Uždaryti meniu
Meniu
Pradžia
Struktūra ir kontaktai Skyriai Ekonomikos skyrius

Ekonomikos skyrius

Darbo laikas:

P – K 08.00 – 17.00   Pietų pertrauka 12.00 – 12.45
Pn 08.00 – 15.45      

Artūras Pupalė

Vedėjas
El. paštas:
arturas.pupale@krs.lt
Telefonas:
+370 37 305542

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – vadyba (arba);

1.3. studijų kryptis – ekonomika (arba);

1.4. studijų kryptis – finansai (arba);

1.5. studijų kryptis – verslas (arba);

 

arba:

 

1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.7. darbo patirties sritis – investicijų srities patirtis;

1.8. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 5 metai;

 

FUNKCIJOS

 

1. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.

2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.

3. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.

4. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.

5. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.

6. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.

7. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.

8. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.

9. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.

10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.

11. Dalyvauja Savivaldybės institucijų darbo grupių ir komisijų veikloje.

 

 

Logo

Dovilė Bartašiūnaitė

Vedėjo pavaduotoja (investicijoms)
Telefonas:
+370 37 305552

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);

1.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);

1.4. studijų kryptis – vadyba (arba);

1.5. studijų kryptis – teisė (arba);

 

arba:

 

1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.7. darbo patirties sritis – finansų srities patirtis;

1.8. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 3 metai;

 

FUNKCIJOS

 

1. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.

2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.

3. Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.

4. Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.

5. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.

6. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.

7. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą.

8. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.

9. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.

10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

11. Dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

12. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų Skyriaus vedėją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

 

Logo

Jovita Stankevičiūtė

Vedėjo pavaduotoja (turtui)
Telefonas:
+370 37 305559

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);

1.3. studijų kryptis – ekonomika (arba);

1.4. studijų kryptis – vadyba (arba);

1.5. studijų kryptis – teisė (arba);

 

arba:

 

1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.7. darbo patirties sritis – turto valdymo patirtis;

1.8. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 3 metai;

 

FUNKCIJOS

 

1. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.

2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.

3. Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.

4. Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.

5. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.

6. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.

7. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą.

8. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.

9. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.

10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

11. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

12. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų Skyriaus vedėją , kitą Skyriaus darbuotoją ar valstybės tarnautoją, jų kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

Logo

Virginija Grajauskienė

Vyr. specialistė (socialinio būsto nuoma)
Telefonas:
+370 37 305560

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);

1.3. studijų kryptis – ekonomika (arba);

1.4. studijų kryptis – sociologija (arba);

1.5. studijų kryptis – vadyba (arba);

 

arba:

 

1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.7. darbo patirties sritis – paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti srities patirtis;

1.8. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;

 

FUNKCIJOS

 

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

2. Apdoroja su turto priežiūros ir valdymo veiklų vykdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su turto priežiūros ir valdymo veiklų vykdymu susijusios informacijos apdorojimą.

3. Atlieka pirminę turto apskaitą arba prireikus koordinuoja pirminės turto apskaitos atlikimą ir dalyvauja atliekant turto inventorizaciją.

4. Organizuoja turto naudojimą arba prireikus koordinuoja turto naudojimo organizavimą.

5. Rengia ir teikia informaciją su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

6. Rengia ir teikia pasiūlymus su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais klausimais.

7. Rengia su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusių dokumentų rengimą.

8. Vertina ir planuoja investicijų į turtą poreikį arba prireikus koordinuoja investicijų į turtą poreikio vertinimą ir planavimą.

9. Vertina turto tinkamumą naudoti, organizuoja turto nurašymą, išardymą ir likvidavimą arba prireikus koordinuoja turto tinkamumo naudoti vertinimą, nurašymo, išardymo ir likvidavimo organizavimą.

10. Vykdo turto priežiūrą arba prireikus koordinuoja turto priežiūros vykdymą.

11. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.

12. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.

13. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.

14. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.

15. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

16. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.

17. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.

18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

19. Dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

20. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

 

Logo

Rita Grabauskienė

Vyr. specialistė (negyvenamų patalpų nuoma)
Telefonas:
+370 37 303174

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);

1.3. studijų kryptis – ekonomika (arba);

1.4. studijų kryptis – teisė (arba);

1.5. studijų kryptis – vadyba (arba);

 

arba:

 

1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.7. darbo patirties sritis – turto valdymo patirtis;

1.8. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai.

 

FUNKCIJOS

 

1. Apdoroja su turto priežiūros ir valdymo veiklų vykdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su turto priežiūros ir valdymo veiklų vykdymu susijusios informacijos apdorojimą.

2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

3. Organizuoja turto naudojimą arba prireikus koordinuoja turto naudojimo organizavimą.

4. Rengia ir teikia informaciją su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

5. Rengia ir teikia pasiūlymus su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais klausimais.

6. Rengia su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusių dokumentų rengimą.

7. Vertina ir planuoja investicijų į turtą poreikį arba prireikus koordinuoja investicijų į turtą poreikio vertinimą ir planavimą.

8. Vykdo turto priežiūrą arba prireikus koordinuoja turto priežiūros vykdymą.

9. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

10. Dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

11. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

Logo

Dainė Dapkienė

Vyr. specialistė (investicijoms)
El. paštas:
daine.dapkiene@krs.lt
Telefonas:
+370 37 305543

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);

1.3. studijų kryptis – ekonomika (arba);

1.4. studijų kryptis – finansai (arba);

1.5. studijų kryptis – regiono studijos (arba);

 

arba:

 

1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.7. darbo patirties sritis – investicinių projektų valdymo patirties;

1.8. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai.

 

FUNKCIJOS

 

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

2. Apdoroja su veiklos planavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su veiklos planavimu susijusios informacijos apdorojimą.

3. Atlieka veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimo stebėseną ir vertinimą arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimą ir vertinimą.

4. Rengia ir teikia informaciją su veiklos planavimo įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su veiklos planavimo įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

5. Rengia ir teikia pasiūlymus su veiklos planavimu susijusiais klausimais.

6. Rengia teisės aktų projektus bei kitus dokumentus, susijusius su veiklos planavimo įgyvendinimu ar stebėsena, arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų bei kitų dokumentų dėl veiklos planavimo įgyvendinimo ar stebėsenos rengimą.

7. Rengia veiklos planavimo dokumentus arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų rengimą.

8. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.

9. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.

10. Į apskaitą įtraukia bylas arba prireikus koordinuoja bylų apskaitą.

11. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.

12. Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę arba prireikus koordinuoja dokumentų vertės ekspertizės organizavimą.

13. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.

14. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

16. Pildo Skyriaus darbo laiko apskaitos žiniaraštį.

17. Dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

18. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

Logo

Rasa Čižauskienė

Vyr. specialistė (verslas, licencijos, vartotojų teisės)
Telefonas:
+370 37 303154

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – verslas (arba);

1.3. studijų kryptis – vadyba (arba);

1.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);

1.5. studijų kryptis – turizmas ir poilsis (arba);

 

arba:

 

1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.7. darbo patirties sritis – viešojo administravimo srityje;

1.8. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;

 

FUNKCIJOS

 

1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.

2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

3. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.

4. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.

5. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.

6. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

7. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.

8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.

9. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

10. Dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

11. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

 

Logo

Vijolė Bardauskienė

Vyr. specialistė
Telefonas:
+370 37 303156

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;

1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius investicijas, viešuosius pirkimus, vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą;

1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;

1.4. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu;

1.5. sugebėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti bei apibendrinti informaciją, savarankiškai planuoti, organizuoti darbą.

 

FUNKCIJOS

 

1. Renka ir teikia informaciją Skyriaus vedėjui ir pavaduotojui (investicijoms) apie galimybę dalyvauti įvairiose finansavimo programose, siekiant pritraukti lėšų Kauno rajono savivaldybės projektams vykdyti.

2. Rengia dokumentus, siekiant gauti finansavimą investiciniams projektams.

3. Įgyvendina priskirtus investicinius projektus.

4. Bendradarbiauja su atitinkamomis ministerijomis ir įgyvendinančiomis institucijomis dėl projektų įgyvendinimo ir kitais investicijų pritraukimo klausimais.

5. Rengia viešųjų pirkimų paraiškas.

6. Renka, registruoja bei suveda į informacines sistemas priskirtų projektų duomenis, inicijuoja trūkstamų duomenų bei dokumentų surinkimą, kaupia ir sistemina metodinę informaciją, reikalingą projektų rengimui ir įgyvendinimui, tvarko priskirtų projektų dokumentų bylas.

7. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

8. Dalyvauja, rengiant ir vykdant Savivaldybės investicijų programą.

9. Pagal kompetenciją renka informaciją savivaldybės Tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų bei kitų dokumentų projektams rengti.

10. Sukauptą dokumentaciją suarchyvuoja Savivaldybės administracijos patvirtinta tvarka.

11. Vykdo kitus Skyriaus vedėjo ir vedėjo pavaduotojo (investicijoms) nenuolatinio pobūdžio pavedimus, siekiant įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.

12. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

Logo

Liucija Kutrienė

Vyr. specialistė
Telefonas:
+370 37 303153

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);

1.3. studijų kryptis – ekonomika (arba);

1.4. studijų kryptis – apskaita (arba);

1.5. studijų kryptis – finansai (arba);

 

arba:

 

1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.7. darbo patirties sritis – investicinių projektų valdymo patirties;

1.8. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;

 

FUNKCIJOS

 

1. Apdoroja su veiklos planavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su veiklos planavimu susijusios informacijos apdorojimą.

2. Atlieka veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimo stebėseną ir vertinimą arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimą ir vertinimą.

3. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

4. Rengia ir teikia informaciją su veiklos planavimo įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su veiklos planavimo įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

5. Rengia ir teikia pasiūlymus su veiklos planavimu susijusiais klausimais.

6. Rengia teisės aktų projektus bei kitus dokumentus, susijusius su veiklos planavimo įgyvendinimu ar stebėsena, arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų bei kitų dokumentų dėl veiklos planavimo įgyvendinimo ar stebėsenos rengimą.

7. Rengia veiklos planavimo dokumentus arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų rengimą.

8. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

9. Dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

10. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

Logo

Aurimas Kinderis

Vyr. specialistas
Telefonas:
+370 37 303155

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu žemės ūkio mokslų srityje;

1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymą ir kitus teisės aktus, reikalingus šiame pareigybės aprašyme numatytoms funkcijoms vykdyti;

1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;

1.4. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu;

 

FUNKCIJOS

1. Renka ir sistemina informaciją apie galimybę dalyvauti įvairiose finansavimo programose, siekiant pritraukti lėšų Kauno rajono savivaldybės projektams vykdyti.

2. Rengia investicinių projektų paraiškas ir su tuo susijusią dokumentaciją.

3. Įgyvendina priskirtus investicinius projektus, renką, registruoja bei suveda į informacines sistemas priskirtų projektų duomenis, inicijuoja trūkstamų duomenų bei dokumentų surinkimą.

4. Kaupia ir sistemina metodinę informaciją, reikalingą projektų rengimui ir įgyvendinimui.

5. Tvarko ir archyvuoja priskirtų projektų dokumentų bylas.

6. Renka ir apdoroja informaciją, reikalingą Tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų bei kitų dokumentų, susijusių su investicine ir projektine veikla, projektams rengti.

7. Rengia protokolus, viešųjų pirkimų dokumentus ir sutarčių sąlygas.

8. Renka ir teikia informaciją, reikalingą skelbti Savivaldybės interneto svetainėje.

Logo

Inga Pocienė

Vyr. specialistė (investicijoms)
El. paštas:
inga.pociene@krs.lt
Telefonas:
+370 37 305541

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);

1.3. studijų kryptis – vadyba (arba);

1.4. studijų kryptis – ekonomika (arba);

arba:

1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.6. darbo patirties sritis – investicinių projektų valdymo patirties;

1.7. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai.

 

FUNKCIJOS

 

1. Apdoroja su veiklos planavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su veiklos planavimu susijusios informacijos apdorojimą.

2. Atlieka veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimo stebėseną ir vertinimą arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimą ir vertinimą.

3. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

4. Rengia ir teikia informaciją su veiklos planavimo įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su veiklos planavimo įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

5. Rengia ir teikia pasiūlymus su veiklos planavimu susijusiais klausimais.

6. Rengia teisės aktų projektus bei kitus dokumentus, susijusius su veiklos planavimo įgyvendinimu ar stebėsena, arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų bei kitų dokumentų dėl veiklos planavimo įgyvendinimo ar stebėsenos rengimą.

7. Rengia veiklos planavimo dokumentus arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų rengimą.

8. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.

9. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

10. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.

11. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.

12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.

13. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.

14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

15. Siekiant gauti Europos Sąjungos struktūrinių fondų bei kitų programų finansinę paramą, rengia projektinius pasiūlymus, paraiškas, koordinuoja paraiškų dokumentacijos rengimą..

16. Derina projektų finansavimo ir administravimo sutarčių projektus su įgyvendinančiąja institucija ir rengia šių sutarčių priedus.

17. Administruoja paramą gavusius projektus. Dalyvauja rengiant su projektais susijusių prekių, darbų ir paslaugų viešųjų pirkimų sąlygas, jų priedus, pirkimo sutarčių projektus.

18. Vykdo įgyvendintų projektų monitoringą.

19. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

20. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

 

 

 

 

Logo

Rasa Palaitė

Vyr. specialistė
El. paštas:
rasa.palaite@krs.lt
Telefonas:
+370 37 303173

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;

1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės ir savivaldybių turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo;

1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;

1.4. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.

 

FUNKCIJOS

 

1. Suveda ir tikslina Turto valdymo ir apskaitos programoje duomenis apie Savivaldybei nuosavybės teise priklausantį, patikėjimo teise ir panaudos pagrindais valdomą valstybės materialųjį turtą.

2. Teisės aktų nustatyta tvarka organizuoja ir vykdo Savivaldybės bešeimininkio turto apskaitą ir įteisinimą.

3. Vertina turto tinkamumą naudoti, organizuoja turto nurašymą, išardymą ir likvidavimą arba prireikus organizuoja turto tinkamumo naudoti vertinimą, nurašymą, išardymą ir likvidavimą bei pardavimą viešuose aukcionuose.

4. Organizuoja Savivaldybės būsto pardavimą.

5. Sistemina informaciją apie nurašytą Savivaldybės ir valstybės turtą, viešame aukcione parduotą Savivaldybės nekilnojamąjį turtą.

6. Renka ir analizuoja informaciją apie Savivaldybei priklausantį turtą, rengia ataskaitas.

7. Renka vidaus teisės aktų tvarka lėšų, gautų už viešame aukcione parduotą Kauno rajono savivaldybės nekilnojamąjį turtą ir valstybės žemės sklypus, sąmatas ir jų panaudojimo ataskaitas.

8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

9. Renka duomenis ir informaciją, reikalingą rengiant Savivaldybės tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų projektus.

10. Administracijos direktoriaus patvirtinta tvarka rengia dokumentaciją archyvui.

11. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

12. Vykdo kitus Skyriaus vedėjo ir vedėjo pavaduotojo (turtui) nenuolatinio pobūdžio pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.

13. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

Logo

Agnė Tropikaitė

Vyr. specialistė
El. paštas:
agne.tropikaite@krs.lt
Telefonas:
+370 37 303128

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – finansai (arba);

1.3. studijų kryptis – ekonomika (arba);

1.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);

arba:

1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.6. darbo patirtis – turto valdymo patirtis;

1.7. darbo patirties trukmė – 1 metai.

 

FUNKCIJOS

 

1. Apdoroja su turto priežiūros ir valdymo veiklų vykdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su turto priežiūros ir valdymo veiklų vykdymu susijusios informacijos apdorojimą.

2. Organizuoja turto naudojimą arba prireikus koordinuoja turto naudojimo organizavimą.

3. Rengia ir teikia informaciją su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

4. Rengia ir teikia pasiūlymus su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusiais klausimais.

5. Vertina ir planuoja investicijų į turtą poreikį arba prireikus koordinuoja investicijų į turtą poreikio vertinimą ir planavimą.

6. Vertina turto tinkamumą naudoti, organizuoja turto nurašymą, išardymą ir likvidavimą arba prireikus koordinuoja turto tinkamumo naudoti vertinimą, nurašymo, išardymo ir likvidavimo organizavimą.

7. Vykdo turto priežiūrą arba prireikus koordinuoja turto priežiūros vykdymą.

8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

9. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

10. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.

11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.

12. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.

13. Tvarko Savivaldybės nekilnojamojo turto ir žemės sklypų dokumentaciją.

14. Rengia Skyriaus kompetencijai priskirtas programas ir ataskaitas.

15. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

16. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.

17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

 

 

 

Logo

Svetlana Valentukevičienė

Vyr. specialistė
Telefonas:
+370 37 303129

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – teisė (arba);

1.3. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);

1.4. studijų kryptis – matavimų inžinerija (arba);

arba:

1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.6. darbo patirtis – žemės tvarkymo patirtis;

1.7. darbo patirties trukmė – 1 metai.

FUNKCIJOS

 

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

2. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.

3. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.

4. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.

6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.

7. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.

8. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.

9. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.

10. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

11. Nagrinėja gyventojų, valstybės institucijų bei kitų įstaigų prašymus dėl Savivaldybei perduotos valstybinės žemės nuomos ir panaudos sutarčių sudarymo ar tokių sutarčių keitimo.

12. Rengia ir derina sutarčių projektus dėl valstybinės žemės nuomos ar panaudos priėmimo.

13. Organizuoja leidimų išdavimą valstybinėje žemėje, kurioje nesuformuoti žemės sklypai, įgyvendinti valstybės, savivaldybės ar Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuojamus vietos projektus, kuriuos įgyvendinant valstybinėje žemėje nesukuriami nekilnojamieji daiktai.

14. Vykdo žemės sklypų apskaitą, žemės naudojimo kontrolę ir administruoja nekilnojamojo turto registrą.

15. Rengia su nekilnojamojo turto valdymu, naudojimu, disponavimu ir priežiūra susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su nekilnojamojo turto valdymu, naudojimu, disponavimu ir priežiūra susijusių dokumentų rengimą.

16. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

17. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.

18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

 

 

Logo

Jolanta Skruodienė

Vyr. specialistė
Telefonas:
+370 37 313813

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – teisė (arba);

1.3. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);

1.4. studijų kryptis – matavimų inžinerija (arba);

arba:

1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.6. darbo patirtis – žemės tvarkymo patirtis;

1.7. darbo patirties trukmė – 1 metai.

FUNKCIJOS

 

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

2. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.

3. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.

4. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.

6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.

7. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.

8. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.

9. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.

10. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

11. Nagrinėja gyventojų, valstybės institucijų bei kitų įstaigų prašymus dėl Savivaldybei perduotos valstybinės žemės nuomos ir panaudos sutarčių sudarymo ar tokių sutarčių keitimo.

12. Rengia ir derina sutarčių projektus dėl valstybinės žemės nuomos ar panaudos priėmimo.

13. Organizuoja leidimų išdavimą valstybinėje žemėje, kurioje nesuformuoti žemės sklypai, įgyvendinti valstybės, savivaldybės ar Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuojamus vietos projektus, kuriuos įgyvendinant valstybinėje žemėje nesukuriami nekilnojamieji daiktai.

14. Vykdo žemės sklypų apskaitą, žemės naudojimo kontrolę ir administruoja nekilnojamojo turto registrą.

15. Rengia su nekilnojamojo turto valdymu, naudojimu, disponavimu ir priežiūra susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su nekilnojamojo turto valdymu, naudojimu, disponavimu ir priežiūra susijusių dokumentų rengimą.

16. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.

17. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.

18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

 

 

Logo

Reda Puplesienė

Vyr. specialistė
El. paštas:
reda.puplesiene@krs.lt
Telefonas:
+370 37 303175

 

 

 

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;

 

žinoti ir gebėti taikyti darbe, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą,

Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymą bei kitus

Vyriausybės nutarimus ir teisės aktus reglamentuojančius

valstybės ir savivaldybių turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo;

mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles

;

mokėti

dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu

;

 

gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti bei apibendrinti informaciją, savarankiškai planuoti, organizuoti darbą

.

 

FUNKCIJOS

 

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1. suveda ir tikslina Turto valdymo ir apskaitos programoje duomenis apie Savivaldybei nuosavybės teise priklausantį ir patikėjimo teise bei panaudos pagrindais valdomą valstybės materialųjį turtą;

2. teisės aktų nustatyta tvarka organizuoja ir vykdo Savivaldybės bešeimininkio turto apskaitą ir įteisinimą;

3. vertina turto tinkamumą naudoti, organizuoja turto nurašymą, išardymą, likvidavimą bei pardavimą viešuose aukcionuose;

4. organizuoja Savivaldybės būsto pardavimą;

5.sistemina informaciją apie nurašytą Savivaldybės ir valstybės turtą, viešame aukcione parduotą Savivaldybės nekilnojamąjį turtą;

6. renka ir analizuoja informaciją apie Savivaldybei priklausantį turtą, rengia ataskaitas;

7. renka vidaus teisės aktų tvarka lėšų, gautų už viešame aukcione parduotą Kauno rajono savivaldybės nekilnojamąjį turtą ir valstybės žemės sklypus, sąmatas ir jų panaudojimo ataskaitas;

8. administruoja ir kontroliuoja Savivaldybės būsto fondo valdymo ir eksploatavimo sąskaitas;

9. dalyvauja Savivaldybės investicinių projektų rengime ir įgyvendinime;

10. konsultuoja priskirtos srities klausimais;

11. renka duomenis ir informaciją, reikalingą rengiant Savivaldybės tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų projektus;

12. rengia dokumentaciją archyvui;

13. pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;

14. pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ir kitais neatvykimo atvejais;

15. vykdo kitus Skyriaus vedėjo ir vedėjo pavaduotojo (turtui) nenuolatinio pobūdžio pavedimus, siekdamas įgyvendinti Skyriaus strateginius tikslus.