Garliavos apylinkių seniūnija
Tomas Kantaravičius
Papildomas telfonas: (+370 605) 47 786
Pareigybės aprašymasSPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas ar;
1.3. studijų kryptis – vadyba ar;
1.4. studijų kryptis – ekonomika ar;
1.5. studijų kryptis – žemės ūkis;
arba:
1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.7. darbo patirtis – dokumentų valdymo srities patirtis;
1.8. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 5 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (b kategorija).
FUNKCIJOS
1. Apdoroja seniūnijos veiklai vykdyti aktualią informaciją.
2. Atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
3. Konsultuoja su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
4. Planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
5. Priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
6. Rengia ir teikia informaciją su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
8. Rengia su seniūnijos veikla susijusius dokumentus.
9. Vadovauja seniūnijos veiklų vykdymui arba prireikus vykdo seniūnijos veiklas.
10. Valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
11. Neatlygintinai atlieka seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams notarinius veiksmus ir tvirtina gyventojų oficialiesiems testamentams prilyginamus testamentus.
12. Šaukia seniūnaičių ir seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojų sueigas, organizuoja gyventojų susitikimus su savivaldybės ir valstybės institucijų atstovais.
13. Rengia seniūnijos metinio veiklos plano projektą, jo įgyvendinimo ataskaitą, su seniūnaičiais ir gyventojais aptaria metinio veiklos plano įgyvendinimo rezultatus, teikia seniūnijos veiklos ataskaitą.
14. Teikia seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams informaciją apie savivaldybės institucijų, savivaldybės administracijos ir valstybės institucijų veiklą savivaldybės teritorijoje.
15. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Justina Dagė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
1.4. studijų kryptis – ekonomika (arba);
1.5. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
arba:
1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.7. darbo patirties sritis – dokumentų valdymo srities patirtis;
1.8. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 3 metai;
FUNKCIJOS
1. Konsultuoja su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
2. Nesant seniūno, laikinai atlieka seniūnui nustatytas funkcijas.
3. Prireikus planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
4. Prireikus priima su seniūnijos veikla susijusius sprendimus.
5. Prireikus valdo seniūnijos žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su seniūnijos veikla susijusiais klausimais.
7. Seniūno pavedimu atstovauja seniūnijai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Užtikrina seniūnijos veiklai vykdyti aktualios informacijos apdorojimą.
9. Užtikrina seniūnijos veiklų vykdymą.
10. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
11. Užtikrina su seniūnijos veikla susijusių dokumentų rengimą.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
13. Organizuoja seniūnijos viešuosius pirkimus, vykdo jų apskaitą ir viešinimą..
14. Tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą.
15. Dalyvauja rengiant ir įgyvendinant gyventojų užimtumo programas seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje.
16. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
18. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
Eimuntas Raugevičius
Papildomas telefonas: (+370 698) 26 507
Pareigybės aprašymasSPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
1.3. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
arba:
1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.5. darbo patirtis – hidrotechnikos (melioracijos) srities patirtis;
1.6. darbo patirties trukmė – 3 metai;
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
2. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
3. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
4. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
7. Įgyvendina gyventojų užimtumo programas seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje.
8. Organizuoja gyvenamosios vietos deklaravimo ir kitų seniūnijos teikiamų pažymų išdavimą.
9. Organizuoja ir vykdo savivaldybės socialinių būstų priežiūrą seniūnijos teritorijoje.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
11. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Rimantas Vitkauskas
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
1.4. studijų kryptis – ekonomika (arba);
1.5. studijų kryptis – edukologija (arba);
arba:
1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.7. darbo patirties sritis – dokumentų valdymo srities patirtis;
1.8. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
FUNKCIJOS
1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
3. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
4. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
7. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
8. Organizuoja seniūnijos viešuosius pirkimus, vykdo jų apskaitą ir viešinimą.
9. Įgyvendina gyventojų užimtumo programas seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje..
10. Vykdo (parkų, skverų, vaikų žaidimo aikštelių, žaliųjų zonų) viešųjų erdvių priežiūrą.
11. Vykdo Seniūnijos teritorijoje esančių buitinių atliekų konteinerių aikštelių priežiūrą.
12. Vykdo seniūnijos teritorijoje Kauno rajono savivaldybės švaros ir tvarkos, Gyvūnų laikymo taisyklių koordinavimą.
13. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
Renata Černevičienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
FUNKCIJOS
1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Padeda apdoroti ir apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją.
3. Padeda nagrinėti ir nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus nesudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, padeda rengti ir rengia sprendimus ir atsakymus.
4. Padeda organizuoti ir organizuoja administracinių paslaugų teikimą.
5. Padeda priimti ir aptarnauti, priima ir aptarnauja asmenis.
6. Padeda rengti ir rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo.
7. Padeda rengti ir teikti, rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu susijusiais nesudėtingais klausimais.
8. Padeda apdoroti ir apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją.
9. Padeda nagrinėti ir nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus nesudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, padeda rengti sprendimus ir atsakymus.
10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
11. Tvarko žemės ūkio ir kaimo valdų registrą, teikia informaciją apie jį žemės ūkio subjektams.
12. Priima paraiškas ir jas registruoja Paraiškų priėmimo registre, tiesioginėms išmokoms už žemės ūkio naudmenų ir pasėlių plotus, paramai už energetinius augalus bei paramai pagal patvirtintas programas gauti.
13. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
14. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
Rita Jurkevičienė
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą įgytą iki 1995 metų;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymą, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktais, reglamentuojančius buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, biudžeto sandarą ir vykdymą, Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS);
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.4. turėti darbo patirties dokumentų valdymo srityje;
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.
FUNKCIJOS
1. Priima gautus paštu, kitomis ryšio priemonėmis ar tiesiogiai pristatytus dokumentus, juos registruoja, tvarko, administruoja dokumentų valdymo sistemoje (DVS) arba pagal priklausomybę perduoda atsakingiems darbuotojams.
2. Priima ir suteikia informaciją asmenims rūpimais klausimais telefonu, faksu, elektroniniu paštu bei nukreipia pas reikiamų sričių specialistus.
3. Rengia raštus, pažymas apie šeimos sudėtį, ūkinę veiklą, žemės panaudos, užtikrina pateiktų duomenų teisingumą.
4. Ruošia savivaldybės ir socialinio būstų nuomos sutartis, išrašo nuomininkams mokėjimo pranešimus, ruošia sąskaitas-faktūras už patalpų nuomą ir komunalines paslaugas.
5. Registruoja paštu, kitomis ryšio priemonėmis gaunamas ar tiesiogiai pristatytas Seniūnijoje sąskaitas-faktūras nustatytais terminais pateikia Kauno rajono savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui.
6. Rengia materialinių vertybių nurašymo aktus ir nustatytais terminais teikia Kauno rajono savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui.
7. Vykdo metinę ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto, medžiagų ir kitų materialių atsargų, nebaigtų statybos darbų, skolų ir kito turto metinę inventorizaciją.
8. Rengia Seniūnijos dokumentacijos planą, derina dokumentų registrų sąrašo projektą su Kauno apskrities archyvu, rengia dokumentacijos plano suvestinę, ruošia ilgo ir nuolatinio saugojimo bylų aprašus.
9. Pagal galiojančius teisės aktus atlieka kuro sunaudojimo ir ridos kontrolę.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
11. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Seniūnijos darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
12. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Seniūnijos seniūno pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.
Neringa Kvaščevičienė
SPECIALIEJI REKALAVIMAI
1.Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turi būti įgijęs socialinio darbo kvalifikacinį (profesinio bakalauro ar bakalauro, ar magistro) laipsnį arba iki 2014 m. gruodžio 31 d. įgytą kitą kvalifikacinį (profesinio bakalauro ar bakalauro, ar magistro) laipsnį ir turėti socialinio darbuotojo kvalifikaciją arba būti baigęs socialinio darbo studijų programą ar socialinio darbuotojo praktinei veiklai pasirengti skirtus mokymus Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, reglamentuojančius socialinės paramos ir socialinių paslaugų skyrimą bei teikimą, neįgaliųjų integraciją;
1.3. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.4. gebėti naudotis „Microsoft Office“ programų paketu, informacinėmis sistemomis: PARAMA, SPIS (Socialinės paramos informacinė sistema) ir dokumentų valdymo sistema (DVS).
FUNKCIJOS
1. Priima asmens prašymus dėl pagalbos priemonių (piniginės socialinės paramos, užimtumo, sveikatos priežiūros, švietimo ir ugdymo, socialinio būsto, specialiųjų pagalbos priemonių, socialinių paslaugų ir kt.) asmeniui, šeimai ar bendruomenei teikimo ir perduoda Savivaldybės administracijos skyriams pagal vykdomas funkcijas.
2. Renka informaciją apie pagalbos poreikį, vertina ir nustato pagalbos poreikius asmeniui, šeimai ar bendruomenei ir inicijuoja jos teikimą, bendradarbiaujant su Savivaldybės administracijos skyriais, įmonėmis, įstaigomis, organizacijomis.
3. Nustato asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikį, įvertina asmens socialinį bei fizinį savarankiškumą, įvertina asmens finansines galimybes mokėti už socialines paslaugas.
4. Tikrina seniūnijos gyventojų, pageidaujančių gauti ar gaunančių socialinę paramą ar socialines paslaugas, gyvenimo ir buities sąlygas, pateiktų dokumentų pagrįstumą, teikia siūlymus Socialinės paramos skyriui ar SBĮ Kauno rajono Socialinių paslaugų centrui dėl socialinių paslaugų ar paramos teikimo, sustabdymo ar nutraukimo.
5. Sudaro maisto iš intervencinių atsargų tiekimo labiausiai nepasiturintiems asmenims gavėjų sąrašus, juos pristato SBĮ Kauno rajono Socialinių paslaugų centrui bei organizuoja maisto paketų dalinimą.
6. Sudaro seniūnijos gyventojų sąrašus gauti velykinius ir kalėdinius maisto krepšelius ir teikia juos Socialinės paramos skyriui.
7. Organizuoja socialinę paramą mokiniams, gyvenantiems nepasiturinčiose šeimose.
8. Pildo asmens, sukakusio senatvės pensijos amžių, Asmens veiklos ir gebėjimo dalyvauti įvertinimo klausimyną ir pateikia Socialinės paramos skyriui.
9. Organizuoja Seniūnijos neįgaliųjų, vienišų senelių, asmenų patiriančių socialinę riziką priėmimą į gydymo, reabilitacijos, globos įstaigas, taip pat jiems nuvykti į šias įstaigas reikalingą specialųjį transportą.
10. Organizuoja mirusių vienišų Seniūnijos gyventojų, nežinomų (neatpažintų) asmenų, rastų Seniūnijos teritorijoje, ir asmenų be pilietybės palaikų laidojimą.
11. Pagal kompetenciją dalyvauja sudarytų komisijų, darbo grupių darbe.
12. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Seniūnijos seniūno pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti pagrindinį išsilavinimą;
1.2. žinoti naudojamų valymo priemonių sudėtį, savybes, naudojimosi taisykles, kurios yra ant valymo priemonių;
1.3. išmanyti sanitarijos reikalavimus, įrengimų paskirtį ir eksploatacijos reikalavimus.
FUNKCIJOS
1. Valo ir tvarko Seniūnijos patalpas.
2. Surenka ir išneša buitines atliekas ir šiukšles iš tarnybinių, pagalbinių patalpų, koridorių, laiptinių, tualetų į atliekų surinkimo konteinerius.
3. Į šiukšliadėžes įdeda polietileninius maišelius ir juos keičia.
4. Plauna grindis, valo kilimines dangas, laiptines, langus.
5. Šluosto dulkes nuo palangių, stalų, kėdžių ir kito inventoriaus.
6. Valo specialiomis priemonėmis praustuvus ir unitazus.
7. Rūpinasi, kad tualete būtų švaros ir higienos palaikymo priemonių.
8. Prižiūri gėles administracinėse patalpose, salėje.
9. Pastebėjus baldų, sienų, durų, santechninių ir kitų įrenginių gedimus, informuoja Seniūnijos seniūną.
10. Įjungia pastato ar patalpų zonos signalizaciją, įsitikinus, kad patalpose nėra kitų asmenų.
11. Informuoja Seniūnijos seniūną apie pastebėtus įrengimų gedimus, trukdančius normaliam darbuotojo darbui.
12. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Seniūnijos seniūno pavedimus.