Lapių seniūnija
Gita Kaminskienė
Bendras telefonas: (+370 37) 470 195
Pareigybės aprašymasSPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas ar;
1.3. studijų kryptis – vadyba ar;
1.4. studijų kryptis – ekonomika ar;
1.5. studijų kryptis – žemės ūkis;
arba:
1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.7. darbo patirtis – dokumentų valdymo srities patirtis;
1.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 5 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (b kategorija).
FUNKCIJOS
1. Apdoroja seniūnijos veiklai vykdyti aktualią informaciją.
2. Atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
3. Konsultuoja su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
4. Planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
5. Priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
6. Rengia ir teikia informaciją su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
8. Rengia su seniūnijos veikla susijusius dokumentus.
9. Vadovauja seniūnijos veiklų vykdymui arba prireikus vykdo seniūnijos veiklas.
10. Valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
11. Neatlygintinai atlieka seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams notarinius veiksmus ir tvirtina gyventojų oficialiesiems testamentams prilyginamus testamentus.
12. Šaukia seniūnaičių ir seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojų sueigas, organizuoja gyventojų susitikimus su savivaldybės ir valstybės institucijų atstovais.
13. Rengia seniūnijos metinio veiklos plano projektą, jo įgyvendinimo ataskaitą, su seniūnaičiais ir gyventojais aptaria metinio veiklos plano įgyvendinimo rezultatus, teikia seniūnijos veiklos ataskaitą.
14. Teikia seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams informaciją apie savivaldybės institucijų, savivaldybės administracijos ir valstybės institucijų veiklą savivaldybės teritorijoje.
15. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Alma Mikalauskienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymą, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktais, reglamentuojančius buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, biudžeto sandarą ir vykdymą, Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS);
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.4. turėti darbo patirties dokumentų valdymo srityje;
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.
FUNKCIJOS
1. Priima gautus paštu, kitomis ryšio priemonėmis ar tiesiogiai pristatytus dokumentus, juos registruoja, tvarko, administruoja dokumentų valdymo sistemoje (DVS) arba pagal priklausomybę perduoda atsakingiems darbuotojams.
2. Priima ir suteikia informaciją asmenims rūpimais klausimais telefonu, faksu, elektroniniu paštu bei nukreipia pas reikiamų sričių specialistus.
3. Rengia raštus, pažymas apie šeimos sudėtį, ūkinę veiklą, žemės panaudos, užtikrina pateiktų duomenų teisingumą.
4. Ruošia seniūno įsakymų projektus dėl seniūnijos darbuotojų priėmimo, atleidimo, perkėlimo, darbo užmokesčio pasikeitimo, atostogų, komandiruočių, nuobaudų skyrimo ir kitais personalo valdymo klausimais ir atlieka derinimą DVS sistemoje.
5. Rengia seniūnijos darbuotojų darbo sutartis, jas registruoja, įrašo jų pakeitimo ir nutraukimo pagrindus.
6. Pildo Seniūnijos darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir nustatytais terminais teikia juos Kauno rajono savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui.
7. Ruošia savivaldybės ir socialinio būstų nuomos sutartis, išrašo nuomininkams mokėjimo pranešimus, ruošia sąskaitas-faktūras už patalpų nuomą ir komunalines paslaugas.
8. Registruoja paštu, kitomis ryšio priemonėmis gaunamas ar tiesiogiai pristatytas Seniūnijoje sąskaitas-faktūras nustatytais terminais pateikia Kauno rajono savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui.
9. Rengia materialinių vertybių nurašymo aktus ir nustatytais terminais teikia Kauno rajono savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui.
10. Vykdo metinę ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto, medžiagų ir kitų materialių atsargų, nebaigtų statybos darbų, skolų ir kito turto metinę inventorizaciją.
11. Pagal galiojančius teisės aktus atlieka kuro sunaudojimo ir ridos kontrolę.
12. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
13. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
14. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Seniūnijos seniūno ar pavaduotojo pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.
Lina Šavirienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turi būti įgijęs socialinio darbo kvalifikacinį (profesinio bakalauro ar bakalauro, ar magistro) laipsnį arba iki 2014 m. gruodžio 31 d. įgytą kitą kvalifikacinį (profesinio bakalauro ar bakalauro, ar magistro) laipsnį ir turėti socialinio darbuotojo kvalifikaciją arba būti baigęs socialinio darbo studijų programą ar socialinio darbuotojo praktinei veiklai pasirengti skirtus mokymus Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, reglamentuojančius socialinės paramos ir socialinių paslaugų skyrimą bei teikimą, neįgaliųjų integraciją;
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.4. gebėti naudotis „Microsoft Office“ programų paketu, informacinėmis sistemomis: PARAMA, SPIS (Socialinės paramos informacinė sistema) ir dokumentų valdymo sistema (DVS).
FUNKCIJOS
1. Priima asmens prašymus dėl pagalbos priemonių (piniginės socialinės paramos, užimtumo, sveikatos priežiūros, švietimo ir ugdymo, socialinio būsto, specialiųjų pagalbos priemonių, socialinių paslaugų ir kt.) asmeniui, šeimai ar bendruomenei teikimo ir perduoda Savivaldybės administracijos skyriams pagal vykdomas funkcijas.
2. Renka informaciją apie pagalbos poreikį, vertina ir nustato pagalbos poreikius asmeniui, šeimai ar bendruomenei ir inicijuoja jos teikimą, bendradarbiaujant su Savivaldybės administracijos skyriais, įmonėmis, įstaigomis, organizacijomis.
3. Nustato asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikį, įvertina asmens socialinį bei fizinį savarankiškumą, įvertina asmens finansines galimybes mokėti už socialines paslaugas.
4. Tikrina seniūnijos gyventojų, pageidaujančių gauti ar gaunančių socialinę paramą ar socialines paslaugas, gyvenimo ir buities sąlygas, pateiktų dokumentų pagrįstumą, teikia siūlymus Socialinės paramos skyriui ar SBĮ Kauno rajono Socialinių paslaugų centrui dėl socialinių paslaugų ar paramos teikimo, sustabdymo ar nutraukimo.
5. Sudaro maisto iš intervencinių atsargų tiekimo labiausiai nepasiturintiems asmenims gavėjų sąrašus, juos pristato SBĮ Kauno rajono Socialinių paslaugų centrui bei organizuoja maisto paketų dalinimą.
6. Sudaro seniūnijos gyventojų sąrašus gauti velykinius ir kalėdinius maisto krepšelius ir teikia juos Socialinės paramos skyriui.
7. Organizuoja socialinę paramą mokiniams, gyvenantiems nepasiturinčiose šeimose.
8. Pildo asmens, sukakusio senatvės pensijos amžių, Asmens veiklos ir gebėjimo dalyvauti įvertinimo klausimyną ir pateikia Socialinės paramos skyriui.
9. Organizuoja Seniūnijos neįgaliųjų, vienišų senelių, asmenų patiriančių socialinę riziką priėmimą į gydymo, reabilitacijos, globos įstaigas, taip pat jiems nuvykti į šias įstaigas reikalingą specialųjį transportą.
10. Organizuoja mirusių vienišų Seniūnijos gyventojų, nežinomų (neatpažintų) asmenų, rastų Seniūnijos teritorijoje, ir asmenų be pilietybės palaikų laidojimą.
11. Pagal kompetenciją dalyvauja sudarytų komisijų, darbo grupių darbe.
12. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Seniūnijos seniūno pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.
FUNKCIJOS
1. Priimti gautus paštu, kitomis ryšio priemonėmis ar tiesiogiai pristatytus dokumentus, juos registruoti, tvarkyti, administruoti dokumentų valdymo sistemoje arba pagal priklausomybę perduoti atsakingiems darbuotojams;
2. Rengti viešųjų pirkimų paraiškas;
3. Rinkti informaciją apie prekybą viešosiose vietose ir teikti ją Seniūnui;
4. Dalyvauti organizuojant želdinių priežiūrą, viešuosius darbus ir visuomenei naudingą veiklą;
5. Organizuoti bendrojo naudojimo teritorijų, gatvių, šaligatvių valymą ir priežiūrą;
6. Rinkti informaciją ir duomenis apie apleistas, neprižiūrimas namų valdas bei žemės sklypus ir juos pateikti Seniūnijos seniūnui bei Savivaldybės administracijai;
7. Rinkti informaciją apie Reklamos įstatymo ir Kauno rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už išorinę reklamą nuostatų vykdymą;
8. Kartu su Seniūnu konsultuoti seniūnijos gyventojus, teikti jiems informaciją apie Savivaldybės institucijų ir Savivaldybės administracijos bei valstybės institucijų veiklą;
9. Pavaduoti laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais; vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio su Seniūnijos veikla susijusius pavedimus.