Žemės ūkio ir kaimo plėtros skyrius
PATVIRTINTA
Kauno rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2025-05- įsakymu Nr. ĮS-
KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
ŽEMĖS ŪKIO IR KAIMO PLĖTROS SKYRIAUS
NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kauno rajono savivaldybės administracijos Žemės ūkio ir kaimo plėtros skyrius (toliau – Skyrius) yra Savivaldybės administracijos struktūrinis padalinys, įgyvendinantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos ir kitais įstatymais nustatytas valstybines (valstybės perduotas savivaldybėms) žemės ūkio funkcijas ir kaimo plėtros priemones. Skyrius išlaikomas iš Savivaldybės ir valstybės biudžeto.
2. Skyrius vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Žemės ūkio ministerijos įsakymais, kitais teisės aktais, Kauno rajono savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais ir šiais nuostatais.
II SKYRIUS
UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
3. Skyriaus uždavinys – įgyvendinti Vietos savivaldos ir kitais įstatymais nustatytas valstybines ir kitas funkcijas žemės ūkio ir kaimo plėtros srityje.
4. Skyriaus funkcijos:
4.1. įgyvendina Vyriausybės ir kitas programas žemės ūkio, kaimo plėtros klausimais ir administruoja teikiamos paramos žemės ūkio subjektams lėšas;
4.2. nustatyta tvarka teikia Nacionalinei mokėjimo agentūrai (NMA), Žemės ūkio ministerijai (ŽŪM) ir Savivaldybės administracijai ataskaitas ir informaciją;
4.3. visais įmanomais būdais informuoja rajono gyventojus apie valstybės ir Europos Sąjungos teikiamą paramą;
4.4. registruoja traktorius, savaeiges ir žemės ūkio mašinas bei jų priekabas ir vykdo jų techninę priežiūrą;
4.5. registruoja žemės ūkio valdas ir ūkininkų ūkius;
4.6. vykdo medžiojamųjų gyvūnų ir griežtai saugomų rūšių laukinių gyvūnų bei stichinių meteorologinių reiškinių padarytas žalos nustatymą;
4.7. administruoja paraiškas tiesioginėms išmokoms už žemės ūkio naudmenų ir pasėlių plotus bei atskirosioms tiesioginėms išmokoms paramai pagal teisės aktų nustatyta tvarka vykdomoms Kaimo plėtros programų priemonėms, mokamoms pagal plotą, gauti;
4.8. priima prašymus ir dokumentus žemės ūkio subjektų banko paskolų palūkanų kompensavimui;
4.9. priima prašymus ir dokumentus paramai apskaičiuoti bičių laikytojams;
4.10. administruoja paraiškas pasėlių, gyvūnų ir augalų draudime;
4.11. priima prašymus dėl fitosanitarijos priemonių taikymo dalinio kompensavimo;
4.12. informuoja žemės ūkio produkcijos gamintojus apie jiems teikiamą Savivaldybės paramą bei lengvatas;
4.13. patikėjimo teise valdo ir naudoja valstybei nuosavybės teise priklausančius melioracijos statinius; organizuoja šių statinių eksploatavimą, tvarko valstybinę melioracijos statinių apskaitą;
4.14. atlieka iš biudžeto (ar kitų fondų) finansuojamų melioracijos darbų užsakovo funkcijas;
4.15. atlieka melioracijos statinių priežiūrą;
4.16. išduoda technines sąlygas projektuojant melioruotose žemėse infrastruktūros objektus, hidrotechninius ir kitus statinius, keičiant žemės paskirtį, bei derina projektus;
4.17. rengia melioracijos investicinius projektus Europos Sąjungos lėšoms ir kitiems finansavimo šaltiniams pritraukti;
4.18. vykdo mažos vertės viešuosius pirkimus.
5. Seniūnijų veiklos koordinavimo srityje:
5.1. palaiko ryšius su Kauno rajono savivaldybės seniūnijomis, kaupia, sistemina ir operatyviai pateikia seniūnams svarbią informaciją, kontroliuoja nurodytus atlikimo terminus;
5.2. organizuoja seniūnams pasitarimus, sudaro seniūnų susirinkimų darbotvarkę, informuoja seniūnus apie rengiamus posėdžius, susirinkimus;
5.3. pagal poreikį kontroliuoja seniūnų pasitarimuose priimtų nutarimų vykdymą;
5.4. pagal poreikį dalyvauja seniūnijų veiklos patikrinimuose;
5.5. apibendrina seniūnijų veiklos ataskaitas;
5.6. koordinuoja ritualinių paslaugų teikimo užtikrinimą ir kapinių priežiūros organizavimo funkciją;
5.7. bendruomeninių ir nevyriausybinių organizacijų konsultavimo srityje:
5.7.1. konsultuoja ir padeda bendruomenėms bei nevyriausybinėms organizacijoms (toliau – NVO) rengiant ir įgyvendinant projektus, rengiant paraiškas, vykdant projektus, pildant veiklos, finansines bei projektų įgyvendinimo ataskaitas;
5.7.2. pagal poreikį ir kompetenciją organizuoja susitikimus, inicijuoja projektus, kuruoja ir stebi projekto vykdymą, siekiant skatinti bendradarbiavimą;
5.7.3. teikia informaciją seniūnams, bendruomenėms ir NVO apie programas, kvietimus teikti paraiškas, paraiškų rengimą, projektų vykdymą ir jų ataskaitų rengimą;
5.7.4. analizuoja seniūnijų bendruomeninių organizacijų ir NVO gyventojų požiūrį ir siekius rajono plėtros vystymosi klausimais;
5.7.5. dalyvauja ir konsultuoja vietos bendruomenes rengiant ir įgyvendinant Kauno rajono savivaldybės seniūnijų darnaus vystymo strategijas;
5.7.6. dalyvauja bendruomenėms bei NVO rengiant ir įgyvendinant projektus ir programas, vietos veiklos grupių programas, vietos plėtros strategijas.
6. Pagal kompetenciją dalyvauja rengiant Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių bei Administracijos direktoriaus įsakymų projektus.
7. Priima interesantus, pagal kompetenciją nagrinėja juridinių ir fizinių asmenų prašymus ir skundus.
8. Atlieka kitas teisės aktais nustatytas funkcijas.
III SKYRIUS
TEISĖS
9. Skyrius įgyvendindamas jam pavestus uždavinius ir vykdydamas funkcijas turi teisę:
9.1. gauti informaciją ir konsultacijas iš kitų savivaldybės administracijos padalinių teisės, finansų ir apskaitos, statybų, teritorijų turto tvarkymo, žemės ūkio ir kitais klausimais, reikalingais Skyriaus funkcijoms atlikti;
9.2. gauti asignavimus Skyriaus programoms ir funkcijoms vykdyti;
9.3. neatlygintinai gauti valstybės kadastrą, klasifikatorių ir registrų duomenis, būtinus Skyriaus funkcijoms atlikti;
9.4. teikti pasiūlymus savivaldybės administracijai, merui, Skyriaus funkcijų atlikimo, lėšų panaudojimo klausimais;
9.5. dalyvauti susirinkimuose, pasitarimuose, seminaruose, posėdžiuose ir kituose renginiuose Skyriaus funkcijų vykdymo, kvalifikacijos kėlimo klausimais;
9.6. dalyvauti ir rengti žemės ūkio subjektų, perdirbimo įmonių vadovų pasitarimus, kviesti į juos valstybės valdymo institucijų, savivaldybės atstovus;
9.7. dalyvauti komisijose;
9.8. naudotis kitomis Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytomis teisėmis.
IV SKYRIUS
VEIKLOS ORGANIZAVIMAS
10. Skyriui vadovauja Skyriaus vedėjas, kurį Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka į pareigas priima ir iš jų atleidžia Administracijos direktorius. Skyriaus vedėjo pareigybei keliami reikalavimai, funkcijos nustatomos pareigybės aprašyme. Skyriaus vedėjas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Administracijos direktoriui.
11. Skyriaus valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka į darbą priima ir iš jo atleidžia, skatina ir skiria tarnybines bei drausmines nuobaudas Administracijos direktorius.
12. Skyriaus vedėjo laikinai nesant, jo funkcijas atlieka Skyriaus vedėjo pavaduotojas arba Administracijos direktoriaus paskirtas valstybės tarnautojas.
13. Skyriaus valstybės tarnautojai ir darbuotojai tiesiogiai pavaldūs Skyriaus vedėjui ir atskaitingi Administracijos direktoriui; jų pareigybėms keliami reikalavimai, funkcijos nustatomi pareigybių aprašymuose.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
14. Nuostatai tvirtinami, keičiami, papildomi ar pripažįstami netekusiais galios Administracijos direktoriaus įsakymu.
15. Skyrius reorganizuojamas ir likviduojamas Administracijos direktoriaus įsakymu
Darbo laikas: | ||||||||
| P – K | 07.30 – 17.00 | Pietų pertrauka | 12.00 – 12.45 | |||||
| Pn | 07.30 – 15.45 | |||||||
Asta Tamonienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
1.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
1.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.5. studijų kryptis – ekonomika (arba);
arba:
1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.7. darbo patirtis – žemės ūkio srities patirtis ;
1.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 5 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:0
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
3. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
4. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
5. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
6. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
7. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
8. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
9. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
10. Administruoja Valstybės ir Savivaldybės teikiamos paramos žemės ūkio subjektams lėšas.
11. Paskirsto gautus asignavimus pagal išlaidų sąmatas ir teikia tvirtinti Savivaldybės administracijos direktoriui.
12. Užtikrina Valstybei priklausančių melioracijos ir hidrotechninių statinių atliekamų darbų priežiūrą ir kontrolę.
13. Teisės aktų nustatyta tvarka įgyvendina kaimo rėmimo ir plėtros programas finansuojamas iš Europos Sąjungos ir Valstybės biudžeto, rengia kaimo plėtros programų, finansuojamų iš Savivaldybės biudžeto, projektus.
14. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Tomas Kantaravičius
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
1.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.5. darbo patirtis – žemės ūkio srities patirtis;
1.6. darbo patirties trukmė – 3 metai;
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
3. Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
4. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
5. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.
6. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą.
7. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
8. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.
9. Vykdo gyvūnų laikymo Kauno rajono savivaldybės teritorijos gyvenamosiose vietovėse taisyklių priežiūrą, išduoda ir naikina leidimą įvežti, įsigyti, laikyti, veisti pavojingus šunis ar jais prekiauti, administruoja bešeimininkių ir bepriežiūrių gyvūnų augintinių gaudymo ir laikinosios globos teikimą.
10. Priima ir rengia dokumentus dėl fizinių asmenų lankymosi miškų ūkio paskirties žemės sklypų dalyse apribojimo, priima prašymus ir organizuoja komisijos darbą medžioklės plotų vienetams sudaryti bei jų riboms pakeisti.
11. Organizuoja stichinių meteorologinių reiškinių, laisvėje gyvenančių medžiojamųjų gyvūnų ir paukščių padarytos žalos įvertinimo Kauno rajono savivaldybėje komisijų darbą, išduoda aktą, patvirtinantį nustatytą medžiojamųjų gyvūnų padarytą žalą žemės ūkio pasėliams, miškui, gyvūnams, gyvuliams, hidrotechnikos ar melioracijos įrenginiams.
12. Koordinuoja seniūnijų ir specialistų, dirbančių su pasėlių deklaravimu, veiklą.
13. Pagal kompetenciją organizuoja ritualinių paslaugų ir kapinių priežiūros veiklas, kontroliuoja jų vykdymą, užtikrina veiklos kokybę bei atitiktį galiojantiems teisės aktams.
14. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
15. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų Skyriaus vedėją ar kitą darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių laikotarpiais ar kitais nebuvimo atvejais.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Mindaugas Arbačauskas
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
1.3. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
arba:
1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.5. darbo patirtis – hidrotechnikos (melioracijos) srities patirtis;
1.6. darbo patirties trukmė – 3 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
3. Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
4. Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
6. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.
7. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą.
8. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
9. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.
10. Atlieka vertinimo duomenų surašymus nustatytos formos aktuose arba fiksuoja skaitmeninėje duomenų bazėje MelGis.
11. Vykdo tvenkinių, esančių Skyriaus apskaitoje, eksploatacijos priežiūrą.
12. Atlieka kasmetines melioracijos ir hidrotechnikos statinių būklės apžiūras.
13. Koordinuoja ir atlieka projektų tikrinimą informacinėje sistemoje "Infostatyba".
14. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
15. Pavaduoja laikinai negalinti eiti pareigų Skyriaus vedėją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių metu.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Daina Tauraitė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
1.3. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
1.4. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
arba:
1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.6. darbo patirties sritis – hidrotechnikos (melioracijos) srities patirtis;
1.7. darbo patirtis srityje – 1 metai;
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
5. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
6. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
9. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
10. Remiantis Melioruotos žemės ir melioracijos statinių techninės būklės vertinimo rezultatais, nustato priežiūros, remonto ir rekonstravimo darbų apimtis, jei reikia projektavimo paslaugų - surašo užduotis projektui sudaryti ir pagal nustatytą tvarką numato projekto vykdymą.
11. Organizuoja vykdomų darbų techninę priežiūrą, melioracijos statinių, užbaigtų objektų priėmimą.
12. Išduoda technines sąlygas statiniams melioruotoje žemėje ir kaimo vietovėje projektuoti.
13. Atlieka projektų tikrinimą informacinėje sistemoje "Infostatyba".
14. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
15. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių metu.
Jurgita Makarienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
1.4. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
arba:
1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.6. darbo patirtis – žemės ūkio srities patirtis ;
1.7. darbo patirties trukmė – 1 metai;
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
5. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
6. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
8. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
9. Organizuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimą arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimo organizavimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
12. Bendrauja su Kauno rajono seniūnijomis, teikia seniūnams aktualią informaciją Administracijos vadovų ir Skyriaus veiklos klausimais, organizuoja pasitarimus seniūnams, padeda organizuoti seniūnaičių rinkimus.
13. Administruoja bendruomenių rėmimo programą.
14. Tvarko ūkininkų ūkių, žemės ūkio ir kaimo verslo registrus.
15. Priima prašymus ir dokumentus dėl paramos teikimo bičių laikytojams už papildomą bičių maitinimą.
16. Vykdo su ritualinių paslaugų teikimu ir kapinių priežiūra susijusias užduotis, rengia ataskaitas, susijusių teisės aktų pakeitimus, analizuoja veiklos duomenis, teikia pasiūlymus dėl veiklų organizavimo gerinimo.
17. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
18. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus
Laura Garšvaitė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų patirtį vietos strategijų, projektų rengimo ir valdymo NVO veikloje;
1.3. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymą, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos remiamų projektų įgyvendinimą, būti susipažinusiam su nacionaliniais, Kauno rajono savivaldybės strateginio planavimo dokumentais, Kauno rajono seniūnijų veiklos programomis;
1.4. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu ir „Microsoft Office“ programų paketu.
FUNKCIJOS
1. Konsultuoja NVO paraiškų, sąmatų ir ataskaitų rengimo klausimais, rengia projektų finansavimo sutarčių projektus, tikrina ir derina finansuotų projektų lėšų panaudojimo ataskaitas, dokumentus.
2. Pagal poreikį organizuoja susitikimus, pasitarimus, konferencijas, seminarus ir kitus renginius bendruomeninių ir NVO plėtros politikos klausimais, inicijuoja projektus, kuruoja ir stebi projekto vykdymą, siekiant skatinti Seniūnijas, NVO ir gyventojus bendradarbiauti.
3. Teikia informaciją Seniūnijų seniūnams, apie NVO programas, kvietimus teikti paraiškas, paraiškų rengimą, projektų vykdymą ir jų ataskaitų teikimo terminus.
4. Renka ir sistemina duomenis apie NVO, analizuoja jų pokyčius, teikia išvadas ir pasiūlymus Administracijos direktoriui, nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų taryboms.
5. Analizuoja NVO, gyventojų požiūrį ir siekius rajono plėtros vystymosi klausimais, identifikuoja vietovės vystymosi potencialą ir problemas bei teikia ataskaitas ir pasiūlymus Savivaldybės administracijai.
6. Esant poreikiui organizuoja dalyvaujamojo biudžeto programos įgyvendinimą ir viešinimą.
7. Rengia ir įgyvendina programas bei priemones, skirtas bendruomeninių ir nevyriausybinių organizacijų plėtrai, įvairovei ir kokybiškai veiklai savivaldybėje užtikrinti.
8. Bendradarbiauja su Lietuvos Respublikos ministerijomis, įgyvendinančiomis nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų plėtros politiką, ir kitomis institucijomis nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų plėtros politikos įgyvendinimo savivaldybėje klausimais.
9. Inicijuoja ir įgyvendina gerosios patirties perėmimą iš užsienio šalių bei patirties, sukauptos įgyvendinant nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų plėtros politiką savivaldybėje, perdavimą užsienio šalims.
10. Pagal kompetenciją renka dokumentus ir informaciją rengiamiems Tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų projektams.
11. Skyriaus vedėjo pavedimu pagal kompetenciją nagrinėja ir renka informaciją atsakymams į paklausimus, prašymus ar skundus.
12. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių, komisijų, nevyriausybinių organizacijų, bendruomeninių organizacijų tarybų veikloje.
13. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių metu.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Viktor Aleksejevič
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – mechanikos inžinerija (arba);
1.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.5. darbo patirties sritis – viešojo administravimo srityje;
1.6. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
2. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
3. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
4. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
5. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
6. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
10. Organizuoja ir vykdo visų Kauno rajone ir Kauno mieste esančių įmonių, organizacijų, bendrovių ir fizinių asmenų traktorių, savaeigių ir žemės ūkio technikos ir jų priekabų, kelių tiesimo ir specialios paskirties mašinų valstybinę techninę apžiūrą ir priežiūrą, sudaro jų atlikimo grafiką ir jį paskelbia viešai.
11. Vykdo bendrą žemės ūkio techninės pažangos politiką, skleidžia informaciją ir teikia pagalbą žemės ūkio produkcijos gamintojams, mechanizuojant įvairus gamybos procesus, kuriant agroservisą kaime ir kooperuojant gamybą.
12. Teikia informaciją antstoliams ir kitoms institucijoms apie įmonių ir asmenų turimą techniką.
13. Atlieka technines apžiūras pagal nustatytus techninius reikalavimus teritoriniu principu, išvykstant į technikos buvimo vietą.
14. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
15. Pavaduoja laikinai negalinti eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių metu.
Žaneta Danauskienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų patirtį vietos strategijų, projektų rengimo ir valdymo NVO veikloje;
1.3. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymą, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos remiamų projektų įgyvendinimą, būti susipažinusiam su nacionaliniais, Kauno rajono savivaldybės strateginio planavimo dokumentais, Kauno rajono seniūnijų veiklos programomis;
1.4. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu ir „Microsoft Office“ programų paketu.
FUNKCIJOS
1. Konsultuoja NVO paraiškų, sąmatų ir ataskaitų rengimo klausimais, rengia projektų finansavimo sutarčių projektus, tikrina ir derina finansuotų projektų lėšų panaudojimo ataskaitas, dokumentus.
2. Pagal poreikį organizuoja susitikimus, pasitarimus, konferencijas, seminarus ir kitus renginius bendruomeninių ir NVO plėtros politikos klausimais, inicijuoja projektus, kuruoja ir stebi projekto vykdymą, siekiant skatinti Seniūnijas, NVO ir gyventojus bendradarbiauti.
3. Teikia informaciją Seniūnijų seniūnams, apie NVO programas, kvietimus teikti paraiškas, paraiškų rengimą, projektų vykdymą ir jų ataskaitų teikimo terminus.
4. Renka ir sistemina duomenis apie NVO, analizuoja jų pokyčius, teikia išvadas ir pasiūlymus Administracijos direktoriui, nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų taryboms.
5. Analizuoja NVO, gyventojų požiūrį ir siekius rajono plėtros vystymosi klausimais, identifikuoja vietovės vystymosi potencialą ir problemas bei teikia ataskaitas ir pasiūlymus Savivaldybės administracijai.
6. Esant poreikiui organizuoja dalyvaujamojo biudžeto programos įgyvendinimą ir viešinimą.
7. Rengia ir įgyvendina programas bei priemones, skirtas bendruomeninių ir nevyriausybinių organizacijų plėtrai, įvairovei ir kokybiškai veiklai savivaldybėje užtikrinti.
8. Bendradarbiauja su Lietuvos Respublikos ministerijomis, įgyvendinančiomis nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų plėtros politiką, ir kitomis institucijomis nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų plėtros politikos įgyvendinimo savivaldybėje klausimais.
9. Inicijuoja ir įgyvendina gerosios patirties perėmimą iš užsienio šalių bei patirties, sukauptos įgyvendinant nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų plėtros politiką savivaldybėje, perdavimą užsienio šalims.
10. Pagal kompetenciją renka dokumentus ir informaciją rengiamiems Tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų projektams.
11. Skyriaus vedėjo pavedimu pagal kompetenciją nagrinėja ir renka informaciją atsakymams į paklausimus, prašymus ar skundus.
12. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių, komisijų, nevyriausybinių organizacijų, bendruomeninių organizacijų tarybų veikloje.
13. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių metu.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Ramunė Sabaliauskaitė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
1.3. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
1.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.5. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
arba:
1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.7. darbo patirtis – inžinerinių tinklų projektavimo patirtis;
1.8. darbo patirties trukmė – 1 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
3. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
4. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
5. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
8. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
9. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
10. Remiantis Melioruotos žemės ir melioracijos statinių techninės būklės vertinimo rezultatais, nustato priežiūros, remonto ir rekonstravimo darbų apimtis, jei reikia projektavimo paslaugų – surašo užduotis projektui sudaryti ir pagal nustatytą tvarką numato projekto vykdymą.
11. Organizuoja vykdomų darbų techninę priežiūrą, melioracijos statinių, užbaigtų objektų priėmimą naudoti.
12. Išduoda technines sąlygas statiniams melioruotoje žemėje ir kaimo vietovėje projektuoti.
13. Atlieka projektų tikrinimą informacinėje sistemoje „Infostatyba“.
14. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
15. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių metu.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Martynas Pečkaitis
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis aplinkos inžinerija (arba);
1.3. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
arba:
1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.5. darbo patirtis – hidrotechnikos (melioracijos) srities patirtis;
1.6. darbo patirties trukmė – 1 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
5. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
8. Teikia duomenis ir derina topo nuotraukas Topografijos ir inžinerinės infrastruktūros informacinėje sistemoje (TIIIS).
9. Derina projektus Žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacinėje sistemoje (ŽPDRIS).
10. Remdamasis techninės būklės vertinimo rezultatais, nustato priežiūros, remonto ir rekonstravimo darbų apimtis, jei reikia projektavimo paslaugų, surašo užduotis projektui sudaryti ir pagal nustatytą tvarką numato projekto vykdymą.
11. Melioracijos darbams bei paslaugoms pirkti organizuoja viešuosius pirkimus arba teikia reikalingus duomenis nuolatinei viešųjų pirkimų komisijai jiems atlikti.
12. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
13. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Gedvilė Kimbirauskaitė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymą, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos remiamų projektų įgyvendinimą, būti susipažinusiam su nacionaliniais, Kauno rajono savivaldybės strateginio planavimo dokumentais, Kauno rajono seniūnijų veiklos programomis;
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu ir „Microsoft Office“ programų paketu.
FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. konsultuoja NVO paraiškų, sąmatų ir ataskaitų rengimo klausimais, rengia projektų finansavimo sutarčių projektus, tikrina ir derina finansuotų projektų lėšų panaudojimo ataskaitas, dokumentus;
1.2. pagal poreikį organizuoja susitikimus, pasitarimus, konferencijas, seminarus ir kitus renginius bendruomeninių ir NVO plėtros politikos klausimais, inicijuoja projektus, kuruoja ir stebi projekto vykdymą, siekiant skatinti Seniūnijas, NVO ir gyventojus bendradarbiauti;
1.3. teikia informaciją bendruomeninėms organizacijoms ir NVO apie programas, kvietimus teikti paraiškas, paraiškų rengimą, projektų vykdymą ir jų ataskaitų teikimo terminus;
1.4. renka ir sistemina duomenis apie NVO, analizuoja jų pokyčius, teikia išvadas ir pasiūlymus Administracijos direktoriui, nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų taryboms;
1.5. esant poreikiui organizuoja dalyvaujamojo biudžeto programos įgyvendinimą ir viešinimą;
1.6. rengia, maketuoja, skelbia bendruomeninėms organizacijoms ir NVO aktualius viešinimui ir informacijos sklaidai pranešimus, kitas vidinei ir išorinei komunikacijai skirtas vaizdo priemones, administruoja svetainę www.dalyvauk.krs.lt.
1.7. rengia ir įgyvendina programas bei priemones, skirtas bendruomeninių ir nevyriausybinių organizacijų plėtrai, įvairovei ir kokybiškai veiklai savivaldybėje užtikrinti;
1.8. bendradarbiauja su Lietuvos Respublikos ministerijomis, įgyvendinančiomis nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų plėtros politiką, ir kitomis institucijomis nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų plėtros politikos įgyvendinimo savivaldybėje klausimais;
1.9. inicijuoja ir įgyvendina gerosios patirties perėmimą iš užsienio šalių bei patirties, sukauptos įgyvendinant nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų plėtros politiką savivaldybėje, perdavimą užsienio šalims;
1.10. pagal kompetenciją renka duomenis ir informaciją, reikalingą rengiant Savivaldybės tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų projektus;
1.11. Skyriaus vedėjo pavedimu pagal kompetenciją nagrinėja ir renka informaciją atsakymams į paklausimus, prašymus ar skundus;
1.12. pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių, komisijų, nevyriausybinių organizacijų, bendruomeninių organizacijų tarybų veikloje;
1.13. pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių metu ir kitais neatvykimo atvejais;
1.14. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
1.3. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
arba:
1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.5. darbo patirties sritis – hidrotechnikos (melioracijos) srities patirtis;
1.6. darbo patirtis srityje – 1 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija)
FUNKCIJOS
1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
3. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
7. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
8. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
12. Teikia duomenis ir derina topo nuotraukas Topografijos ir inžinerinės infrastruktūros informacinėje sistemoje (TIIIS).
13. Derina projektus Žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacinėje sistemoje (ŽPDRIS).
14. Remdamasis techninės būklės vertinimo rezultatais, nustato priežiūros, remonto ir rekonstravimo darbų apimtis, jei reikia projektavimo paslaugų, surašo užduotis projektui sudaryti ir pagal nustatytą tvarką numato projekto vykdymą.
15. Melioracijos darbams bei paslaugoms pirkti organizuoja viešuosius pirkimus arba teikia reikalingus duomenis nuolatinei viešųjų pirkimų komisijai jiems atlikti.
16. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
17. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.