Zapyškio seniūnija
Daiva Eidukynienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
1.4. studijų kryptis – ekonomika (arba);
1.5. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
arba:
1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.7. darbo patirtis srityje – 3 metai;
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Konsultuoja su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
2. Nesant seniūno, laikinai atlieka seniūnui nustatytas funkcijas.
3. Prireikus planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
4. Prireikus priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
5. Prireikus valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
7. Seniūno pavedimu atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Užtikrina seniūnijos veiklai vykdyti aktualios informacijos apdorojimą.
9. Užtikrina seniūnijos veiklų vykdymą.
10. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
11. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusių dokumentų rengimą.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
13. Organizuoja seniūnijos viešuosius pirkimus, vykdo jų apskaitą ir viešinimą.
14. Tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą.
15. Dalyvauja rengiant ir įgyvendinant gyventojų užimtumo programas seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje.
16. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
17. Pavaduoja laikinai negalinti eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiu.
Vaidutė Makūnienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas ar;
1.3. studijų kryptis – vadyba ar;
1.4. studijų kryptis – ekonomika ar;
1.5. studijų kryptis – žemės ūkis;
arba:
1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.7. darbo patirtis – dokumentų valdymo srities patirtis;
1.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (b kategorija).
FUNKCIJOS
1. Konsultuoja su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
2. Nesant seniūno, laikinai atlieka seniūnui nustatytas funkcijas.
3. Prireikus planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
4. Prireikus priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
5. Prireikus valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
7. Seniūno pavedimu atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Užtikrina seniūnijos veiklai vykdyti aktualios informacijos apdorojimą.
9. Užtikrina seniūnijos veiklų vykdymą.
10. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
11. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusių dokumentų rengimą.
12. Organizuoja seniūnijos viešuosius pirkimus, vykdo jų apskaitą ir viešinimą.
13. Tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą.
14. Dalyvauja rengiant ir įgyvendinant gyventojų užimtumo programas seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje.
15. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
16. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Gražina Poškaitytė
PATVIRTINTA
Kauno rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2019-10-29 įsakymu Nr. ĮS-2037
KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
ZAPYŠKIO SENIŪNIJOS SENIŪNO PADĖJĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Zapyškio seniūnijos (toliau – Seniūnija) seniūno padėjėjas (toliau – darbuotojas) yra priskiriamas specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
3. Pareigybės paskirtis – koordinuoti Seniūnijos raštvedybą ir rengti dokumentus, užtikrinančius Seniūnijos funkcijų įgyvendinimą.
4. Pareigybės pavaldumas – specialistas tiesiogiai pavaldus Zapyškio seniūnijos seniūnui.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą įgytą iki 1995 metų;
5.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymą, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą;
5.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
5.4. turėti darbo patirties dokumentų valdymo srityje;
5.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
6.1. priima gautus paštu, kitomis ryšio priemonėmis ar tiesiogiai pristatytus dokumentus, juos registruoja, tvarko, administruoja dokumentų valdymo sistemoje (DVS) arba pagal priklausomybę perduoda atsakingiems darbuotojams;
6.2. priima ir suteikia informaciją asmenims rūpimais klausimais telefonu, faksu, elektroniniu paštu bei nukreipia pas reikiamų sričių specialistus;
6.3. naujina Seniūnijos informaciją skelbimų lentose;
6.4. rengia raštus, pažymas, atsakymus į fizinių ir juridinių asmenų prašymus, užtikrina pateiktų duomenų teisingumą;
6.5. rengia Seniūnijos dokumentacijos planą, derina dokumentų registrų sąrašo projektą su Kauno apskrities archyvu, rengia dokumentacijos plano suvestinę, ruošia ilgo ir nuolatinio saugojimo bylų apyrašus;
6.6. pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
6.7. pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais;
6.8. vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Seniūnijos seniūno pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.
IV SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ
7. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako:
7.1. už šiame pareigybės aprašyme numatytų funkcijų vykdymą;
7.2. už savo veiklą arba neveikimą, gyventojams, Seniūnijai ar Valstybei padarytą žalą.
Jovita Daunienė
PATVIRTINTA
Kauno rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2020-06-28 įsakymu Nr. ĮS-1336
KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
ZAPYŠKIO SENIŪNIJOS
SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – specialistas(XI lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus seniūnui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS0
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. sprendimų įgyvendinimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA0
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. žemės ūkio administravimo paslaugų teikimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. padėti įgyvendinti sprendimus seniūnijos veiklos klausimais.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Padeda apdoroti ir apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją.
9. Padeda nagrinėti ir nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus nesudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, padeda rengti ir rengia sprendimus ir atsakymus.
10. Padeda organizuoti ir organizuoja administracinių paslaugų teikimą.
11. Padeda priimti ir aptarnauti, priima ir aptarnauja asmenis.
12. Padeda rengti ir rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo.
13. Padeda rengti ir teikti, rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu susijusiais nesudėtingais klausimais.
14. Padeda apdoroti ir apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją.
15. Padeda nagrinėti ir nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus nesudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, padeda rengti sprendimus ir atsakymus.
16. Tvarko žemės ūkio ir kaimo valdų registrą, teikia informaciją apie jį žemės ūkio subjektams.
17. Priima paraiškas ir jas registruoja Paraiškų priėmimo registre, tiesioginėms išmokoms už žemės ūkio naudmenų ir pasėlių plotus, paramai už energetinius augalus bei paramai pagal patvirtintas programas gauti.
18. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
19. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
21. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
21.1. išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
22. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
22.1. vertės visuomenei kūrimas – 1;
22.2. organizuotumas – 1;
22.3. patikimumas ir atsakingumas – 1;
22.4. analizė ir pagrindimas – 1;
22.5. komunikacija – 1.
23. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
23.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 1.
24. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
24.1. dokumentų valdymas – 1.
Dalia Šabonienė
Darbo laikas: Pirmadienis, trečiadienis, ketvirtadienis nuo 11 val. iki 19 val.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba aukštesnįjį arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
1.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinę apsaugą, gebėti šiuos teisės aktus taikyti praktikoje;
1.3. mokėti planuoti, organizuoti savo veiklą, valdyti, kaupti, sisteminti informaciją, rengti išvadas;
1.4. išmanyti dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles, gebėti sklandžiai, glaustai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu;
1.6. būti tolerantiškas, geranoriškas, pareigingas, darbštus, iniciatyvus, gebantis bendrauti.
FUNKCIJOS
1. Konsultuoja seniūnijos gyventojus klausimais, susijusiais su išmokų, pašalpų ir kompensacijų mokėjimu, vienkartinės materialinės paramos suteikimu, socialinių paslaugų skyrimu ir teikimu.
2. Priima gyventojų prašymus, dokumentus išmokoms, pašalpoms, būsto šildymo išlaidų kompensacijoms, išlaidų šaltam vandeniui ir išlaidų karštam vandeniui kompensacijoms, vienkartinei socialinei paramai skirti, specialiųjų poreikių lygiui nustatyti, socialinėms paslaugoms gauti ir juos pristato Socialinės paramos skyriaus atsakingam darbuotojui.
3. Dalyvauja nustatant asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikį.
4. Kartu su Socialinių paslaugų centru prižiūri seniūnijos gyventojui skirtų pagalbos pinigų panaudojimą, karšto maisto pristatymo į namus, maitinimo valgyklose ar kitose maitinimo įstaigose ir pagalbos į namus paslaugų teikimo kokybę.
5. Kaupia ir teikia Socialinių paslaugų centrui informaciją apie seniūnijos gyventojams teikiamas socialines paslaugas ir jų poreikį.
6. Sudaro seniūnijos gyventojų sąrašus gauti velykinius ir kalėdinius maisto krepšelius ir teikia juos Socialinės paramos skyriui.
7. Sudaro tradicinio neįgaliųjų sporto renginio dalyvių sąrašus ir teikia juos Socialinės paramos skyriui. Organizuoja seniūnijos neįgaliųjų dalyvavimą renginyje.
8. Tikrina seniūnijos gyventojų, pageidaujančių gauti ar gaunančių socialinę paramą ar socialines paslaugas, buities sąlygas ir pateiktų dokumentų pagrįstumą. Pastebėjęs neatitikimus – apie tai praneša Socialinės paramos skyriui ar Socialinių paslaugų centrui.
9. Sudaro mokinių, kurie bus aprūpinti mokinio reikmenimis, sąrašus ir juos pristato Socialinės paramos skyriaus atsakingam darbuotojui. Seniūno priimtą sprendimą dėl socialinės paramos mokiniams skyrimo pateikia švietimo įstaigai.
10. Sudaro maisto iš intervencinių atsargų tiekimo labiausiai nepasiturintiems asmenims gavėjų sąrašus ir juos pristato Socialinių paslaugų centrui. Organizuoja maisto paketų dalinimą.
11. Lanko ir kaupia informaciją apie seniūnijoje gyvenančius neįgaliuosius, vienišus senyvo amžiaus asmenis.
12. Priima dokumentus iš daugiavaikių šeimų, pageidaujančių gauti paramą iš Kauno rajono savivaldybės daugiavaikių šeimų rėmimo fondo, ir juos pristato Socialinės paramos skyriaus atsakingam darbuotojui.
13. Dalyvauja surašant buities tyrimo aktus globos ir rūpybos klausimais ir teikia šiuos aktus Socialinių paslaugų centrui.
14. Padeda organizuoti seniūnijos neįgaliųjų, vienišų senelių, socialinės rizikos asmenų priėmimą į gydymo, reabilitacijos, globos įstaigas.
15. Padeda organizuoti mirusių vienišų seniūnijos gyventojų, nežinomų (neatpažintų) asmenų, rastų seniūnijos teritorijoje, ir asmenų be pilietybės palaikų laidojimą.
16. Pagal savo kompetenciją rašo aktus, protokolus, pažymas, raštus.
17. Vykdo kitus seniūno, seniūno pavaduotojo ir Socialinės paramos skyriaus pavedimus.
Inga Skromovienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymą, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktais, reglamentuojančius buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, biudžeto sandarą ir vykdymą, Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS);
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.4. turėti darbo patirties dokumentų valdymo srityje;
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.
FUNKCIJOS
1. Išrašo savivaldybės turto nuomininkams ir prekyba (paslaugų teikimu) viešosiose vietose užsiimantiems fiziniams ir juridiniams asmenims mokėjimo pranešimus, ruošia sąskaitas-faktūras už turto nuomą ir komunalines paslaugas.
2. Registruoja paštu, kitomis ryšio priemonėmis gaunamas ar tiesiogiai pristatytas Seniūnijoje sąskaitas-faktūras nustatytais terminais pateikia Kauno rajono savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui.
3. Priima ir suteikia informaciją asmenims rūpimais klausimais telefonu, elektroniniu paštu bei nukreipia pas reikiamų sričių specialistus.
4. Rengia materialinių vertybių nurašymo aktus ir nustatytais terminais teikia Kauno rajono savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui.
5. Rengia Seniūnijos biudžetinių išlaidų sąmatų projektus ir nustatytais terminais teikia juos Kauno rajono savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui.
6. Atlieka kuro sunaudojimo ir ridos apskaitą.
7. Pildo Seniūnijos darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir nustatytais terminais teikia juos Kauno rajono savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui.
8. Rengia Seniūnijos dokumentacijos planą, dokumentų registrų sąrašo projektą, dokumentacijos plano suvestinę, ruošia ilgo ir nuolatinio saugojimo bylų apyrašus, derina juos su Kauno regioniniu valstybės archyvu EAIS sistemoje.
9. Renka informaciją reikalingą rengiant dokumentus ir organizuojant prekių, paslaugų ir darbų viešuosius pirkimus, skelbia informaciją apie žodžiu ir raštu sudarytas sutartis Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
11. Vykdo metinę ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto, medžiagų ir kitų materialių atsargų, nebaigtų statybos darbų, skolų ir kito turto metinę inventorizaciją.
12. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
13. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Seniūnijos seniūno ar pavaduotojo pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.