Uždaryti meniu
Meniu
Pradžia
Struktūra ir kontaktai Seniūnijos Domeikavos seniūnija

Domeikavos seniūnija

Lina Mišeikienė

Seniūnė
Telefonas:
+370 646 01369

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
1.4. studijų kryptis – ekonomika (arba);
1.5. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
arba:
1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.7. darbo patirties sritis – dokumentų valdymo srities patirtis; 
1.8. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 5 metai;
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

FUNKCIJOS

1. Apdoroja seniūnijos veiklai vykdyti aktualią informaciją.
2. Atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
3. Konsultuoja su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
4. Planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
5. Priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
6. Rengia ir teikia informaciją su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
8. Rengia su seniūnijos veikla susijusius dokumentus.
9. Vadovauja seniūnijos veiklų vykdymui arba prireikus vykdo seniūnijos veiklas.
10. Valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
12. neatlygintinai atlieka seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams notarinius veiksmus ir tvirtina gyventojų oficialiesiems testamentams prilyginamus testamentus.
13. šaukia seniūnaičių ir seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojų sueigas ir organizuoja gyventojų susitikimus su savivaldybės ir valstybės institucijų atstovais.
14. rengia seniūnijos metinio veiklos plano projektą, jo įgyvendinimo ataskaitą, su seniūnaičiais ir gyventojais aptaria metinio veiklos plano įgyvendinimo rezultatus, teikia seniūnijos veiklos ataskaitą.
15. Teikia seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams informaciją apie savivaldybės institucijų, savivaldybės administracijos ir valstybės institucijų veiklą savivaldybės teritorijoje.
16. pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

Logo

Jolanta Domarkienė

Seniūno pavaduotoja
Telefonas:
+370 37 477523

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
1.4. studijų kryptis – ekonomika (arba);
1.5. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
arba:
1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.7. darbo patirties trukmė – 3 metai. 
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

FUNKCIJOS

1. Nesant seniūno, laikinai atlieka seniūnui nustatytas funkcijas.
2. Prireikus planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
3. Prireikus priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
4. Prireikus valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
6. Seniūno pavedimu atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
7. Užtikrina seniūnijos veiklai vykdyti aktualios informacijos apdorojimą.
8. Užtikrina seniūnijos veiklų vykdymą.
9. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
10. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusių dokumentų rengimą.
11. Organizuoja seniūnijos viešuosius pirkimus, vykdo jų apskaitą ir viešinimą.
12. Tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą.
13. Dalyvauja rengiant ir įgyvendinant gyventojų užimtumo programas seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje.
14. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
15. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

Logo

Lina Budėnienė

Seniūno padėjėja
Telefonas:
+370 37 477523
Logo

Daiva Nakutienė

Vyr. specialistė
Telefonas:
+370 37 477523

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, prekybą viešosios vietose, želdinių priežiūrą bei kitus teisės aktus, reikalingus šiame pareigybės aprašyme numatytoms funkcijoms vykdyti;
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles; 
1.4. turėti darbo patirties dokumentų valdymo srityje;
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu;
1.6. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

FUNKCIJOS

1. Organizuoti želdinių priežiūrą.
2. Koordinuoti bendrojo naudojimo teritorijų, gatvių, šaligatvių valymą ir priežiūrą.
3. Koordinuoti gatvių ir kitų viešųjų vietų apšvietimą.
4. Rinkti duomenis apie nešienautus ir neprižiūrimus namų valdos bei komercinės paskirties sklypus.
5. Dalyvauti rengiant ir įgyvendinant gyventojų užimtumo programas Seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje.
6. Koordinuoti viešuosius darbus ir visuomenei naudingą veiklą.
7. Pagal kompetenciją dalyvauti darbo grupių ir komisijų veikloje.
8. Pavaduoti laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
9. Vykdyti kitus vienkartinio pobūdžio Seniūnijos seniūno pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.

Logo

Laima Grabauskienė

Socialinės paramos skyriaus vyr. specialistė
Telefonas:
+370 37 477319

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. Turi būti įgijęs socialinio darbo kvalifikacinį (profesinio bakalauro ar bakalauro, ar magistro) laipsnį arba iki 2014 m. gruodžio 31 d. įgytą kitą kvalifikacinį (profesinio bakalauro ar bakalauro, ar magistro) laipsnį ir turėti socialinio darbuotojo kvalifikaciją arba būti baigęs socialinio darbo studijų programą ar socialinio darbuotojo praktinei veiklai pasirengti skirtus mokymus Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka;
1.2. Išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, reglamentuojančius socialinės paramos ir socialinių paslaugų skyrimą bei teikimą, neįgaliųjų integraciją;
1.3. Mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles; 
1.4. Gebėti naudotis „Microsoft Office“ programų paketu, informacinėmis sistemomis: PARAMA, SPIS (Socialinės paramos informacinė sistema) ir dokumentų valdymo sistema (DVS).

FUNKCIJOS

1. Priima asmens prašymus dėl pagalbos priemonių (piniginės socialinės paramos, užimtumo, sveikatos priežiūros, švietimo ir ugdymo, socialinio būsto, specialiųjų pagalbos priemonių, socialinių paslaugų ir kt.) asmeniui, šeimai ar bendruomenei teikimo ir perduoda Savivaldybės administracijos skyriams pagal vykdomas funkcijas.
2. Renka informaciją apie pagalbos poreikį, vertina ir nustato pagalbos poreikius asmeniui, šeimai ar bendruomenei ir inicijuoja jos teikimą, bendradarbiaujant su Savivaldybės administracijos skyriais, įmonėmis, įstaigomis, organizacijomis.
3. Nustato asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikį, įvertina asmens socialinį bei fizinį savarankiškumą, įvertina asmens finansines galimybes mokėti už socialines paslaugas.
4. Tikrina seniūnijos gyventojų, pageidaujančių gauti ar gaunančių socialinę paramą ar socialines paslaugas, gyvenimo ir buities sąlygas, pateiktų dokumentų pagrįstumą, teikia siūlymus Socialinės paramos skyriui ar SBĮ Kauno rajono Socialinių paslaugų centrui dėl socialinių paslaugų ar paramos teikimo, sustabdymo ar nutraukimo.
5. Sudaro maisto iš intervencinių atsargų tiekimo labiausiai nepasiturintiems asmenims gavėjų sąrašus, juos pristato SBĮ Kauno rajono Socialinių paslaugų centrui bei organizuoja maisto paketų dalinimą.
6. Sudaro seniūnijos gyventojų sąrašus gauti velykinius ir kalėdinius maisto krepšelius ir teikia juos Socialinės paramos skyriui.
7. organizuoja socialinę paramą mokiniams, gyvenantiems nepasiturinčiose šeimose.
8. Pildo asmens, sukakusio senatvės pensijos amžių, Asmens veiklos ir gebėjimo dalyvauti įvertinimo klausimyną ir pateikia Socialinės paramos skyriui.
9. Organizuoja Seniūnijos neįgaliųjų, vienišų senelių, asmenų patiriančių socialinę riziką priėmimą į gydymo, reabilitacijos, globos įstaigas, taip pat jiems nuvykti į šias įstaigas reikalingą specialųjį transportą.
10. Organizuoja mirusių vienišų Seniūnijos gyventojų, nežinomų (neatpažintų) asmenų, rastų Seniūnijos teritorijoje, ir asmenų be pilietybės palaikų laidojimą.
11. Pagal kompetenciją dalyvauja sudarytų komisijų, darbo grupių darbe.
12. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Seniūnijos seniūno pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.

Logo

Daina Graužinienė

vyr. specialistė

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.5. darbo patirtis – dokumentų valdymo srities patirtis;
1.6. darbo patirties trukmė – 1 metai; 
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

FUNKCIJOS

1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
5. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
8. Išduoda gyvenamosios vietos deklaravimo ir kitas pažymas, susijusias su gyvenamosios vietos deklaravimu, tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą.
9. Išduoda pažymas, patvirtinančias šeimos sudėtį, ir kitas pažymas seniūnijos kompetencijos klausimais, organizuoja leidimo laidoti išdavimą.
10. Organizuoja seniūnijos viešuosius pirkimus, vykdo jų apskaitą ir viešinimą.
11. Įgyvendina gyventojų užimtumo programas seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje.
12. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
13. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.