Uždaryti meniu
Meniu
Pradžia
Struktūra ir kontaktai Seniūnijos Rokų seniūnija

Rokų seniūnija

Danguolė Toleikienė

Seniūnė
El. paštas:
seniunija@rokai.krs.lt
Telefonas:
+370 37 436007

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
1.4. studijų kryptis – ekonomika (arba);
1.5. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
arba:
1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.7. darbo patirties trukmė – 5 metai. 
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

FUNKCIJOS

1. Apdoroja seniūnijos veiklai vykdyti aktualią informaciją.
2. Atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
3. Konsultuoja su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
4. Planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
5. Priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
6. Rengia ir teikia informaciją su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
8. Rengia su seniūnijos veikla susijusius dokumentus.
9. Vadovauja seniūnijos veiklų vykdymui arba prireikus vykdo seniūnijos veiklas.
10. Valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
11. Neatlygintinai atlieka seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams notarinius veiksmus ir tvirtina gyventojų oficialiesiems testamentams prilyginamus testamentus.
12. Šaukia seniūnaičių ir seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojų sueigas ir organizuoja gyventojų susitikimus su savivaldybės ir valstybės institucijų atstovais.
13. Rengia seniūnijos metinio veiklos plano projektą, jo įgyvendinimo ataskaitą, su seniūnaičiais ir gyventojais aptaria metinio veiklos plano įgyvendinimo rezultatus, teikia seniūnijos veiklos ataskaitą.
14. Teikia seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams informaciją apie savivaldybės institucijų, savivaldybės administracijos ir valstybės institucijų veiklą savivaldybės teritorijoje.
15. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.

Logo

Eglė Vakauskė

Specialistė
El. paštas:
seniunija@rokai.krs.lt

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, teisės aktus, reglamentuojančius asmenų prašymų nagrinėjimo ir dokumentų išdavimo tvarką;
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles; 
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.

FUNKCIJOS

1. Priima gautus paštu, kitomis ryšio priemonėmis ar tiesiogiai pristatytus dokumentus, juos registruoja, tvarko, administruoja dokumentų valdymo sistemoje arba pagal priklausomybę perduoda atsakingiems darbuotojams.
2. Priima ir suteikia informaciją asmenims rūpimais klausimais telefonu, faksu, elektroniniu paštu bei nukreipia pas reikiamų sričių specialistus.
3. Renka informaciją, reikalingą rengiant pagal Užimtumo programą priimamų darbuotojų darbo sutartis. 
4. Sudaro pagal Užimtumo programą dirbančių darbuotojų asmens bylas.
5. Rengia Seniūnijos dokumentacijos planą, derina dokumentų registrų sąrašo projektą su Kauno apskrities archyvu, rengia dokumentacijos plano suvestinę, ruošia ilgo ir nuolatinio saugojimo bylų apyrašus.
6. Pildo Seniūnijos darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir nustatytais terminais teikia juos Kauno rajono savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui.
7. Renka ir apdoroja informaciją, reikalingą ruošiant Savivaldybės ir socialinio būstų nuomos sutartis, išrašo nuomininkams mokėjimo pranešimus, ruošia sąskaitas-faktūras už patalpų nuomą ir komunalines paslaugas.
8. Registruoja paštu, kitomis ryšio priemonėmis gaunamas ar tiesiogiai pristatytas Seniūnijoje sąskaitas-faktūras ir nustatytais terminais pateikia Kauno rajono savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui.
9. Sistemina ir apdoroja informaciją, reikalingą rengiant materialinių vertybių nurašymo aktus ir nustatytais terminais teikia Kauno rajono savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui.
10. Pagal galiojančius teisės aktus atlieka kuro sunaudojimo ir ridos apskaitą.
11. Apdoroja ir sistemina informaciją, reikalingą rengiant Seniūno įsakymų projektus.
12. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
13. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais neatvykimo atvejais.
14. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Seniūnijos seniūno pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.

Logo

Kristina Žukauskienė

Vyr. specialistė

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
1.3. studijų kryptis – agronomija (arba);
1.4. studijų kryptis – gyvulininkystė (arba);
1.5. studijų kryptis – veterinarija (arba);
arba:
1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.7. darbo patirtis – žemės ūkio srities patirtis;
1.8. darbo patirties trukmė – 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
3. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
7. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
8. Priima paraiškas ir jas registruoja Paraiškų priėmimo informacinės sistemos portale tiesioginėms išmokoms už žemės ūkio naudmenų ir pasėlių plotus, paramai už energetinius augalus bei paramai pagal patvirtintas programas gauti, administruoja Kauno rajono ūkininkų pasėlių, gyvūnų ir augalų draudimo paraiškas, išduoda pažymas apie žemės ūkio valdos ekonominį dydį, išreikštą europinio dydžio vienetu.
9. Įregistruoja ir išregistruoja žemės ūkio valdas Žemės ūkio ir kaimo verslo valdų registre, atnaujina ir keičia duomenis.
10. Išduoda pažymas Nacionalinei mokėjimo agentūrai apie žemės dirbimą, teikia ataskaitas ir informaciją Žemės ūkio ministerijai ir Savivaldybės administracijai.
11. Padeda Seniūnui nagrinėti ir nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus, rengia atsakymus į juos, ruošia teisės aktų projektus. Seniūno pavedimu įgyvendina sprendimus seniūnijos veiklos klausimais.
12. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
13. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.