Alšėnų seniūnija
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.5. darbo patirties trukmė – 5 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Apdoroja seniūnijos veiklai vykdyti aktualią informaciją.
2. Atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
3. Konsultuoja su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
4. Planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
5. Priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
6. Rengia ir teikia informaciją su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
8. Rengia su seniūnijos veikla susijusius dokumentus.
9. Vadovauja seniūnijos veiklų vykdymui arba prireikus vykdo seniūnijos veiklas.
10. Valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
11. Neatlygintinai atlieka seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams notarinius veiksmus ir tvirtina gyventojų oficialiesiems testamentams prilyginamus testamentus.
12. Šaukia seniūnaičių ir seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojų sueigas ir organizuoja gyventojų susitikimus su savivaldybės ir valstybės institucijų atstovais.
13. Rengia seniūnijos metinio veiklos plano projektą, jo įgyvendinimo ataskaitą, su seniūnaičiais ir gyventojais aptaria metinio veiklos plano įgyvendinimo rezultatus, teikia seniūnijos veiklos ataskaitą.
14. Teikia seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams informaciją apie savivaldybės institucijų, savivaldybės administracijos ir valstybės institucijų veiklą savivaldybės teritorijoje.
15. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Gintarė Lisajevičienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
1.4. studijų kryptis – ekonomika (arba);
1.5. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
arba:
1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.7. darbo patirties trukmė – 3 metai;
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Nesant seniūno, laikinai atlieka seniūnui nustatytas funkcijas.
4. Prireikus planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
5. Prireikus priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
6. Prireikus valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
8. Seniūno pavedimu atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
9. Užtikrina seniūnijos veiklai vykdyti aktualios informacijos apdorojimą.
10. Užtikrina seniūnijos veiklų vykdymą.
11. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
12. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusių dokumentų rengimą.
13. Organizuoja seniūnijos viešuosius pirkimus, vykdo jų apskaitą ir viešinimą.
14. Tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą.
15. Dalyvauja rengiant ir įgyvendinant gyventojų užimtumo programas seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje.
16. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
17. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.
18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Audronė Kavaliūnienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turi būti įgijęs socialinio darbo kvalifikacinį (profesinio bakalauro ar bakalauro, ar magistro) laipsnį arba iki 2014 m. gruodžio 31 d. įgytą kitą kvalifikacinį (profesinio bakalauro ar bakalauro, ar magistro) laipsnį ir turėti socialinio darbuotojo kvalifikaciją arba būti baigęs socialinio darbo studijų programą ar socialinio darbuotojo praktinei veiklai pasirengti skirtus mokymus Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, reglamentuojančius socialinės paramos ir socialinių paslaugų skyrimą bei teikimą, neįgaliųjų integraciją;
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.4. gebėti naudotis „Microsoft Office“ programų paketu, informacinėmis sistemomis: PARAMA, SPIS (Socialinės paramos informacinė sistema) ir dokumentų valdymo sistema (DVS).
FUNKCIJOS
1. Priima asmens prašymus dėl pagalbos priemonių (piniginės socialinės paramos, užimtumo, sveikatos priežiūros, švietimo ir ugdymo, socialinio būsto, specialiųjų pagalbos priemonių, socialinių paslaugų ir kt.) asmeniui, šeimai ar bendruomenei teikimo ir perduoda Savivaldybės administracijos skyriams pagal vykdomas funkcijas.
2. Renka informaciją apie pagalbos poreikį, vertina ir nustato pagalbos poreikius asmeniui, šeimai ar bendruomenei ir inicijuoja jos teikimą, bendradarbiaujant su Savivaldybės administracijos skyriais, įmonėmis, įstaigomis, organizacijomis.
3. Nustato asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikį, įvertina asmens socialinį bei fizinį savarankiškumą, įvertina asmens finansines galimybes mokėti už socialines paslaugas.
4. Tikrina seniūnijos gyventojų, pageidaujančių gauti ar gaunančių socialinę paramą ar socialines paslaugas, gyvenimo ir buities sąlygas, pateiktų dokumentų pagrįstumą, teikia siūlymus Socialinės paramos skyriui ar SBĮ Kauno rajono Socialinių paslaugų centrui dėl socialinių paslaugų ar paramos teikimo, sustabdymo ar nutraukimo.
5. Sudaro maisto iš intervencinių atsargų tiekimo labiausiai nepasiturintiems asmenims gavėjų sąrašus, juos pristato SBĮ Kauno rajono Socialinių paslaugų centrui bei organizuoja maisto paketų dalinimą.
6. Sudaro seniūnijos gyventojų sąrašus gauti velykinius ir kalėdinius maisto krepšelius ir teikia juos Socialinės paramos skyriui.
7. Organizuoja socialinę paramą mokiniams, gyvenantiems nepasiturinčiose šeimose.
8. Pildo asmens, sukakusio senatvės pensijos amžių, Asmens veiklos ir gebėjimo dalyvauti įvertinimo klausimyną ir pateikia Socialinės paramos skyriui.
9. Organizuoja Seniūnijos neįgaliųjų, vienišų senelių, asmenų patiriančių socialinę riziką priėmimą į gydymo, reabilitacijos, globos įstaigas, taip pat jiems nuvykti į šias įstaigas reikalingą specialųjį transportą.
10. Organizuoja mirusių vienišų Seniūnijos gyventojų, nežinomų (neatpažintų) asmenų, rastų Seniūnijos teritorijoje, ir asmenų be pilietybės palaikų laidojimą.
11. Pagal kompetenciją dalyvauja sudarytų komisijų, darbo grupių darbe.
12. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Seniūnijos seniūno pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.
Indrė Bagdonė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, teisės aktus, reglamentuojančius asmenų prašymų nagrinėjimo ir dokumentų išdavimo tvarką;
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.
FUNKCIJOS
1. Priima ir suteikia informaciją asmenims rūpimais klausimais telefonu, elektroniniu paštu bei nukreipia pas reikiamų sričių specialistus.
2. Dirba su kapinių informacijos skaitmeninimo ir duomenų valdymo sistema, rengia leidimus laidojimui, medžių kirtimui (genėjimui), prekybai bei žemės kasimo darbams atlikti.
3. Rengia notariniam tvirtinimui įgaliojimus, testamentus, nuorašų bei kopijų dokumentus.
4. Rengia viešųjų pirkimų paraiškas.
5. Renka duomenis apie nešienautus ir neprižiūrimus namų valdos bei komercinės paskirties sklypus.
6. Renka duomenis ir informaciją, reikalingą rengti sutarčių projektus, raštus, pažymas, protokolus Seniūnijos veiklos klausimais.
7. Padeda Seniūnui nagrinėti prašymus, skundus ir kitus dokumentus, rengti atsakymus, įgyvendinant sprendimus Seniūnijos veiklos klausimais.
8. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
9. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių laikotarpiais ir kitais neatvykimo atvejais.
10. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Seniūnijos seniūno pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.
Justina Alesienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą įgytą iki 1995 metų;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymą, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktais, reglamentuojančius buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, biudžeto sandarą ir vykdymą, Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS);
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.4. turėti darbo patirties dokumentų valdymo srityje;
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.
FUNKCIJOS
1. Priima gautus paštu, kitomis ryšio priemonėmis ar tiesiogiai pristatytus dokumentus, juos registruoja, tvarko, administruoja dokumentų valdymo sistemoje (DVS) arba pagal priklausomybę perduoda atsakingiems darbuotojams.
2. Priima ir suteikia informaciją asmenims rūpimais klausimais telefonu, elektroniniu paštu bei nukreipia pas reikiamų sričių specialistus.
3. Rengia raštus, pažymas apie šeimos sudėtį, ūkinę veiklą, žemės panaudos, užtikrina pateiktų duomenų teisingumą.
4. Ruošia savivaldybės ir socialinio būstų nuomos sutartis, išrašo nuomininkams mokėjimo pranešimus.
5. Registruoja paštu, kitomis ryšio priemonėmis gaunamas ar tiesiogiai pristatytas Seniūnijoje sąskaitas-faktūras nustatytais terminais pateikia Kauno rajono savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui.
6. Rengia materialinių vertybių nurašymo aktus ir nustatytais terminais teikia Kauno rajono savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui.
7. Vykdo metinę ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto, medžiagų ir kitų materialių atsargų, nebaigtų statybos darbų, skolų ir kito turto metinę inventorizaciją.
8. Pagal galiojančius teisės aktus atlieka kuro sunaudojimo ir ridos kontrolę.
9. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
10. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
11. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Seniūnijos seniūno pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.