Civilinės metrikacijos skyrius
Darbo laikas: | ||||||||
| P – K | 08.00 – 17.00 | Pietų pertrauka | 12.00 – 12.45 | |||||
| Pn | 08.00 – 15.45 | |||||||
Adresai
Civilinės metrikacijos skyrius
Raudondvario pilyje adresu: Kauno r. sav., Raudondvario sen., Raudondvario k., Pilies Takas 1
Iškilmingas santuokų registravimas vykdomas Raudondvario pilyje.
Gyventojų prašymai priimami Gyventojų aptarnavimo ir dokumentų valdymo skyriuje, Kauno rajono savivaldybėje adresu: Savanorių pr. 371, Kaunas.
Skirmantė Subačienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – teisė (arba);
1.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.5. darbo patirties sritis – civilinės būklės aktų srities patirtis;
1.6. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 5 metai;
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
3. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
4. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
5. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
6. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
7. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
8. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
9. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
11. Pagal kompetenciją inicijuoja viešuosius pirkimus, rengia technines specifikacijas, reikalavimus tiekėjams bei sutarčių projektus, kontroliuoja sutarčių vykdymą.
12. Organizuoja ir atlieka santuokų, jų jubiliejų apeigas.
13. Valdo patikėtą turtą.
14. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
Aušra Smailienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – teisė (arba);
1.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.4. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.6. darbo patirties sritis – civilinės būklės aktų srities patirtis;
1.7. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
7. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
8. Į apskaitą įtraukia bylas arba prireikus koordinuoja bylų apskaitą.
9. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.
10. Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę arba prireikus koordinuoja dokumentų vertės ekspertizės organizavimą.
11. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.
12. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
14. Dalyvauja santuokų civilinėse apeigose.
15. Analizuoja klaidingus civilinės būklės aktų įrašus, aiškinasi duomenų neatitikimo priežastis.
16. Pažymi atliktus pakeitimus civilinės būklės aktų įrašuose ir jų rodyklėse pagal atliktus civilinės būklės akto įrašo pakeitimo ar papildymo įrašus, kitus civilinės būklės akto įrašus.
17. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
18. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais..
Eglė Jankauskienė
PATVIRTINTA
Kauno rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020-06-22 įsakymu Nr. ĮS-1267
KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Civilinės būklės aktų įrašų registravimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13. Dalyvauja santuokų civilinėse apeigose.
14. Pasirašo ir antspaudu su Lietuvos valstybės herbu patvirtina civilinės būklės aktų įrašų liudijančius išrašus, pažymas.
15. Skiria prašymo vykdytoją ir tvirtina prašymo įvykdymą MEPIS sistemoje.
16. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
17. Pavaduoja laikinai negalinti eiti pareigų Skyriaus vedėją ar kitą skyriaus darbuotoją kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių metu.
18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
19. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
19.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.2. studijų kryptis – teisė ar;
19.3. studijų kryptis – viešasis administravimas ar;
19.4. studijų kryptis – vadyba;
arba:
19.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
19.6. darbo patirtis – civilinės būklės aktų srities patirtis;
19.7. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
20. Transporto priemonių pažymėjimai:
20.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (b kategorija).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
21. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
21.1. vertės visuomenei kūrimas – 3;
21.2. organizuotumas – 3;
21.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
21.4. analizė ir pagrindimas – 3;
21.5. komunikacija – 3.
22. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
22.1. informacijos valdymas – 3;
22.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 3.
Susipažinau:
______________________
(Parašas)
______________________
(Vardas ir pavardė)
______________________
(Data)
Nida Noreikienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – teisė (arba);
1.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.4. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.6. darbo patirties sritis – civilinės būklės aktų srities patirtis;
1.7. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
4. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
5. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
6. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
7. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
9. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
10. Vykdo skyriaus viešuosius pirkimus.
11. Organizuoja ir dalyvauja santuokų civilinėse apeigose.
12. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
13. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
Jolanta Šiugždienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu žemės ūkio mokslų srityje;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymą ir kitus teisės aktus, reikalingus šiame pareigybės aprašyme numatytoms funkcijoms vykdyti;
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.
FUNKCIJOS
1. Priima ir registruoja prašymus civilinės būklės aktų įrašams sudaryti.
2. Priima ir registruoja prašymus įtraukti į apskaitą užsienio valstybėse įregistruotus ir patvirtintus civilinės būklės aktus.
3. Priima, registruoja bei išduoda civilinės būklės aktų įrašus liudijančius išrašus, civilinės būklės aktų įrašų nuorašus, kopijas, pažymas.
4. Ruošia bei išduoda daugiakalbes standartines civilinės būklės aktų įrašų formas.
5. Ruošia bei išduoda civilinės būklės aktų įrašų išrašus įvairiomis kalbomis pagal Vienos konvenciją.
6. Teikia informaciją gyventojams Skyriaus veiklos klausimais.
7. Dalyvauja santuokų civilinėse apeigose.
8. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
9. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Valdonė Korsakienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu žemės ūkio mokslų srityje;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymą ir kitus teisės aktus, reikalingus šiame pareigybės aprašyme numatytoms funkcijoms vykdyti;
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu;
FUNKCIJOS
1. Fizinių ir juridinių asmenų prašymu suranda Skyriaus archyve civilinės būklės aktų įrašus, jų duomenis elektroniniu būdu teikia Lietuvos Respublikos Registrų centrui.
2. Fizinių ir juridinių asmenų prašymų daro Skyriaus archyve saugomų dokumentų kopijas, pažymas, rengia civilinės būklės aktų įrašų išrašus.
3. Analizuoja klaidingus civilinės būklės aktų įrašus, aiškinasi duomenų neatitikimo priežastis.
4. Tvarko Skyriaus korespondenciją.
5. Rengia ir teikia informaciją, pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
6. Pasitinka bei išlydi atvykstančius santuokos registravimo ceremonijos dalyvius ir suteikia jiems visą reikalingą informaciją.
7. Dalyvauja santuokos apeigose.
8. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
9. Pavaduoja kitą Skyriaus darbuotoją kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių metu.
10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.