Uždaryti meniu
Meniu
Pradžia
Struktūra ir kontaktai Skyriai Buhalterinės apskaitos skyrius

Buhalterinės apskaitos skyrius

Darbo laikas:

P – K 08.00 – 17.00   Pietų pertrauka 12.00 – 12.45
Pn 08.00 – 15.45      

Rūta Kondratavičienė

Vedėja
Telefonas:
+370 37 305576

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – finansai (arba);

 

arba:

 

1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.4. darbo patirtis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;

1.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 5 metai.

 

FUNKCIJOS

 

1. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.

2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.

3. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.

4. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.

5. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.

6. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.

7. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.

8. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.

9. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.

10. Sudaro tarpinį ir metinį finansinių ataskaitų rinkinius, teikia finansinių ataskaitų rinkinio duomenis į VSAKIS ir atlieka subjektų tarpusavio derinimo operacijas VSAKIS.

11. Dokumentų valdymo sistemoje (DVS) atlieka teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų derinimus.

12. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.

 

Logo

Rasa Žalytė

Vedėjo pavaduotoja
El. paštas:
rasa.zalyte@krs.lt
Telefonas:
+370 37 305597

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – finansai (arba);

arba:

1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.4. darbo patirtis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;

1.5. darbo patirties trukmė – 3 metai.

 

FUNKCIJOS

 

1. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.

2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.

3. Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.

4. Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.

5. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.

6. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.

7. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą.

8. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.

9. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.

10. Pagal Savivaldybės tarybos patvirtintas programų sąmatas vykdo Savivaldybės administracijos, Kontrolės ir audito tarnybos pajamų ir išlaidų operacijų, išreikštų pinigais, registravimą apskaitos registruose, teikia nustatytos formos ataskaitas ketvirčiui pasibaigus.

11. Dalyvauja sudarant biudžeto programų sąmatų projektus.

12. Teikia finansinių ataskaitų rinkinio duomenis į VSAKIS ir atlieka subjektų tarpusavio derinimo operacijas.

13. Dokumentų valdymo sistemoje atlieka teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų derinimus.

14. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

15. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų Skyriaus vedėją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

 

 

 

Logo

Aistė Overienė

Vyr. specialistė
El. paštas:
aiste.overiene@krs.lt
Telefonas:
+370 37 305533

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – finansai (arba);

 

arba:

 

1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.4. darbo patirtis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;

1.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

 

FUNKCIJOS

 

1. Apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.

2. Atlieka išankstinę, einamąją ir paskesnę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės, einamosios ir paskesnės finansų kontrolės atlikimą.

3. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

4. Registruoja apskaitos registruose ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenis arba prireikus koordinuoja ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenų registravimą apskaitos registruose.

5. Rengia ir teikia informaciją su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

6. Rengia ir teikia pasiūlymus su finansų valdymu susijusiais klausimais.

7. Rengia kitas su finansų valdymu susijusias ataskaitas arba prireikus koordinuoja kitų su buhalterine apskaita susijusių ataskaitų rengimą.

8. Rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą.

9. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl finansų valdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl finansų valdymo rengimą.

10. Sudaro finansinės atskaitomybės ataskaitas arba prireikus koordinuoja finansinės atskaitomybės ataskaitų sudarymą.

11. Vykdo mokėjimo procedūras arba, prireikus koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą.

12. Apskaičiuoja Savivaldybės vadovybės, SBĮ Kontrolės ir audito tarnybos, Savivaldybės administracijos darbuotojų, Europos Sąjungos projektų darbo užmokestį, atlieka su jais susijusius mokėjimo pavedimus.

13. Apskaičiuoja Tarybos nariams darbo užmokestį už faktiškai išdirbtą laiką Tarybos, Tarybos kolegijos, frakcijų, komitetų, komisijų ir fondų posėdžiuose, priima išlaidų, skirtų prekėms ir paslaugoms, susijusioms su Tarybos nario veikla, deklaracijas.

14. Teikia informaciją, reikalingą duomenų pateikimui ir derinimui Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS).

15. Dokumentų valdymo sistemoje (DVS) atlieka teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų derinimus, atlieka su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą.

16. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

17. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

Logo

Eglė Ceinorienė

Vyr. specialistė
El. paštas:
egle.ceinoriene@krs.lt
Telefonas:
+370 37 303202

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – finansai (arba);

arba:

1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.4. darbo patirtis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;

1.5. darbo patirties trukmė – 1 metai.

 

FUNKCIJOS

 

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

2. Apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.

3. Atlieka einamąją finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja einamosios finansų kontrolės atlikimą.

4. Registruoja apskaitos registruose ūkinių operacijų duomenis arba prireikus koordinuoja ūkinių operacijų duomenų registravimą apskaitos registruose.

5. Rengia kitas su finansų valdymu susijusias ataskaitas arba prireikus koordinuoja kitų su buhalterine apskaita susijusių ataskaitų rengimą.

6. Rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą.

7. Vykdo mokėjimo procedūras arba, prireikus koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą.

8. Sudaro finansinės atskaitomybės ataskaitas arba prireikus koordinuoja finansinės atskaitomybės ataskaitų sudarymą.

9. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

10. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.

11. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.

12. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.

13. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.

14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.

15. Sudaro ir teikia paraiškas dėl lėšų gavimo iš Biudžeto ir finansų skyriaus ir kitų finansuojančių institucijų, teikia prašymus dėl išlaidų eilučių programų sąmatose pakeitimų.

16. Nustatytais terminais sudaro biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitas, Savivaldybės pajamų įmokų ataskaitas, statistines ir kitas ataskaitas.

17. Teikia informaciją, reikalingą duomenų pateikimui ir derinimui Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS).

18. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

19. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.

20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

 

Logo

Vilma Beniulienė

Vyr. specialistė
Telefonas:
+370 37 303198

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu, arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;

1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų patirtį buhalterinės apskaitos srityje;

1.3. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS) ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius finansų valdymą, buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, biudžeto sandarą ir vykdymą, vietos savivaldą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, darbo santykių reguliavimą, dokumentų valdymą;

1.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;

1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu, apskaitos ir finansų valdymo (Labbis) bei dokumentų valdymo (DVS) sistemomis.

 

FUNKCIJOS

 

1. Vykdo Administracijos biudžetinėms lėšoms ir gaunamoms pajamoms skirtų sąskaitų pavedimų ir finansavimo kontrolę, atsako už duomenų, įtrauktų į apskaitą, teisingumą, tvarko banko sąskaitų apskaitą.

2. Apskaičiuoja, išrašo ir išsiunčia sąskaitas-faktūras už nuomą, paslaugas bei komunalinius patarnavimus, apskaito savivaldybės gaunamų pajamų, rinkliavų ir savivaldybės kompensuojamų sąnaudų įmokas, mėnesiui pasibaigus surinktas įplaukas už patalpų nuomą, išorinę reklamą ir rinkliavas perveda biudžeto ir finansų skyriui.

3. Suderina tarpusavio skolų sumas ir įformina tarpusavio suderinimo aktu.

4. Dalyvauja inventorizuojant skolas, atsiradus nuvertėjimo požymiams, skaičiuoja skolų nuvertėjimą.

5. Tvarko priskirtų Europos Sąjungos projektų finansinę apskaitą pagal dimensijas.

6. Rengia Savivaldybės pajamų įmokų ataskaitas ir kitas atitinkamoms institucijoms pateikti reikalingas ataskaitas.

7. Sudaro ir teikia paraiškas dėl lėšų gavimo iš Biudžeto skyriaus ir kitų finansuojančių institucijų;

8. Dalyvauja, sudarant Administracijos biudžeto išlaidų sąmatų vykdymo mėnesines, ketvirtines, metines ataskaitas, ir kitas formas bei reikalingus dokumentus nustatytu laiku.

9. Vykdo einamąją finansų kontrolę, užtikrina, kad lėšos ir materialinės vertybės būtų naudojamos pagal paskirtį, tinkamai saugojamos ir įtraukiamos į apskaitą.

10. Pagal pareikalavimą rengia ataskaitas ir jas teikia skyriaus vedėjui, auditoriams, Administracijos direktoriui, Biudžeto ir finansų skyriui ir kitoms valstybės, ir savivaldybių institucijoms.

11. Teikia skyriaus vedėjui duomenis, reikalingus finansinių ataskaitų rinkinių sudarymui, dalyvauja, rengiant Administracijos metinius, ir perspektyvinius planus.

12. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų skyriaus specialistą jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

13. Užtikrina buhalterinių apskaitos ir atskaitomybės dokumentų saugumą, jų bylų įforminimą pagal nustatytus reikalavimus ir perdavimą į archyvą.

14. Vykdo kitus Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Savivaldybės administracijos strateginiai tikslai.

Logo

Vilma Rakauskienė

Vyr. specialistė
Telefonas:
+370 37 303201

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu, arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;

1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų patirtį buhalterinės apskaitos srityje;

1.3. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS) ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius finansų valdymą, buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, biudžeto sandarą ir vykdymą, vietos savivaldą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, darbo santykių reguliavimą, dokumentų valdymą;

1.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;

1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu, apskaitos ir finansų valdymo (Labbis) bei dokumentų valdymo (DVS) sistemomis.

 

FUNKCIJOS

 

1. Registruoja gautas PVM sąskaitas faktūras į kompiuterinę programą, atsako už duomenų, įtrauktų į apskaitą, teisingumą, šifruoja Kelių transporto skyriaus ir aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos (SAARS) bankų sąskaitas.

2. Apskaito pinigines lėšas, skolas Administracijai bei Administracijos skolas ūkio subjektams, vykdo banko operacijas ir tinkamai užregistruoja jas buhalterinės apskaitos programoje.

3. Tvarko Kelių transporto skyriaus ir SAARS lėšų turto apskaitą, ilgalaikių įsipareigojimų apskaitą;

4. Tvarko priskirtų Europos Sąjungos projektų finansinę apskaitą pagal dimensijas.

5. Sudaro ir teikia paraiškas dėl lėšų gavimo iš Biudžeto ir finansų skyriaus ir kitų finansuojančių institucijų.

6. Rengia debitorinio – kreditorinio įsiskolinimo ataskaitas, biudžeto vykdymo ataskaitas, statistines ataskaitas ir kitas atitinkamoms institucijoms pateikti reikalingas ataskaitas.

7. suderina tarpusavio skolų sumas ir įformina tarpusavio suderinimo aktu.

8. Sudaro SAARS lėšų ir lėšų, skirtų Kauno rajono savivaldybei rajono vietinės reikšmės kelių, gatvių, aikščių, tiltų, viadukų, jų statinių, eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių remonto, rekonstrukcijos ir statybos darbams finansuoti išlaidų sąmatas, esant poreikiui teikia prašymus dėl išlaidų sąmatų pakeitimų.

9. Vykdo einamąją finansų kontrolę, užtikrina, kad lėšos ir materialinės vertybės būtų naudojamos pagal paskirtį, tinkamai saugojamos ir įtraukiamos į apskaitą.

10. Teikia Skyriaus vedėjui duomenis, reikalingus finansinių ataskaitų rinkinių sudarymui, rengiant metinius ir perspektyvinius finansinius planus.

11. Pagal pareikalavimą rengia ataskaitas ir jas teikia skyriaus vedėjui, auditoriams, Administracijos direktoriui, Biudžeto ir finansų skyriui ir kitoms valstybės, ir savivaldybių institucijoms.

12. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų skyriaus specialistą jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

13. Užtikrina buhalterinių apskaitos ir atskaitomybės dokumentų saugojimą, jų bylų įforminimą pagal nustatytus reikalavimus ir perdavimą į archyvą.

14. Vykdo kitus Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Savivaldybės administracijos strateginiai tikslai.

Logo

Jolanta Aštrauskienė

Vyr. specialistė
Telefonas:
+370 37 303197

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu, arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;

1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų patirtį buhalterinės apskaitos srityje;

1.3. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS) ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius finansų valdymą, buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, biudžeto sandarą ir vykdymą, vietos savivaldą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, darbo santykių reguliavimą, dokumentų valdymą;

1.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;

1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu, apskaitos ir finansų valdymo (Labbis) bei dokumentų valdymo (DVS) sistemomis.

 

FUNKCIJOS

 

1. Suveda gautus pirminius dokumentus į kompiuterinę apskaitos programą, atsako už duomenų, įtrauktų į apskaitą, teisingumą, tvarko banko sąskaitų apskaitą.

2. Apskaito pinigines lėšas, skolas įmonei bei įmonės skolas ūkio subjektams, pildo debitorinio – kreditorinio įsiskolinimo ataskaitą.

3. Suderina tarpusavio skolų sumas ir įformina tarpusavio suderinimo aktu.

4. Dalyvauja inventorizuojant skolas, atsiradus nuvertėjimo požymiams skaičiuoja skolų nuvertėjimą.

5. Sudaro ir teikia paraiškas dėl lėšų gavimo iš Biudžeto skyriaus ir kitų finansuojančių institucijų;

6. Padeda sudaryti Administracijos biudžeto išlaidų sąmatų vykdymo mėnesines, ketvirtines, metines ataskaitas, ir kitas formas bei reikalingus dokumentus nustatytu laiku.

7. Sudaro Savivaldybės biudžetinių lėšų išlaidų sąmatas, esant poreikiui teikia prašymus dėl išlaidų sąmatų pakeitimų.

8. Vykdo einamąją finansų kontrolę, užtikrina, kad lėšos ir materialinės vertybės būtų naudojamos pagal paskirtį, tinkamai saugojamos ir įtraukiamos į apskaitą.

9. Pagal pareikalavimą rengia ataskaitas ir jas teikia Skyriaus vedėjui, auditoriams, Administracijos direktoriui, Biudžeto ir finansų skyriui ir kitoms valstybės, ir savivaldybių institucijoms.

10. Teikia Skyriaus vedėjui duomenis, reikalingus finansinių ataskaitų rinkinių sudarymui.

11. Dalyvauja, rengiant Administracijos metinius, ir perspektyvinius planus.

12. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų skyriaus specialistą jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

13. Užtikrina buhalterinių apskaitos ir atskaitomybės dokumentų saugojimą, jų bylų įforminimą pagal nustatytus reikalavimus ir perdavimą į archyvą.

14. Vykdo kitus Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Savivaldybės administracijos strateginiai tikslai.

Logo

Dovilė Mačienė

Vyr. specialistė
El. paštas:
dovile.maciene@krs.lt
Telefonas:
+370 37 305556

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – finansai (arba);

1.3. studijų kryptis – ekonomika (arba);

 

arba:

 

1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.5. darbo patirtis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;

1.6. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

 

FUNKCIJOS

 

1. Apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.

2. Atlieka išankstinę, einamąją ir paskesnę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės, einamosios ir paskesnės finansų kontrolės atlikimą.

3. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

4. Registruoja apskaitos registruose ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenis arba prireikus koordinuoja ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenų registravimą apskaitos registruose.

5. Rengia ir teikia informaciją su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

6. Rengia ir teikia pasiūlymus su finansų valdymu susijusiais klausimais.

7. Rengia kitas su finansų valdymu susijusias ataskaitas arba prireikus koordinuoja kitų su buhalterine apskaita susijusių ataskaitų rengimą.

8. Rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą.

9. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl finansų valdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl finansų valdymo rengimą.

10. Sudaro finansinės atskaitomybės ataskaitas arba prireikus koordinuoja finansinės atskaitomybės ataskaitų sudarymą.

11. Tvarko Kauno rajono savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių - seniūnijų apskaitą.

12. Sudaro ir teikia paraiškas dėl lėšų gavimo iš Biudžeto skyriaus ir kitų finansuojančių institucijų.

13. Teikia informaciją, reikalingą duomenų pateikimui ir derinimui Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS).

14. Dokumentų valdymo sistemoje atlieka teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų derinimus.

15. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

16. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

Logo

Ina Dudoitienė

Vyr. specialistė
El. paštas:
ina.dudoitiene@krs.lt
Telefonas:
+370 37 303165

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu, arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;

1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS) ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius finansų valdymą, buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, biudžeto sandarą ir vykdymą, vietos savivaldą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, darbo santykių reguliavimą, dokumentų rengimą ir įforminimą;

1.3. gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir teikti išvadas bei pasiūlymus;

1.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;

1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu, apskaitos ir finansų valdymo (Labbis) bei dokumentų valdymo (DVS) sistemomis.

 

FUNKCIJOS

 

1. Registruoja gautas PVM sąskaitas-faktūras į kompiuterinę programą, atsako už duomenų, įtrauktų į apskaitą, teisingumą, šifruoja Seniūnijų banko sąskaitas.

2. Apskaito iš visų finansavimo šaltinių gaunamas pinigines lėšas, skolas Seniūnijoms bei Seniūnijų skolas ūkio subjektams, tinkamai užregistruoja atliktas banke ir su mokėjimais susijusias buhalterinės apskaitos operacijas kompiuterinėje programoje.

3. Tvarko Seniūnijų atsargų, nematerialiojo ir ilgalaikio materialiojo, panaudai gauto turto apskaitą.

4. Tvarko priskirtų Europos Sąjungos projektų finansinę apskaitą pagal dimensijas.

5. Teikia Seniūnijoms informaciją, reikalingą inventorizacijai atlikti.

6. Sudaro ir teikia paraiškas dėl lėšų gavimo iš Biudžeto skyriaus ir kitų finansuojančių institucijų.

7 Rengia debitorinio – kreditorinio įsiskolinimo ataskaitas, biudžeto vykdymo ataskaitas, statistines ataskaitas ir kitas atitinkamoms institucijoms pateikti reikalingas ataskaitas.

8. Suderina tarpusavio skolų sumas ir įformina tarpusavio suderinimo aktu.

9. Vykdo einamąją finansų kontrolę, užtikrina, kad lėšos ir materialinės vertybės būtų naudojamos pagal paskirtį, tinkamai saugojamos ir įtraukiamos į apskaitą.

10. Teikia Skyriaus vedėjui duomenis, reikalingus finansinių ataskaitų rinkinių sudarymui, rengiant Seniūnijų metinius ir perspektyvinius finansinius planus.

11. Sudaro Seniūnijų biudžeto išlaidų sąmatas, esant poreikiui teikia prašymus dėl išlaidų sąmatų pakeitimų.

12. Pagal pareikalavimą rengia ataskaitas ir jas teikia Skyriaus vedėjui, auditoriams, Administracijos direktoriui, Biudžeto ir finansų skyriui ir kitoms valstybės, ir savivaldybių institucijoms.

13. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų skyriaus specialistą jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

14. Užtikrina buhalterinių apskaitos ir atskaitomybės dokumentų saugojimą, jų bylų įforminimą pagal nustatytus reikalavimus ir perdavimą į archyvą.

15. Vykdo kitus Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Savivaldybės administracijos strateginiai tikslai.

Logo

Ingrida Jaroščenka

Vyr. specialistė
Telefonas:
+370 37 303166

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

 

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

1.1. turėti aukštąjį universitetinį ekonomikos, apskaitos ar finansų srities išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu, arba aukštąjį koleginį ekonomikos, apskaitos ar finansų srities išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;

1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS) ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius finansų valdymą, buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, biudžeto sandarą ir vykdymą, vietos savivaldą;

1.3. gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir teikti išvadas bei pasiūlymus;

1.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;

1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu, gebėti naudotis apskaitos ir finansų valdymo (Labbis) bei dokumentų valdymo (DVS) sistemomis.

 

FUNKCIJOS

 

1. Registruoja gautas PVM sąskaitas–faktūras į kompiuterinę programą, atsako už duomenų, įtrauktų į apskaitą, teisingumą, šifruoja Seniūnijų banko sąskaitas.

2. Apskaito iš visų finansavimo šaltinių gaunamas pinigines lėšas, skolas Seniūnijoms bei Seniūnijų skolas ūkio subjektams, tinkamai užregistruoja atliktas banke ir su mokėjimais susijusias buhalterinės apskaitos operacijas kompiuterinėje programoje.

3. Tvarko Seniūnijų atsargų, nematerialiojo ir ilgalaikio materialiojo, panaudai gauto turto apskaitą;

4. Tvarko priskirtų Europos Sąjungos projektų finansinę apskaitą pagal dimensijas.

5. Teikia Seniūnijoms informaciją, reikalingą inventorizacijai atlikti.

6. Suderina tarpusavio skolų sumas ir įformina tarpusavio suderinimo aktu.

7. Sudaro ir teikia lėšų gavimo paraiškas iš Biudžeto ir finansų skyriaus bei kitų finansuojančių institucijų.

8. Sudaro seniūnijų biudžeto išlaidų sąmatas, esant poreikiui teikia prašymus dėl išlaidų sąmatų pakeitimų.

9. Rengia mokėtinų sumų ataskaitas, biudžeto vykdymo ataskaitas, statistines ataskaitas ir kitas pagal pareikalavimą ataskaitas bei teikia jas Skyriaus vedėjui, auditoriams, Administracijos direktoriui, Biudžeto ir finansų skyriui ar kitoms valstybės, savivaldybių institucijoms.

10. Vykdo einamąją finansų kontrolę, užtikrina, kad lėšos ir materialinės vertybės būtų naudojamos pagal paskirtį, tinkamai saugojamos ir įtraukiamos į apskaitą.

11. Teikia skyriaus vedėjui duomenis, reikalingus finansinių ataskaitų rinkinių sudarymui, rengiant Seniūnijų metinius ir perspektyvinius finansinius planus.

12. Sudaro buhalterinių apskaitos ir atskaitomybės dokumentų bylas ir perduoda jas archyvui;

13. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

14. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

15. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ar pavaduotojų pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.

Logo

Jolanta Meškevičienė

Vyr. specialistė
Telefonas:
+370 37 305596

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – finansai (arba);

 

arba:

 

1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.4. darbo patirtis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;

1.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

 

FUNKCIJOS

 

1. Apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.

2. Atlieka išankstinę, einamąją ir paskesnę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės, einamosios ir paskesnės finansų kontrolės atlikimą.

3. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

4. Registruoja apskaitos registruose ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenis arba prireikus koordinuoja ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenų registravimą apskaitos registruose.

5. Rengia ir teikia informaciją su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

6. Rengia ir teikia pasiūlymus su finansų valdymu susijusiais klausimais.

7. Rengia kitas su finansų valdymu susijusias ataskaitas arba prireikus koordinuoja kitų su buhalterine apskaita susijusių ataskaitų rengimą.

8. Rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą.

9. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl finansų valdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl finansų valdymo rengimą.

10. Sudaro finansinės atskaitomybės ataskaitas arba prireikus koordinuoja finansinės atskaitomybės ataskaitų sudarymą.

11. Vykdo mokėjimo procedūras arba, prireikus koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą.

12. Vykdo Savivaldybės administracijos, Kontrolės ir audito tarnybos, priskirtų Europos Sąjungos projektų finansinę apskaitą.

13. Sudaro ir teikia paraiškas dėl lėšų gavimo iš Biudžeto ir finansų skyriaus ir kitų finansuojančių institucijų, teikia prašymus dėl išlaidų eilučių programų sąmatose pakeitimų.

14. Teikia informaciją, reikalingą duomenų pateikimui ir derinimui Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS).

15. Dokumentų valdymo sistemoje (DVS) atlieka teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų derinimus.

16. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

17. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

Logo

Asta Jaruševičienė

Vyr. specialistė
Telefonas:
+370 37 303204

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – finansai (arba);

1.3. studijų kryptis – ekonomika (arba);

 

arba:

 

1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.5. darbo patirties sritis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;

1.6. darbo patirtis srityje – 1 metai;

 

FUNKCIJOS

 

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

2. Atlieka išankstinę, einamąją ir paskesnę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės, einamosios ir paskesnės finansų kontrolės atlikimą.

3. Apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.

4. Registruoja apskaitos registruose ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenis arba prireikus koordinuoja ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenų registravimą apskaitos registruose.

5. Rengia ir teikia informaciją su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

6. Rengia ir teikia pasiūlymus su finansų valdymu susijusiais klausimais.

7. Rengia kitas su finansų valdymu susijusias ataskaitas arba prireikus koordinuoja kitų su buhalterine apskaita susijusių ataskaitų rengimą.

8. Rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą.

9. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl finansų valdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl finansų valdymo rengimą.

10. Sudaro finansinės atskaitomybės ataskaitas arba prireikus koordinuoja finansinės atskaitomybės ataskaitų sudarymą.

11. Vykdo mokėjimo procedūras arba, prireikus koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą.

12. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.

13. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.

14. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.

15. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.

16. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.

17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

18. Pagal VSAFAS nuostatas ir Savivaldybės tarybos patvirtintas programų sąmatas, atitinkančias biudžeto išlaidų ekonominę ir funkcinę klasifikaciją, finansavimo šaltinius vykdo Europos Sąjungos struktūrinių fondų, valstybės, savivaldybės, kitų lėšų, turto ir atsargų operacijų, išreikštų pinigais, registravimą apskaitos registruose.

19. Sistemina ir registruoja apskaitoje informaciją apie kontroliuojamus, asocijuotus ir kitus subjektus.

20. Teikia Skyriaus vedėjui duomenis, rengiant tarpinius ir metinius finansinių ataskaitų rinkinius, informaciją, reikalingą duomenų pateikimui ir derinimui Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS).

21. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

22. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

Logo

Daiva Namavičienė

Vyr. specialistė
Telefonas:
+370 37 303203

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – finansai (arba);

1.3. studijų kryptis – apskaita (arba);

arba:

1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.5. darbo patirtis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;

1.6. darbo patirties trukmė – 1 metai.

 

FUNKCIJOS

 

1. Apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.

2. Atlieka išankstinę, einamąją ir paskesnę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės, einamosios ir paskesnės finansų kontrolės atlikimą.

3. Registruoja apskaitos registruose ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenis arba prireikus koordinuoja ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenų registravimą apskaitos registruose.

4. Rengia kitas su finansų valdymu susijusias ataskaitas arba prireikus koordinuoja kitų su buhalterine apskaita susijusių ataskaitų rengimą.

5. Rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą.

6. Vykdo mokėjimo procedūras arba, prireikus koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą.

7. Sudaro finansinės atskaitomybės ataskaitas arba prireikus koordinuoja finansinės atskaitomybės ataskaitų sudarymą.

8. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

9. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.

10. Atlieka einamąją finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja einamosios finansų kontrolės atlikimą.

11. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.

12. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.

13. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

14. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.

15. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir (ar) kontrolės rengimą.

16. Tvarko valstybės deleguotų funkcijų vykdymui skirtų lėšų apskaitą, SAARS lėšų apskaitą.

17. Tvarko vykdomų Europos Sąjungos projektų ilgalaikio turto apskaitą.

18. Teikia informaciją, reikalingą duomenų pateikimui ir derinimui Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS).

19. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

20. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

 

 

 

Logo

Daiva Majauskienė

Vyr. specialistė
Telefonas:
+370 37 303149

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – finansai;

arba:

1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.4. darbo patirtis – buhalterinės apskaitos srities patirtis;

1.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

 

FUNKCIJOS

 

1. Apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.

2. Atlieka išankstinę, einamąją ir paskesnę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės, einamosios ir paskesnės finansų kontrolės atlikimą.

3. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

4. Registruoja apskaitos registruose ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenis arba prireikus koordinuoja ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenų registravimą apskaitos registruose.

5. Rengia ir teikia informaciją su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

6. Rengia ir teikia pasiūlymus su finansų valdymu susijusiais klausimais.

7. Rengia kitas su finansų valdymu susijusias ataskaitas arba prireikus koordinuoja kitų su buhalterine apskaita susijusių ataskaitų rengimą.

8. Rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą.

9. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl finansų valdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl finansų valdymo rengimą.

10. Sudaro finansinės atskaitomybės ataskaitas arba prireikus koordinuoja finansinės atskaitomybės ataskaitų sudarymą.

11. Vykdo mokėjimo procedūras arba, prireikus koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą.

12. Apskaičiuoja Savivaldybės vadovybės, SBĮ Kontrolės ir audito tarnybos, Savivaldybės administracijos darbuotojų, Europos Sąjungos projektų darbo užmokestį, atlieka su jais susijusius mokėjimo pavedimus.

13. Apskaičiuoja Tarybos nariams darbo užmokestį už faktiškai išdirbtą laiką Tarybos, Tarybos kolegijos, frakcijų, komitetų, komisijų ir fondų posėdžiuose, priima išlaidų, skirtų prekėms ir paslaugoms, susijusioms su Tarybos nario veikla, deklaracijas

14. Teikia informaciją, reikalingą duomenų pateikimui ir derinimui Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS).

15. Dokumentų valdymo sistemoje (DVS) atlieka teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų derinimus, atlieka su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą.

16. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

17. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius.

Logo

Paulius Kirtiklis

Vyr. specialistas
Telefonas:
+370 37 302744

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti reikalavimus:

1.1. turėti aukštąjį universitetinį ekonomikos, apskaitos ar finansų srities išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu, arba aukštąjį koleginį ekonomikos, apskaitos ar finansų srities išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;

1.2. turėti bent 1 metų darbo patirtį viešojo sektoriaus buhalterinės apskaitos srityje;

1.3. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS) ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius finansų valdymą, buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, biudžeto sandarą ir vykdymą, vietos savivaldą;

1.4. gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir teikti išvadas bei pasiūlymus;

1.5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;

1.6. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.

 

FUNKCIJOS

 

1. Pagal patvirtintas programų sąmatas, finansavimo šaltinius apskaito seniūnijų socialinių būstų nuomos, gaunamų pajamų, kompensuojamų sąnaudų įmokas, vykdo seniūnijų mokėjimo pavedimus.

2. Iššifruoja seniūnijų apskaitai tvarkyti skirtų banko sąskaitų likučius mėnesiui pasibaigus.

3. Apskaito skolas seniūnijoms bei seniūnijų skolas ūkio subjektams, tinkamai užregistruoja atliktas banke ir su mokėjimais susijusias buhalterinės apskaitos operacijas.

4. Sudaro ir teikia paraiškas dėl lėšų gavimo iš Biudžeto ir finansų skyriaus.

5. Sudaro ir nustatytais terminais pateikia biudžeto išlaidų sąmatų vykdymo mėnesines, ketvirtines, metines ataskaitas ir kitas formas bei reikalingus dokumentus.

6. Vykdo einamąją finansų kontrolę, užtikrina, kad lėšos ir materialinės vertybės būtų naudojamos pagal paskirtį, tinkamai saugojamos ir įtraukiamos į apskaitą.

7. Dokumentų valdymo sistemoje atlieka dokumentų derinimus.

8. Teikia Skyriaus vedėjui duomenis, reikalingus finansinių ataskaitų rinkinių sudarymui, rengiant metinius ir perspektyvinius finansinius planus.

9. Pagal pareikalavimą rengia ataskaitas ir jas teikia Skyriaus vedėjui, auditoriams, Administracijos direktoriui, Biudžeto ir finansų skyriui ir kitoms valstybės ir savivaldybių institucijoms.

10. Užtikrina buhalterinių apskaitos ir atskaitomybės dokumentų saugojimą, jų bylų įforminimą pagal nustatytus reikalavimus ir perdavimą į archyvą.

11. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

12. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

13. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ar pavaduotojų pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.