Uždaryti meniu
Meniu
Pradžia
Struktūra ir kontaktai Skyriai Tarpžinybinis archyvas

Tarpžinybinis archyvas

Tarpžinybinis archyvas gyventojus priima adresu – Pajiesio g. 1, Ilgakiemio k., Garliavos apylinkių sen., Kauno r. (2 aukštas).

Priėmimo laikas:

- pirmadieniais–ketvirtadieniais – nuo 7.30 val. iki 16.00 val.

- penktadieniais – nuo 7.30 val. iki 15.00 val.

Tarpžinybinį archyvą galima pasiekti iš Kauno autobusų stoties važiuojant 152 maršruto autobusu iki stotelės „Ilgakiemis“.

Papildoma informacija:

  • Autobusų grafikus ir stoteles, kuriose jie sustoja, galima sužinoti interneto svetainėje https://www.trafi.lt/#!tvarkarasciai/kaunas;
  • Tarpžinybinis archyvas įsikūręs pastato, esančio Ilgakiemyje prie pat kelio Kaunas-Prienai-Alytus (5 km į pietus nuo Garliavos), 2 aukšte, kartu su Ilgakiemio laisvalaikio sale ir Kauno rajono savivaldybės viešosios bibliotekos Ilgakiemio filialu, buvusiame „Pajiesio“ kolūkio administraciniame pastate.

Kontaktinė informacija

Tel. numeris  (0 37) 53 61 16
El. paštas  archyvas@krs.lt

 

Likviduojamų įmonių savininkams (vadovams, likvidatoriams) informacija dėl likviduojamų įmonių dokumentų tvarkymo ypatumų, dokumentų perdavimo į archyvą laiko bei kitais klausimais teikiama el. paštu archyvas@krs.lt ir tel. 0 37 53 61 16.
Parengtų saugojimui dokumentų apyrašus, sąrašus ir kitą papildomą informaciją derinimui galima pateikti elektroniniu paštu - archyvas@krs.lt

Prašome atkreipti dėmesį, kad mūsų archyve saugoma tik Kauno rajone veikusių ir tik likviduotų įmonių dokumentai. Kauno mieste veikusių ir likviduotų įmonių dokumentai saugomi Kauno miesto savivaldybės administracijos likviduotų įmonių archyvų skyriuje (Laisvės al. 94, Kaunas, tel. (0 37) 207293, 207261).

Melita Trečiokienė

Tarpžinybinio archyvo vedėja
Telefonas:
+370 37 536116

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – vadyba (arba);
1.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.5. darbo patirtis – dokumentų tvarkymo ir apskaitos patirtis;
1.6. darbo patirties trukmė – 5 metai.

FUNKCIJOS

1. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
3. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
4. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
5. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
6. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
7. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
8. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
9. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
10. Organizuoja ir kontroliuoja sukauptų fondų sisteminimą, jų priežiūros vykdymą, informacijos apie sukauptų dokumentų kiekį, būklę, šaltinius teikimą Valstybės archyvui, sukauptų fondų vertės ekspertizę, naikintinų laikino saugojimo dokumentų atrinkimą ir pateikimą tvirtinti Dokumentų ekspertų komisijai ir Valstybės archyvui.
11. Organizuoja ir kontroliuoja likviduojamų juridinių asmenų (jei jų buveinė yra Kauno rajono savivaldybės teritorijoje), veiklos dokumentų priėmimą, saugojimą ir naudojimą, metodinės pagalbos teikimą.
12. Organizuoja ir kontroliuoja archyvo pažymų rengimą, patvirtintų dokumentų kopijų, išrašų, kitų oficialių dokumentų išdavimą asmenų prašymuose nurodytiems juridiniams faktams nustatyti.
13. Organizuoja ir kontroliuoja dokumentų perdavimą pagal aktus laikinai naudotis teisėsaugos ir kitoms institucijoms.
14. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.

Logo

Lina Zamulskienė

Vyr. specialistė
Telefonas:
+370 37 536116

PATVIRTINTA
Kauno rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2020-06-22 įsakymu Nr. ĮS-1280

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TARPŽINYBINIO ARCHYVO VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).

2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS

3. Dokumentų valdymas.

III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Archyvo ilgo ir trumpo saugojimo dokumentų apskaita.

IV SKYRIUS
FUNKCIJOS

5. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.

6. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.

7. Į apskaitą įtraukia bylas arba prireikus koordinuoja bylų apskaitą.

8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

9. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.

10. Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę arba prireikus koordinuoja dokumentų vertės ekspertizės organizavimą.

11. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.

12. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.

13. Sistemina informaciją apie Kauno rajono savivaldybės teritorijoje veikusius juridinius asmenis, konsultuoja asmenis savo kompetencijos klausimais, rengia atsakymus į prašymus ir skundus, siekiant suteikti informaciją pagal savo kompetenciją.

14. Rengia dokumentų laikino perdavimo naudotis aktus pagal Archyvo kompetenciją, tinkamai parengti dokumentus ir perduoti juos laikinai naudotis teisėsaugos ir kitoms institucijoms, siekiant užtikrinti jų teisėtų reikalavimų vykdymą.

15. Formuoja fondo administravimo bylas, kuriose kaupiami dokumentų perdavimo, naikinimo, būklės ir kiekio patikrinimo aktai ir kiti su fondo apskaita ir jos pakeitimais susiję dokumentai, kad būtų užtikrinta fondo dokumentų apskaita ir prieinamumas.

16. Vykdo Skyriaus strateginius tikslus.

17. Pagal kompetenciją dalyvauja Savivaldybės institucijų sudarytų darbo grupių ir komisijų veikloje.

18. Pavaduoja laikinai negalinti eiti pareigų Skyriaus vedėją, kitą darbuotoją, jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

20.2. studijų kryptis – ekonomika ar

20.3. studijų kryptis – vadyba ar

20.4. studijų kryptis – viešasis administravimas ar

20.5. studijų kryptis – apskaita;

arba:

20.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

20.7. darbo patirtis – dokumentų tvarkymo ir apskaitos patirtis;

20.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS

21. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

21.1. komunikacija – 4;

21.2. analizė ir pagrindimas – 4;

21.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;

21.4. organizuotumas – 3;

21.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.

22. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

22.1. konfliktų valdymas – 3;

22.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 3.

Logo

Jolita Vanagienė

Vyr. specialistė
Telefonas:
+370 37 536116

PATVIRTINTA

Kauno rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2017-03-07 įsakymu Nr. ĮS-380

TARPŽINYBINIO ARCHYVO VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGINIAI NUOSTATAI

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

  1. Tarpžinybinio archyvo vyriausiasis specialistas – darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir gaunantis darbo užmokestį iš Savivaldybės biudžeto.
  2. Pareigybės lygis – A2.
  3. Pareigybės paskirtis – rengti archyvo darbo užmokesčio pažymas pagal SODROS darbuotojų ir likviduotų įmonių darbuotojų individualius užsakymus; tvarkyti ir pagal galimybę restauruoti archyve esančius dokumentus, kad jie būtų išsaugoti numatytą laikotarpį.
  4. Pareigybės pavaldumas – vyriausiasis specialistas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.              

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą;
5.2. išmanyti ir mokėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius archyvo darbą;
5.3. gebėti analizuoti archyvinius buhalterinius darbo užmokesčio dokumentus, rengiant darbo užmokesčio pažymas;
5.4. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
5.5. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti bendruosius raštvedybos principus bei Savivaldybės dokumentų rengimo tvarką, mokėti dirbti kompiuteriu.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo funkcijas:
6.1. rengia archyvo pažymas pagal gautus užsakymus, vadovaujantis valstybinio socialinio draudimo įstatymu, taip pat laikantis finansinės ir teisinės atsakomybės reikalavimų;
6.2. tvarko ir pagal galimybę restauruoja archyve esančius dokumentus, kad jie būtų išsaugoti numatytą laikotarpį;
6.3. pagal kompetenciją dalyvauja, rengiant Tarpžinybinio archyvo veiklos planus;
6.4. renka informaciją, reikalingą ataskaitoms Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnybai, Kauno apskrities archyvui ir Administracijos direktoriui parengti, bei pateikia ją Tarpžinybinio archyvo vedėjui;
6.5. parengia dokumentų kopijas, išrašus ir kitus raštus;
6.6. laiku ir tinkamai atsako į užklausimus, reikalavimus, susijusius su archyvinėmis bylomis bei kitais archyve saugomais dokumentais;
6.7. dalyvauja archyvinių dokumentų inventorizacijose;
6.8. dalyvauja Savivaldybės institucijų sudarytų komisijų darbe;
6.9. vykdo kitus, su Tarpžinybinio archyvo funkcijomis susijusius, Tarpžinybinio archyvo vedėjo ir Administracijos vadovų pavedimus tam, kad būtų pasiekti Savivaldybės administracijos strateginiai tikslai.

IV SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ

7. Darbuotojas teisės aktų nustatyta tvarka atsako už:
7.1. už šiuose pareiginiuose nuostatuose numatytų funkcijų vykdymą, Savivaldybės vadovų nurodymų vykdymą ir informacijos pateikimą laiku;
7.2. už savo veiklą arba neveikimą, gyventojams, Savivaldybei ar Valstybei padarytą žalą.

Logo

Simona Vitkauskienė

Vyr. specialistė
Telefonas:
0 37 536116

PATVIRTINTA
Kauno rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2021-09-24 įsakymu Nr. ĮS-2908

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TARPŽINYBINIO ARCHYVO VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.

2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:

3.1. viešųjų paslaugų teikimo administravimas.

4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):

4.1. dokumentų valdymas.

III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:

5.1. viešųjų paslaugų, teikiant paruoštas archyvo pažymas, išduodant patvirtintas dokumentų kopijas, išrašus, kitus oficialius dokumentus, asmenų prašymuose nurodytiems juridiniams faktams nustatyti, administravimas.

6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:

6.1. Archyvo ilgo ir trumpo saugojimo dokumentų apskaita.

IV SKYRIUS
FUNKCIJOS

7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

8. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.

9. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.

10. Į apskaitą įtraukia bylas arba prireikus koordinuoja bylų apskaitą.

11. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.

12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.

13. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.

14. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.

15. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.

16. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.

17. Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę arba prireikus koordinuoja dokumentų vertės ekspertizės organizavimą.

18. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.

19. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

20. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.

21. Organizuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimą arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimo organizavimą.

22. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

23. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

24. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

25. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

25.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

25.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);

arba:

25.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

25.4. darbo patirtis – dokumentų valdymo srities patirtis;

25.5. darbo patirties trukmė – 1 metai.

VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS

26. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

26.1. komunikacija – 4;

26.2. analizė ir pagrindimas – 3;

26.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;

26.4. organizuotumas – 3;

26.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.

27. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

27.1. informacijos valdymas – 3.

28. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:

28.1. dokumentų valdymas – 3.

Logo

Valdonė Korsakienė

Darbuotoja
Telefonas:
+370 609 76204

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.    turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
2.    išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją darbe taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Archyvo darbą;
3.    mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles, gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
4.    mokėti dirbti kompiuteriu, „Microsoft Office“ programų paketu, gebėti naudotis dokumentų valdymo sistema.

FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.    rengia archyvo pažymas pagal gautus užsakymus; 
2.    tvarko ir pagal galimybę restauruoja archyve esančius dokumentus; 
3.    parengia dokumentų kopijas, išrašus ir kitus raštus; 
4.    renka informaciją, reikalingą ataskaitoms Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnybai, Kauno regioniniam valstybės archyvui ir Administracijos direktoriui parengti; 
5.    sistemina informaciją apie Kauno rajono savivaldybės teritorijoje veikusius juridinius asmenis;
6.    dalyvauja archyvinių dokumentų inventorizacijose; 
7.    pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje; 
8.    vykdo kitas vienkartinio pobūdžio su padalinio veikla susijusias funkcijas.

PATVIRTINTA
Kauno rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2014-02-11 įsakymu Nr. ĮS-141
(2017-01-09 įsakymo Nr. ĮS-28 pakeitimas)


KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TARPŽINYBINIO ARCHYVO NUOSTATAI


I. BENDROSIOS NUOSTATOS


1. Tarpžinybinis archyvas (toliau – Archyvas) yra Kauno rajono savivaldybės
administracijos struktūrinis padalinys.
2. Archyvas savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Valstybės tarnybą, viešąjį administravimą ir vietos savivaldą reglamentuojančiais teisės aktais, Dokumentų ir archyvų įstatymu, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, Lietuvos vyriausiojo archyvaro įsakymais, Savivaldybės tarybos sprendimais, Administracijos direktoriaus įsakymais ir šiais nuostatais.
3. Archyvas turi apvalų antspaudą su įrašu: „Lietuvos Respublika. Kauno rajono savivaldybės administracija. Tarpžinybinis archyvas“ ir darbe naudoja blankus su Archyvo pavadinimu ir Savivaldybės administracijos rekvizitais.


II. UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS


4. Archyvo pagrindinis uždavinys kaupti, apskaityti, tvarkyti, saugoti ir naudoti Juridinių asmenų registre įregistruotų Kauno rajono likviduotų nevalstybinių organizacijų ir privačių juridinių asmenų ilgo ir trumpo saugojimo dokumentus.
5. Archyvo funkcijos:
5.1. teikia metodinę pagalbą archyvų tvarkymo ir perdavimo klausimais likviduojamų įmonių administratoriams;
5.2. priima saugoti dokumentus, sutvarkytus pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus;
5.3. tvarko ir veda perdavimo dokumentų registrą, fondų apskaitą;
5.4. parengia ir išduoda likviduojamoms įmonėms pažymas apie perduotą saugoti archyvinę dokumentaciją;
5.5. Archyve saugomų dokumentų pagrindu parengia:
5.5.1. pažymas apie pajamas skirti pensiją;
5.5.2. pažymas apie darbo stažą;
5.5.3. pažymas apie kenksmingas darbo sąlygas;
5.5.4. pažymas apie atostogų suteikimą;
5.5.5. pažymas apie Archyve saugomus (nesaugomus) likviduotų įmonių dokumentus;
5.6. išduoda archyvinių dokumentų kopijas, išrašus;
5.7. teikia Kauno apskrities archyvui duomenis apie archyvo fondų sudėties
pasikeitimus;
5.8. pagal vyriausiojo archyvaro įsakymus ir nurodymus:
5.8.1. rengia archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijų metines ataskaitas;
5.8.2. teikia duomenis dėl lėšų poreikio;
5.8.3. teikia informaciją, susijusią su Archyve saugomais dokumentais;
5.9. skelbia Savivaldybės svetainėje fondų sąrašus, juos atnaujina du kartus per metus;
5.10. veda saugomos Archyve dokumentacijos išsamią apskaitą;
5.11. atrenka laikino saugojimo dokumentus, kai baigiasi saugojimo terminai;
5.12. rengia dokumentų naikinimo aktą ir pateikia ekspertų komisijai;
5.13. perduoda įmonei dokumentus dėl jų sunaikinimo.
5.14. veda išduodamų dokumentų registrą kompiuterinėje laikmenoje.
5.15. atlieka kitas įstatymų ir teisės aktų archyvui pavestas funkcijas.


III. ARCHYVO TEISĖS


6. Archyvas, įgyvendindamas jam pavestus uždavinius ir vykdydamas funkcijas, turi teisę:
6.1. turėti tinkamai įrengtas, kompiuteriais ir ryšio priemonėmis aprūpintas darbo vietas, naudotis Savivaldybės administracijos žinioje esančiomis techninėmis ir organizacinėmis priemonėmis, transportu;
6.2. kreiptis į Savivaldybės administraciją dėl komisijos ginčytiniems klausimams ir problemoms spręsti sudarymo;
6.3. teikti siūlymus Savivaldybės administracijai dėl Archyvo darbo organizavimo gerinimo;
6.4. reikalauti, kad likviduojamų įmonių archyvo dokumentai būtų sutvarkyti laikantis dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių;
6.5. atsisakyti priimti ir saugoti netinkamai parengtus dokumentus;
6.6. reikalauti iš interesantų dokumentų, būtinų rengiant archyvines pažymas, ir atsisakyti priimti užsakymą, pareiškėjui nepateikus dokumentų;
6.7. bendradarbiauti ir esant reikalui kreiptis į Vyriausiojo archyvaro tarnybą, Kauno apskrities archyvą, Lietuvos Respublikos socialinio draudimo įstaigas, VĮ Registrų centrą ir kitas institucijas, kad būtų pašalintos priežastys, trukdančios Archyvui tinkamai atlikti pavestas funkcijas;
6.8. naudotis kitomis Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų suteiktomis teisėmis.


IV. ARCHYVO DARBO ORGANIZAVIMAS


7. Archyvą steigia Savivaldybės taryba Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
8. Archyvo nuostatus, pareigybių aprašymus ir tarnybinių atlyginimų koeficientus tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.
9. Archyvo darbuotojai yra valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, kuriuos į pareigas priima ir atleidžia Administracijos direktorius įstatymų nustatyta tvarka.
10. Archyvas pavaldus Administracijos direktoriui.
11. Archyvui vadovauja ir vadovaudamasis šiais nuostatais veiklą organizuoja Archyvo vedėjas.
12. Archyvo vedėjas:
12.1. planuoja, organizuoja Archyvo darbą ir atsako už padaliniui pavestų uždavinių ir funkcijų atlikimą;
12.2. užtikrina, kad Archyve būtų laikomasi Lietuvos Respublikos įstatymų, vykdo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus ir kitus pavedimus;
12.3. teikia Administracijos direktoriui pasiūlymus Archyvo struktūros, darbuotojų pareigybių sąrašo, darbuotojų skatinimo, drausminių nuobaudų skyrimo ir veiklos vertinimo įstatymų nustatyta tvarka;
12.4. pasirašo išduodamas pažymas ir kt. dokumentus, bei tvirtina juos Tarpžinybinio archyvo antspaudu.
13. Vedėjo laikinai nesant, jo pareigas vykdo vyriausiasis specialistas.