Aplinkos skyrius
Darbo laikas: | ||||||||
| P – K | 08.00 – 17.00 | Pietų pertrauka | 12.00 – 12.45 | |||||
| Pn | 08.00 – 15.45 | |||||||
Jurgita Rakauskaitė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
1.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
1.4. studijų kryptis – teisė (arba);
1.5. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
arba:
1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.7. darbo patirtis – aplinkos apsaugos srities patirtis;
1.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 5 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:0
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
3. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
4. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
5. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
6. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
7. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
8. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
9. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja įgyvendinant Savivaldybės investicinius projektus.
11. Organizuoja ir kontroliuoja Savivaldybės civilinės ir darbo saugos priemonių rengimą, tvirtinimą ir įgyvendinimą.
12. Svarsto miško savininkų ir valdytojų prašymus kompensuoti už įgyvendintas medžiojamųjų gyvūnų daromos žalos miškui prevencijos priemones.
13. Dalyvauja poveikio aplinkai vertinimo procese.
14. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Egidijus Katilius
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
1.3. studijų kryptis – energijos inžinerija (arba);
1.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.6. darbo patirtis – pastatų valdymo, priežiūros ir atnaujinimo (modernizavimo) patirtis;
1.7. darbo patirties trukmė – 3 metai;
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
3. Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
4. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
5. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.
6. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą.
7. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
8. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.
9. Planuoja Savivaldybės biudžeto lėšas subsidijoms ir kompensacijoms, komunaliniams ir kitos paskirties objektams statyti, rekonstruoti ir eksploatuoti bei teikia siūlymus.
10. Rengia ir įgyvendina Kauno rajono statybos objektų, daugiabučių namų renovacijos ir komunalinio ūkio plėtros bei investicijų gavimo programas.
11. Kontroliuoja Savivaldybės tarybos įsteigtų komunalines paslaugas teikiančių bendrovių darbą ir teikia pasiūlymus jų veiklai tobulinti.
12. Vykdo komunalines paslaugas teikiančių komunalinės paskirties uždarųjų akcinių bendrovių vykdomų investicinių projektų įgyvendinimo stebėseną.
13. Vykdo Skyriaus viešuosius pirkimus.
14. Dalyvauja įgyvendinant Savivaldybės investicinius projektus.
15. Dalyvauja formuojant ir įgyvendinant Skyriaus veiklos strategiją komunalinio ūkio srityse.
16. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
17. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų Skyriaus vedėją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.
Marius Čelka
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.3. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
1.4. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.6. darbo patirtis – atliekų tvarkymo srities patirtis;
1.7. darbo patirties trukmė – 3 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:0
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
3. Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
4. Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
6. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.
7. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą.
8. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
9. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.
10. Užtikrina komunalinių paslaugų tvarkymo organizavimą Kauno rajone.
11. Nagrinėja ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo programas ir ataskaitas, teikia išvadas bei pasiūlymus.
12. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
13. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų Skyriaus vedėją ar kitą Skyriaus darbuotoją kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Simona Milčė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;
turėti 1 metų darbo patirtį komunalinių atliekų tvarkymo ar vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą administravimo srityje;
išmanyti ir gebėti, pagal kompetenciją, darbe taikyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos atliekų tvarkymo įstatymą bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius komunalinių atliekų tvarkymo sritį;
mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu;
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
dalyvauja organizuojant komunalinių atliekų tvarkymo sistemas Savivaldybėje;
vykdo komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos stebėseną;
atlieka susidarančio komunalinių atliekų kiekio skaičiavimus, vertinimą, analizę ir prognozavimą;
vykdo Savivaldybės sudarytų sutarčių (komunalinių atliekų tvarkymo srityje) priežiūrą ir kontrolę.
renka ir sistemina informaciją, reikalingą komunalinių atliekų tvarkymo sistemą Savivaldybėje reglamentuojančių, teisės aktų projektų rengimui;
organizuoja Valstybiniame atliekų prevencijos ir tvarkymo plane Savivaldybei nustatytų reikalavimų ir užduočių vykdymą ir įgyvendinimą;
teikia ataskaitas susijusias su Valstybiniame atliekų prevencijos ir tvarkymo plane nustatytų užduočių įgyvendinimu; komunalinių atliekų tvarkymo sistema savivaldybėje;
pagal kompetenciją inicijuoja viešuosius pirkimus, rengia technines specifikacijas bei reikalavimus tiekėjams, sutarčių projektus;
renka dokumentus ir informaciją rengiamiems Kauno rajono savivaldybės tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymu projektams Skyriaus veiklos klausimais;
Skyriaus vedėjo pavedimu pagal kompetenciją nagrinėja ir rengia atsakymus į gyventojų, kitų įstaigų, organizacijų paklausimus, prašymus ar skundus;
pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
p
avaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo darbe laikotarpiais;
vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius Skyriaus vedėjo ar pavaduotojo pavedimus
.
Karina Stumbrienė
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu žemės ūkio mokslų srityje;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymą, Lietuvos Respublikos aplinkos apsaugos įstatymą;
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu;
FUNKCIJOS
1. Sistemina ir apdoroja informaciją, reikalingą rengiant Kauno rajono savivaldybės aplinkos apsaugos specialiosios (toliau – SAARS) programos lėšų panaudojimo sąmatų projektus, metines SAARS programos lėšų panaudojimo ataskaitas, užtikrinant tikslinį šių lėšų panaudojimą.
2. Renka informaciją ir dokumentus, reikalingus rengiant aplinkosaugos švietimo programą, organizuojant rajono gyventojų aplinkosaugos švietimą.
3. Sistemina ir apdoroja informaciją apie želdinių ir želdynų apsaugą, tvarkymą, kūrimą, veisimą, inventorizaciją, inicijuoja vietinės reikšmės saugomų teritorijų ir gamtos paminklų steigimą.
4. Renka ir apdoroja informaciją bei dokumentus, reikalingus poveikio aplinkai vertinimo procese.
5. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
6. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ir kitais neatvykimo atvejais.
7. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Gabrielė Lisajevičiūtė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
arba:
1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.4. darbo patirties sritis – želdynų ir želdinių priežiūros patirtis;
1.5. darbo patirtis srityje – 1 metai;
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija)
FUNKCIJOS
1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
7. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
8. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
13. Koordinuoja želdinių ir želdynų apsaugą, tvarkymą, kūrimą bei veisimą Savivaldybės teritorijoje.
14. Įvertina Savivaldybės teritorijoje augančius ir prašomus kirsti, genėti, kitaip pertvarkyti želdinius, rengia leidimų ar sprendimų projektus saugotinų medžių ir krūmų kirtimo, persodinimo ar kitokio pašalinimo, intensyvaus genėjimo darbams.
15. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
16. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
Irma Balsevičienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – teisė (arba);
1.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.5. darbo patirtis – gyvenamųjų pastatų valdymo, priežiūros ir atnaujinimo (modernizavimo) patirtis;
1.6. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
1.7. Transporto priemonių pažymėjimai: turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
3. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
4. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
5. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.
6. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
7. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
9. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
10. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
11. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
12. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
14. Rengia daugiabučių namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo rėmimo fondo tarybos nuostatus, organizuoja jų įgyvendinimą.
15. Kaupia ir tvarko informaciją, būtiną šilumos tiekimo licencijoms išduoti (pakeisti, sustabdyti, panaikinti), priima ir tikrina licencijas turinčių įmonių privalomas ataskaitas.
16. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
17. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Sondra Kiaušienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – teisė (arba);
1.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.5. darbo patirtis – gyvenamųjų pastatų valdymo, priežiūros ir atnaujinimo (modernizavimo) patirtis;
1.6. darbo patirties trukmė – 1 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
3. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
4. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
5. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.
6. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
7. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
9. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
10. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
11. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
12. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
14. Konsultuoja daugiabučių namų butų savininkus bendrijų steigimo, veiklos ir reorganizavimo klausimais.
15. Teikia informaciją butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės klausimais.
16. Pagal poreikį dalyvauja daugiabučių namų bendrijų susirinkimuose, koordinuoja daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų administravimą (visų formų).
17. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
18. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Dalia Marcinkienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
1.3. studijų kryptis – finansai (arba);
1.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.6. darbo patirtis – finansų, ekonomikos, teisės, audito arba kontrolės srityse;
1.7. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
FUNKCIJOS
1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
3. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
4. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
5. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.
6. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
7. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
9. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su finansų valdymu susijusiais klausimais.
12. Rengia kitas su finansų valdymu susijusias ataskaitas arba prireikus koordinuoja kitų su buhalterine apskaita susijusių ataskaitų rengimą.
13. Rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl finansų valdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl finansų valdymo rengimą.
15. Koordinuoja geriamojo vandens tiekimą ir nuotekų tvarkymą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų įgyvendinimą Savivaldybės teritorijoje.
16. Tikrina paslaugas teikiančių įmonių centralizuotai tiekiamo geriamojo vandens ir nuotekų tvarkymo kainų projektus.
17. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
18. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Marija Griškevičienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti
aukšt
ąjį
universitetin
į t
echnologijos mokslų studijų krypties
išsilavinim
ą
su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukšt
ąjį
kolegin
į
t
echnologijos mokslų studijų krypties
išsilavinim
ą
su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu
arba jam prilygintu išsilavinimu
;
būti susipažinusiam ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos Civilinį kodeksą, Viešojo administravimo, Statybos įstatymus, statybos techninius reglamentus ir kitus teisės aktus, reikalingus pareigybės aprašyme nustatytoms funkcijoms vykdyti
;
mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu;
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Pagal Administracijos direktoriaus pasirašytas sutartis organizuoja savivaldybei nuosavybės teise priklausančių statinių statybą, remontą, rekonstrukciją vandentvarkos sityje, pagal kompetenciją koordinuoja statybos darbų dalyvių darbą ir bendradarbiavimą, organizuoja pasitarimus, kontroliuoja sutartinius įsipareigojimus.
2. Dalyvauja vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo infrastruktūros plėtros Kauno rajone projektų valdyme ir įgyvendinime.
3. Inicijuoja projektavimo, statybos ar remonto darbų viešuosius pirkimus, rengia technines specifikacijas, sąmatas.
4. Nustatyta tvarka užsako pastatyto statinio ar nutiestų inžinerinių tinklų ir komunikacijų geodezines nuotraukas ir kitus dokumentus, įstatymų nustatyta tvarka organizuoja baigto statyti ar suremontuoto statinio pripažinimo tinkamu naudoti procedūras.
5. Dalyvauja, priimant eksploatuoti, baigtus statyti, remontuoti objektus.
6. Sistemina ir apdoroja informaciją, reikalingą įgyvendinant Kompensacijų būstų savininkams (fiziniams asmenims) už prisijungimą prie geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų tvarkymo infrastruktūros, kurią eksploatuoja geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas, skyrimo programą.
7. Renka dokumentus ir informaciją rengiamiems rajono Tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymu projektams Skyriaus veiklos klausimais.
8. Skyriaus vedėjo pavedimu pagal kompetenciją nagrinėja ir rengia atsakymus į gyventojų, kitų įstaigų, organizacijų paklausimus, prašymus ar skundus.
9. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
10. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais neatvykimo atvejais.
11. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ar pavaduotojo pavedimus, siekdamas įgyvendinti Skyriaus strateginius tikslus.
Mantas Ribinskas
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį technologijos mokslų studijų krypties išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;
būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, susijusiais su energetika, šilumos ūkio ir atsinaujinančių energijos išteklių eksploatacijos sąlygomis, naudojimu ir sauga;
mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu;
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
apdoroja su
atsinaujinančių energijos išteklių
planavimu, įsigijimu ir naudojimu
susijusią informaciją arba prireikus
dalyvauja
koordinuoja
nt
šios
informacijos apdorojimą;
dalyvauja nagrinėjant prašymus
ir kitus dokumentus sudėtingais
atsinaujinančių energijos išteklių
planavimo, įsigijimo ir naudojimo
klausimais
;
dalyvauja
organizuoja
nt
atsinaujinančių energijos šaltinių planavimą, įsigijimą ir naudojimą
,
kuria ir tobulina
atsinaujinančių energijos šaltinių planavimo, įsigijimo ir naudojimo
strategijas, užtikrina veiklų sklandumą, kontroliuoja jų įgyvendinimą pagal teisės aktus, inicijuoja bendradarbiavimą su kitomis institucijomis;
pagal kompetenciją rengia
Tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų
projektus
;
kaupia informaciją apie elektros energijos, pastatų šilumos energijos suvartojimą, teikia išvadas ir siūlymus dėl efektyvaus energijos vartojimo bei atsinaujinančių išteklių energijos vartojimo skatinimo, rengia ir prižiūri šilumos ūkio specialiojo plano sprendinių įgyvendinimą, teikia pagrįstas išvadas dėl pastatų šildymo būdo keitimo;
įgyvendina atsinaujinančių išteklių energijos naudojimo plėtros plano priežiūrą ir viešinimą, skatina spartesnį atsinaujinančių energijos išteklių naudojimo augimą,
dalyvauja
organizuoja
nt
viešųjų pirkimų konkursus, rengia konkursų medžiagą ir koordinuoja jų įgyvendinimą;
kaupia informaciją apie gatvių ir viešųjų erdvių apšvietimo sistemos priežiūrą ir kontrolę, derina ir
dalyvauja
išduoda
nt
prisijungimo sąlygas prie Savivaldybės apšvietimo tinklų, planuoja ir koordinuoja apšvietimo sistemos vystymą, inicijuoja atnaujinimo ir modernizavimo
projektus, bendradarbiauja
su
paslaugų teikėjais bei rangos darbų vykdytojais dėl infrastruktūros plėtros;
vertina Savivaldybei priklausančių šilumos tiekimo tinklų bei įrenginių būklę, inicijuoja jų priežiūros, modernizavimo ir optimizavimo
darbus
;
rengia ataskaitas, planus, kuruoja strategijų parengimą priskirtos veiklos klausimais, siekdamas užtikrinti darbų tęstinumą ir veiklos efektyvumą, analizuoja esamas strategijas, teikia siūlymus dėl jų tobulinimo ir įgyvendinimo rezultatų vertinimo
;
konsultuoja priskirtos srities klausimais;
pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ir kitais neatvykimo atvejais;
vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Vidmantas Gudelis
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
arba:
1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.4. darbo patirtis – statinių eksploatavimo ar priežiūros patirtis;
1.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:0
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
2. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
3. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
4. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.
5. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
6. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
9. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
10. Dalyvauja priimant, perduodant Savivaldybei priklausančius objektus bei įvertinant jų techninę būklę.
11. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
12. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Uljana Govorunova
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
arba:
1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.4. darbo patirtis – statinių eksploatavimo ar priežiūros patirtis;
1.5. darbo patirties trukmė – 1 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
2. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
3. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
4. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
5. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.
6. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.
9. Dalyvauja priimant, perduodant Savivaldybei priklausančius objektus bei įvertinant jų techninę būklę.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
11. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Arūnas Liakauskas
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu statybos, projektavimo, inžinerijos srityje;
1.2. būti susipažinusiam ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos Civilinį kodeksą, Viešojo administravimo, Viešųjų pirkimų, Statybos įstatymus, statybos techninius reglamentus, ir kitus teisės aktus, reikalingus pareigybės aprašyme nustatytoms funkcijoms vykdyti;
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu;
1.5. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. pagal administracijos direktoriaus pasirašytas sutartis organizuoja savivaldybei nuosavybės teise priklausančių statinių statybą, paprastąjį ir kapitalinį remontą, rekonstrukciją, pagal kompetenciją koordinuoja statybos darbų dalyvių darbą ir bendradarbiavimą, organizuoja pasitarimus, kontroliuoja sutartinius įsipareigojimus;
2. inicijuoja projektavimo, statybos ar remonto darbų viešuosius pirkimus, rengia technines specifikacijas, sąmatas;
3. įstatymų nustatyta tvarka organizuoja baigto statyti ar suremontuoto statinio pripažinimo tinkamu naudoti procedūras;
4. dalyvauja, priimant eksploatuoti, baigtus statyti, remontuoti objektus;
5. renka dokumentus ir informaciją rengiamiems rajono Tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymu projektams Skyriaus veiklos klausimais;
6. Skyriaus vedėjo pavedimu pagal kompetenciją nagrinėja ir rengia atsakymus į gyventojų, kitų įstaigų, organizacijų paklausimus, prašymus ar skundus;
7. dalyvauja Tarybos sprendimų ir Administracijos direktoriaus įsakymų įgyvendinime;
8. pagal kompetenciją dalyvauja Savivaldybės institucijų sudarytų darbo grupių ir komisijų veikloje;
9. pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais;
10. vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ar pavaduotojo pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.
Gediminas Pliskauskas
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu statybos, projektavimo ar inžinerijos srityje;
1.2. būti susipažinusiam ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos Civilinį kodeksą, Viešojo administravimo, Viešųjų pirkimų, Statybos įstatymus, statybos techninius reglamentus, ir kitus teisės aktus, reikalingus pareigybės aprašyme nustatytoms funkcijoms vykdyti;
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu;
1.5. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Pagal administracijos direktoriaus pasirašytas sutartis organizuoja savivaldybei nuosavybės teise priklausančių statinių statybą, paprastąjį ir kapitalinį remontą, rekonstrukciją, pagal kompetenciją koordinuoja statybos darbų dalyvių darbą ir bendradarbiavimą, organizuoja pasitarimus, renka ir sistemina informaciją apie sutartinius įsipareigojimus.
2. Inicijuoja projektavimo, statybos ar remonto darbų viešuosius pirkimus, rengia technines specifikacijas, sąmatas.
3. Įstatymų nustatyta tvarka organizuoja baigto statyti ar suremontuoto statinio pripažinimo tinkamu naudoti procedūras.
4. Dalyvauja, priimant eksploatuoti, baigtus statyti, remontuoti objektus.
5. Renka dokumentus ir informaciją rengiamiems Tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymu projektams Skyriaus veiklos klausimais.
6. Skyriaus vedėjo pavedimu pagal kompetenciją nagrinėja ir rengia atsakymus į gyventojų, kitų įstaigų, organizacijų paklausimus, prašymus ar skundus.
7. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
8. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ir kitais neatvykimo atvejais.
9. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ar pavaduotojo pavedimus, siekdamas įgyvendinti Skyriaus strateginius tikslus.
Antanas Algirdas Račiūnas
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti inžinerijos krypties aukštąjį universitetinį su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba inžinerijos krypties aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
1.2. turėti galiojantį ypatingo statinio statybos techninės priežiūros vadovo kvalifikacijos atestatą ir ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį statybos srityje dirbant pagal išduotą kvalifikacijos atestatą;
1.3. išmanyti ir gebėti taikyti Vietos savivaldos, Viešojo administravimo, Statybos įstatymus, Statybos techninį reglamentą, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus vykdomas funkcijas reglamentuojančius teisės aktus;
1.4. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
1.5. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.6. mokėti dirbti kompiuteriu, „Microsoft Office“ programų paketu;
1.7. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. renka duomenis ir informaciją, ar statyba yra atliekama pagal statinio projektą, renka informaciją apie statybos metu naudojamų statybos produktų bei įrenginių kokybę;
2. renka informaciją ir duomenis apie atliktų statybos darbų kokybę ir mastą, informuoja statytoją (užsakovą) apie atliktus statybos darbus, kurie neatitinka statinio normatyvinės kokybės reikalavimų;
3. renka informaciją ir duomenis apie paslėptus statybos darbus ir paslėptas statinio konstrukcijas, dalyvauja išbandant inžinerinius tinklus, inžinerines sistemas, įrenginius, konstrukcijas;
4. kartu su rangovu rengia dokumentų projektus, reikalingus statybai užbaigti;
5. koordinuoja specialiąją statinio statybos (specialiųjų statybos darbų) techninę priežiūrą;
6. rengia dokumentus, reikalingus Tarybos sprendimų, Mero potvarkių ir Administracijos direktoriaus įsakymų projektams;
7. Skyriaus vedėjo pavedimu pagal kompetenciją nagrinėja ir rengia atsakymus į paklausimus, prašymus ar skundus;
8. pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
9. pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais;
10. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ar pavaduotojo pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.
Povilas Algis Pečiulis
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos
specialius
reikalavimus:
turėti inžinerijos krypties aukštąjį universitetinį su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba inžinerijos krypties aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
turėti galiojantį
ypatingojo statinio specialiųjų statybos darbų techninės priežiūros vadovo
kvalifikacijos atestatą
ir ne mažesnę kaip
3
metų darbo patirtį statybos srityje dirbant pagal išduotą kvalifikacijos atestatą;
išmanyti
ir gebėti taikyti
Vietos savivaldos, Viešojo administravimo
,
Statybos
įstatymus
, Statybos techninį reglamentą
,
Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus vykdomas funkcijas reglamentuojančius teisės aktus;
gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
mokėti dirbti kompiuteriu
,
„Microsoft Office“ programų paketu;
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Renka duomenis ir informaciją, ar statyba yra atliekama pagal statinio projektą, renka informaciją apie statybos metu naudojamų statybos produktų bei įrenginių kokybę.
2. Renka informaciją ir duomenis apie atliktų statybos darbų kokybę ir mastą, informuoja statytoją (užsakovą) apie atliktus statybos darbus, kurie neatitinka statinio normatyvinės kokybės reikalavimų.
3. Renka informaciją ir duomenis apie paslėptus statybos darbus ir paslėptas statinio konstrukcijas, dalyvauja išbandant inžinerinius tinklus, inžinerines sistemas, įrenginius, konstrukcijas.
4. Kartu su rangovu rengia dokumentų projektus, reikalingus statybai užbaigti.
5. Koordinuoja statybos darbų techninės priežiūros elektros dalies darbus.
6. Rengia dokumentus, reikalingus Tarybos sprendimų, Mero potvarkių ir Administracijos direktoriaus įsakymų projektams.
7. Skyriaus vedėjo pavedimu pagal kompetenciją nagrinėja ir rengia atsakymus į paklausimus, prašymus ar skundus.
8. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
9. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais;
10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ar pavaduotojo pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.
Kęstutis Oržekauskas
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu statybos, projektavimo ar inžinerijos srityje;
1.2. būti susipažinusiam ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos Civilinį kodeksą, Viešojo administravimo, Viešųjų pirkimų, Statybos įstatymus, statybos techninius reglamentus, ir kitus teisės aktus, reikalingus pareigybės aprašyme nustatytoms funkcijoms vykdyti;
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu;
1.5. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Rinkti duomenis ir informaciją, ar statyba yra atliekama pagal statinio projektą, rinkti informaciją apie statybos metu naudojamų statybos produktų bei įrenginių kokybę.
2. Rinkti informaciją ir duomenis apie atliktų statybos darbų kokybę ir mastą, informuoti statytoją (užsakovą) apie atliktus statybos darbus, kurie neatitinka statinio normatyvinės kokybės reikalavimų.
3. Rinkti informaciją ir duomenis apie paslėptus statybos darbus ir paslėptas statinio konstrukcijas, dalyvauti išbandant inžinerinius tinklus, inžinerines sistemas, įrenginius, konstrukcijas.
4. Kartu su rangovu rengti dokumentų projektus, reikalingus statybai užbaigti.
5. Koordinuoti specialiąją statinio statybos (specialiųjų statybos darbų) techninę priežiūrą.
6. Rinkti informaciją ir dokumentus, reikalingus Tarybos sprendimų, Mero potvarkių ir Administracijos direktoriaus įsakymų projektams.
7. Skyriaus vedėjo pavedimu pagal kompetenciją nagrinėti ir rengti atsakymus į paklausimus, prašymus ar skundus.
8. Pagal kompetenciją dalyvauti darbo grupių ir komisijų veikloje.
9. Pavaduoti kitą Skyriaus darbuotoją kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių metu.
10. Vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.