Uždaryti meniu
Meniu
Pradžia
Struktūra ir kontaktai Seniūnijos Kačerginės seniūnija

Kačerginės seniūnija

Aistė Ivanovaitė-Petraitienė

Seniūnė
Telefonas:
+370 37 569391

Papildomas telfonas: (+370 645) 741 32

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
1.4. studijų kryptis – ekonomika (arba);
1.5. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);

arba:

1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.7. darbo patirties sritis – dokumentų valdymo srities patirtis; 
1.8. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 5 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

FUNKCIJOS

1. Apdoroja seniūnijos veiklai vykdyti aktualią informaciją.
2. Atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
3. Konsultuoja su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
4. Planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
5. Priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
6. Rengia ir teikia informaciją su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
8. Rengia su seniūnijos veikla susijusius dokumentus.
9. Vadovauja seniūnijos veiklų vykdymui arba prireikus vykdo seniūnijos veiklas.
10. Valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
12. Neatlygintinai atlieka seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams notarinius veiksmus ir tvirtina gyventojų oficialiesiems testamentams prilyginamus testamentus.
13. Šaukia seniūnaičių ir seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojų sueigas ir organizuoja gyventojų susitikimus su savivaldybės ir valstybės institucijų atstovais.
14. Rengia seniūnijos metinio veiklos plano projektą, jo įgyvendinimo ataskaitą, su seniūnaičiais ir gyventojais aptaria metinio veiklos plano įgyvendinimo rezultatus, teikia seniūnijos veiklos ataskaitą.
15. Teikia seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams informaciją apie savivaldybės institucijų, savivaldybės administracijos ir valstybės institucijų veiklą savivaldybės teritorijoje.
16. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

Logo

Loreta Ūsienė

Seniūno pavaduotoja
Telefonas:
+370 670 91420

Bendras telefonas: (+370 37 ) 569 223

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
1.4. studijų kryptis – ekonomika (arba);
1.5. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);

arba:

1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.7. darbo patirties sritis – dokumentų valdymo srities patirtis; 
1.8. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 3 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

FUNKCIJOS

1. Konsultuoja su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
2. Nesant seniūno, laikinai atlieka seniūnui nustatytas funkcijas.
3. Prireikus planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą. 
4. Prireikus priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
5. Prireikus valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
7. Seniūno pavedimu atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Užtikrina seniūnijos veiklai vykdyti aktualios informacijos apdorojimą.
9. Užtikrina seniūnijos veiklų vykdymą.
10. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
11. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusių dokumentų rengimą.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
13. Organizuoja seniūnijos viešuosius pirkimus, vykdo jų apskaitą ir viešinimą.
14. Tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą.
15. Dalyvauja rengiant ir įgyvendinant gyventojų užimtumo programas seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje.
16. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
17. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

Logo

Žydrūnė Petrauskienė

Specialistė
Telefonas:
+370 676 81017

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymą, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Seniūnijos veiklą; 
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles; 
1.4. turėti darbo patirties dokumentų valdymo srityje;
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.

FUNKCIJOS

1. Priima gautus paštu, kitomis ryšio priemonėmis ar tiesiogiai pristatytus dokumentus, juos registruoja, tvarko, administruoja dokumentų valdymo sistemoje (DVS).
2. Rengia materialinių vertybių nurašymo aktus ir nustatytais terminais teikia Kauno rajono savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui.
3. Rengia viešųjų pirkimų paraiškas, pagal galiojančius teisės aktus, atlieka kuro sunaudojimo ir ridos kontrolę.
4. Padeda ruošti sutarčių projektus, Seniūno pavedimu rengia raštus, pažymas, atsakymus į fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus seniūnijos veiklos klausimais.
5. Formuoja bylas bei perduoda archyvui.
6. Administruoja Seniūnijos elektroninių viešųjų erdvių paskyras, naujina skelbiamą informaciją.
7. Padeda Seniūnui organizuoti gyventojų apklausas, susirinkimus, sueigas, dalyvauja juose.
8. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
9. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
10. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Seniūnijos seniūno pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.

Logo

Dalia Šabonienė

Socialinės paramos skyriaus vyr. specialistė
Telefonas:
+370 609 76113

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus: 
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba aukštesnįjį arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
1.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinę apsaugą,  gebėti šiuos teisės aktus taikyti praktikoje;
1.3. mokėti planuoti, organizuoti savo veiklą, valdyti, kaupti, sisteminti informaciją, rengti išvadas;
1.4. išmanyti dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles, gebėti sklandžiai, glaustai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu;
1.6. būti tolerantiškas, geranoriškas, pareigingas, darbštus, iniciatyvus, gebantis bendrauti.

FUNKCIJOS

1. Konsultuoja seniūnijos gyventojus klausimais, susijusiais su išmokų, pašalpų ir kompensacijų mokėjimu, vienkartinės materialinės paramos suteikimu, socialinių paslaugų skyrimu ir teikimu.
2. Priima gyventojų prašymus, dokumentus išmokoms, pašalpoms, būsto šildymo išlaidų kompensacijoms, išlaidų šaltam vandeniui ir išlaidų karštam vandeniui kompensacijoms, vienkartinei socialinei paramai skirti, specialiųjų poreikių lygiui nustatyti, socialinėms paslaugoms gauti ir juos pristato Socialinės paramos skyriaus atsakingam darbuotojui. 
3. Dalyvauja nustatant asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikį.
4. Kartu su Socialinių paslaugų centru prižiūri seniūnijos gyventojui skirtų pagalbos pinigų panaudojimą, karšto maisto pristatymo į namus, maitinimo valgyklose ar kitose maitinimo įstaigose ir pagalbos į namus paslaugų teikimo kokybę.
5. Kaupia ir teikia Socialinių paslaugų centrui informaciją apie seniūnijos gyventojams teikiamas socialines paslaugas ir jų poreikį.
6. Sudaro seniūnijos gyventojų sąrašus gauti velykinius ir kalėdinius maisto krepšelius ir  teikia juos Socialinės paramos skyriui.
7. Sudaro tradicinio neįgaliųjų sporto renginio dalyvių sąrašus ir teikia juos Socialinės paramos skyriui. Organizuoja seniūnijos neįgaliųjų dalyvavimą renginyje.
8. Tikrina seniūnijos gyventojų, pageidaujančių gauti ar gaunančių socialinę paramą ar socialines paslaugas, buities sąlygas ir pateiktų dokumentų pagrįstumą. Pastebėjęs neatitikimus – apie tai praneša Socialinės paramos skyriui ar Socialinių paslaugų centrui. 
9. Sudaro mokinių, kurie bus aprūpinti mokinio reikmenimis, sąrašus ir juos pristato Socialinės paramos skyriaus atsakingam darbuotojui. Seniūno priimtą sprendimą dėl socialinės paramos mokiniams skyrimo pateikia švietimo įstaigai.
10. Sudaro maisto iš intervencinių atsargų tiekimo labiausiai nepasiturintiems asmenims gavėjų sąrašus ir juos pristato Socialinių paslaugų centrui. Organizuoja maisto paketų dalinimą.
11. Lanko ir kaupia informaciją apie seniūnijoje gyvenančius neįgaliuosius, vienišus senyvo amžiaus asmenis. 
12. Priima dokumentus iš daugiavaikių šeimų, pageidaujančių gauti paramą iš Kauno rajono savivaldybės daugiavaikių šeimų rėmimo fondo, ir juos pristato Socialinės paramos skyriaus atsakingam darbuotojui.
13. Dalyvauja surašant buities tyrimo aktus globos ir rūpybos klausimais ir teikia šiuos aktus Socialinių paslaugų centrui.
14. Padeda organizuoti seniūnijos neįgaliųjų, vienišų senelių, socialinės rizikos asmenų priėmimą į gydymo, reabilitacijos, globos įstaigas. 
15. Padeda organizuoti mirusių vienišų seniūnijos gyventojų, nežinomų (neatpažintų) asmenų, rastų seniūnijos teritorijoje, ir asmenų be pilietybės palaikų laidojimą.
16. Pagal savo kompetenciją  rašo aktus, protokolus, pažymas, raštus.
17. Vykdo kitus seniūno, seniūno pavaduotojo ir Socialinės paramos skyriaus pavedimus.