Uždaryti meniu
Meniu
Pradžia
Struktūra ir kontaktai Skyriai Urbanistikos skyrius

Urbanistikos skyrius

Darbo laikas:

P – K 08.00 – 17.00   Pietų pertrauka 12.00 – 12.45
Pn 08.00 – 15.45      

SVARBU:
Norintiems atvykti konsultacijoms, kurios vyksta trečiadieniais, būtina iš anksto užsiregistruoti žemiau nurodytais kontaktais.

Urbanistikos skyrius gyventojus konsultuoja mišriu būdu. Atkreipiame dėmesį, kad specialistų konsultacijų pageidaujantys gyventojai, paklausimus Urbanistikos skyriui gali teikti el. paštu urbanistika@krs.lt arba iš anksto užsiregistravę, atvykti į įstaigą.

Teritorijų planavimo komisija dirba nuotoliniu būdu. Komisijos derinimui dokumentus  prašome siųsti el. priemonėmis.

Dėl išsamesnės informacijos prašome kreiptis į komisijos sekretorę, Urbanistikos skyriaus vyr. specialistę Daivą Tankevičienę telefonu (+370 37) 303 031 arba el. paštu daiva.tankeviciene@krs.lt

Prašymus dėl Urbanistikos skyriaus teikiamų paslaugų rekomenduojame teikti el. priemonėmis, o į Gyventojų aptarnavimo ir dokumentų valdymo skyrių atvykti tik esant būtinybei ir iš anksto užsiregistravus.

Dėl išankstinės registracijos ir kitais su prašymu teikimu susijusiais klausimais prašome kreiptis į Gyventojų aptarnavimo ir dokumentų valdymo skyriaus vyr. specialistę Džuljetą Bartkienę, tel. 0 670 97342, 0 620 13 051, el. p. dzuljeta.bartkiene@krs.lt, urbanistika@krs.lt 

Mindaugas Kruopis

Vedėjas
Telefonas:
+370 670 97342

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – vadyba (arba);
1.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);

arba:

1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.5. darbo patirtis – viešojo administravimo srityje;
1.6. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 5 metai.

FUNKCIJOS

1. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
3. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
4. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
5. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
6. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
7. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
8. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
9. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Irena Bertašiūtė

Vedėjo pavaduotoja - Savivaldybės vyriausioji architektė
Telefonas:
+370 37 305526

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – turi būti baigęs ne trumpesnes kaip penkerių metų (ne mažiau kaip 300 studijų kreditų apimties) universitetines architektūros krypties nuolatinės formos studijas ir įgijęs atitinkamą magistro kvalifikacinį laipsnį arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją; 
23. Atitikimas kitiems reikalavimams:
23.1. atitikti Lietuvos Respublikos architektūros įstatymo (2017 m. birželio 8 d. Nr. XIII-425) 10 straipsnio reikalavimus.

FUNKCIJOS

1. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
3. Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
4. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
5. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.
6. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą.
7. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
8. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.
9. Dalyvauja Teritorijų planavimo įstatyme nustatyta tvarka rengiant savivaldybės bendrąjį planą, savivaldybės dalies bendrąjį planą ar detaliuosius planus.
10. Pritaria projektiniams pasiūlymams ir teritorijų vystymo koncepcijoms, derina architektūrinio konkurso sąlygas ir dalyvauja pasiūlytų idėjų vertinimo komisijoje.
11. Derina išorinės reklamos įrengimo dokumentus ir išduoda leidimą jai įrengti.
12. Atlieka kitas Architektūros įstatyme ir kituose veiklą, kurią turi teisę vykdyti architektai, reglamentuojančiuose įstatymuose nustatytas funkcijas architektūros, teritorijų planavimo ir statybos srityse, sprendžia su architektūra susijusius funkcinio, erdvinio ir meninio aplinkos formavimo klausimus.
13. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
14. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų Skyriaus vedėją ar kitą darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

 

Logo

Meilė Varnelienė

Vedėjo pavaduotoja (žemėtvarka)
Telefonas:
+370 37 305511

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
arba:

1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.4. darbo patirtis – žemėtvarkos patirtis;
1.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.

FUNKCIJOS

1. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
3. Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
4. Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
6. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.
7. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą.
8. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
9. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje.
11. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų Skyriaus vedėją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Gintarė Jankauskaitė

L. e. p. Urbanistikos skyriaus vedėjo pavaduotoja
Telefonas:
+370 37 305584

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – architektūra (arba);
1.3. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
1.4. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);

arba:

1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.6. darbo patirtis – teritorijų planavimo ir priežiūros patirtis ;
1.7. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
3. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
4. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
7. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
8. Pagal kompetenciją dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje.
9. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Gabija Kušleikaitė

Vedėjo pavaduotoja (statyba)
Telefonas:
+370 37 303188

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
19.2. studijų kryptis – architektūra (arba);
19.3. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
arba:
19.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
19.5. darbo patirtis – urbanistikos ar architektūros srities patirtis;
19.6. darbo patirties trukmė – 3 metai.

FUNKCIJOS

1. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
9. Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
11. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.
12. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą.
13. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
14. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.
15. Užtikrina statybą leidžiančių dokumentų išdavimą.
16. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
17. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų Skyriaus vedėją, Savivaldybės vyriausiąjį architektą jų kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.
18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Aušra Kardzienė

Vyr. specialistė (statyba)
El. paštas:
ausra.kardziene@krs.lt
Telefonas:
+370 37 305578

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – architektūra (arba);
arba:
1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.4. darbo patirtis – architektūros srities patirtis;
1.5. darbo patirties trukmė – 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
6. Nagrinėja prašymus išduoti statybą leidžiančius dokumentus, paskelbia privalančius pagal kompetenciją patikrinti statinio projektą subjektus ar jų įgaliotus padalinius.
7. Atnaujina informaciją apie statytoją statybą leidžiančiame dokumente.
8. Suformuoja statybą leidžiančius dokumentus.
9. Apskaičiuoja priklausančią mokėti įmoką už savavališkos statybos įteisinimą.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
11. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Jurgita Rimavičienė

Vyr. specialistė (statyba)
Telefonas:
+370 620 83469

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – architektūra (arba);
arba:
1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.4. darbo patirtis – architektūros srities patirtis;
1.5. darbo patirties trukmė – 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
6. Nustato specialiuosius architektūros reikalavimus naujų ypatingų ir neypatingų statinių statybai ir rekonstravimui bei nesudėtingų statinių rekonstravimui į ypatingus ir neypatingus statinius.
7. Tikrina statinių techninius projektus informacinėje sistemoje „Infostatyba“.
8. Atnaujina informaciją apie statytoją statybą leidžiančiame dokumente.
9. Apskaičiuoja priklausančią mokėti įmoką už savavališkos statybos įteisinimą.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
11. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Vytautas Marcinkevičius

Vyr. specialistas (statyba)
Telefonas:
+370 671 90178

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – architektūra (arba);
arba:
1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.4. darbo patirtis – architektūros srities patirtis;
1.5. darbo patirties trukmė – 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
6. Nagrinėja prašymus išduoti statybą leidžiančius dokumentus, paskelbia privalančius pagal kompetenciją patikrinti statinio projektą subjektus ar jų įgaliotus padalinius.
7. Atnaujina informaciją apie statytoją statybą leidžiančiame dokumente.
8. Suformuoja statybą leidžiančius dokumentus.
9. Apskaičiuoja priklausančią mokėti įmoką už savavališkos statybos įteisinimą.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
11. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Asta Kėvišaitė-Giedraitienė

Vyr. specialistė (statyba)
Telefonas:
+370 37 303206

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – architektūra (arba);
arba:
1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.4. darbo patirtis – architektūros srities patirtis;
1.5. darbo patirties trukmė – 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
7. Nagrinėja prašymus išduoti statybą leidžiančius dokumentus, paskelbia privalančius pagal kompetenciją patikrinti statinio projektą subjektus ar jų įgaliotus padalinius.
8. Atnaujina informaciją apie statytoją statybą leidžiančiame dokumente, suformuoja statybą leidžiančius dokumentus, apskaičiuoja priklausančią mokėti įmoką už savavališkos statybos įteisinimą.
9. Nustato specialiuosius architektūros reikalavimus naujų ypatingų ir neypatingų statinių statybai ir rekonstravimui bei nesudėtingų statinių rekonstravimui į ypatingus ir neypatingus statinius.
10. Tikrina statinių techninius projektus informacinėje sistemoje „Infostatyba“.
11. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
12. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Vita Brazauskienė

Vyr. specialistė (statyba)
Telefonas:
+370 37 305579

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – architektūra (arba);
arba:
1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.4. darbo patirtis – architektūros srities patirtis;
1.5. darbo patirties trukmė – 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
7. Nagrinėja prašymus išduoti statybą leidžiančius dokumentus, paskelbia privalančius pagal kompetenciją patikrinti statinio projektą subjektus ar jų įgaliotus padalinius.
8. Atnaujina informaciją apie statytoją statybą leidžiančiame dokumente, suformuoja statybą leidžiančius dokumentus, apskaičiuoja priklausančią mokėti įmoką už savavališkos statybos įteisinimą.
9. Nustato specialiuosius architektūros reikalavimus naujų ypatingų ir neypatingų statinių statybai ir rekonstravimui bei nesudėtingų statinių rekonstravimui į ypatingus ir neypatingus statinius.
10. Tikrina statinių techninius projektus informacinėje sistemoje „Infostatyba“.
11. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
12. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

Logo

Laura Abdelfattah

Vyr. specialistė (statyba)
Telefonas:
+370 37 305536

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – architektūra (arba);
arba:
1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.4. darbo patirtis – architektūros srities patirtis;
1.5. darbo patirties trukmė – 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
3. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
4. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
5. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
6. Nagrinėja prašymus išduoti statybą leidžiančius dokumentus, paskelbia privalančius pagal kompetenciją patikrinti statinio projektą subjektus ar jų įgaliotus padalinius.
7. Atnaujina informaciją apie statytoją statybą leidžiančiame dokumente, suformuoja statybą leidžiančius dokumentus, apskaičiuoja priklausančią mokėti įmoką už savavališkos statybos įteisinimą.
8. Nustato specialiuosius architektūros reikalavimus naujų ypatingų ir neypatingų statinių statybai ir rekonstravimui bei nesudėtingų statinių rekonstravimui į ypatingus ir neypatingus statinius.
9. Tikrina statinių techninius projektus informacinėje sistemoje „Infostatyba“.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
11. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Jolanta Vasiliauskaitė

Vyr. specialistė (projektinių pasiūlymų viešinimas)
Telefonas:
+370 37 303190

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos statybos įstatymą, Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymą, statybos techninius reglamentus, teisės aktus, reglamentuojančius asmenų prašymų nagrinėjimo ir dokumentų išdavimo tvarką;
1.3. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
1.4. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.

FUNKCIJOS

1. Administruoja statinių (jų dalių) projektinių pasiūlymų viešinimo procedūras Lietuvos Respublikos statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje ,,Infostatyba“ (paskelbia IS „Infostatyba“, projektinius pasiūlymus su privalomais dokumentais, paskelbia savivaldybės interneto svetainėje (pateikia nuorodą) projektinius pasiūlymus ir pranešimą) statybos techninio reglamento nustatyta tvarka.
2. Renka ir analizuoja informaciją bei dokumentus, reikalingus Savivaldybės vyriausiajam architektui, vertinant statinių (jų dalių) projektinius pasiūlymus.
3. Administruoja tiesiogiai ar per IS „Infostatyba“ pateiktus prašymus.
4. Tikrina ar projektiniuose pasiūlymuose pateikiama informacija atitinka Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatas.
5. Skyriaus vedėjo ar pavaduotojo pavedimu pagal kompetenciją nagrinėja ir rengia atsakymus į paklausimus, prašymus ar skundus, rengia ataskaitas skyriaus veiklos klausimais.
6. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
7. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais neatvykimo laikotarpiais.
8. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ar pavaduotojų pavedimus, siekiant įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.
 

Logo

Jurgita Budrevičienė

Vyr. specialistė (teritorijų planavimas)
Telefonas:
+370 37 303191

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – architektūra (arba);
1.3. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
1.4. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
arba:
1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.6. darbo patirtis – teritorijų planavimo ir priežiūros patirtis;
1.7. darbo patirties trukmė – 1 metai.


FUNKCIJOS

1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
3. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
4. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
5. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
6. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
8. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
10. Nagrinėja prašymus dėl pagrindinės žemės naudojimo paskirties ir (ar) būdo (-ų) pakeitimo ir (ar) nustatymo, parengia reikalingą informaciją, dokumentus ir atlieka reikiamas procedūras.
11. Nagrinėja prašymus dėl kompleksinio ir specialiojo teritorijų planavimo dokumentų rengimo, keitimo ir koregavimo, parengia reikalingą informaciją, dokumentus ir atlieka reikiamas procedūras TPDRIS.
12. Nagrinėja Planų ir programų strateginio pasekmių aplinkai vertinimo ataskaitas, atrankos ir apimties nustatymo dokumentus teritorijų planavimo kompetencijos srityje.
13. Registruoja patvirtintus teritorijų planavimo dokumentus Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų registre TPDR.
14. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
15. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Jolanta Visvalda Blaževičienė

Vyr. specialistė (teritorijų planavimas)
Telefonas:
+370 37 305510

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – architektūra (arba);
1.3. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
1.4. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);

arba:

1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.6. darbo patirtis – teritorijų planavimo ir priežiūros patirtis ;
1.7. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

                
1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
3. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
4. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
7. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
8. Pagal kompetenciją dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje.
9. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Daiva Tankevičienė

Vyr. specialistė (teritorijų planavimas)
Telefonas:
+370 37 303031

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – architektūra (arba);
1.3. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
1.4. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
arba:
1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.6. darbo patirtis – teritorijų planavimo ir priežiūros patirtis;
1.7. darbo patirties trukmė – 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
6. Nagrinėja prašymus dėl pagrindinės žemės naudojimo paskirties ir (ar) būdo (-ų) pakeitimo ir (ar) nustatymo, parengia reikalingą informaciją, dokumentus ir atlieka reikiamas procedūras.
7. Nagrinėja prašymus dėl kompleksinio teritorijų planavimo dokumentų rengimo, keitimo ir koregavimo, parengia reikalingą informaciją, dokumentus ir atlieka reikiamas procedūras.
8. Dalyvauja Teritorijų planavimo komisijos darbe ir prireikus vykdo sekretoriaus funkcijas.
9. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
10. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Gintarė Kliknienė

Vyr. specialistė (teritorijų planavimas)
Telefonas:
+370 37 303193

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
1.3. studijų kryptis – architektūra (arba);
arba:
1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.5. darbo patirties sritis – architektūros srities patirtis; 
1.6. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
6. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
7. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
8. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
11. Pagal kompetenciją dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje.
12. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.

Logo

Simona Grėbliūnaitė

Vyr. specialistė (teritorijų planavimas)
Telefonas:
+370 37 303189

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – architektūra (arba);
1.3. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
1.4. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
arba:
1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.6. darbo patirtis – teritorijų planavimo ir priežiūros patirtis ;
1.7. darbo patirties trukmė – 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
6. Nagrinėja prašymus dėl pagrindinės žemės naudojimo paskirties ir (ar) būdo (-ų) pakeitimo ir (ar) nustatymo, parengia reikalingą informaciją, dokumentus ir atlieka reikiamas procedūras.
7. Nagrinėja prašymus dėl kompleksinio teritorijų planavimo dokumentų rengimo, keitimo ir koregavimo, parengia reikalingą informaciją, dokumentus ir atlieka reikiamas procedūras.
8. Nagrinėja prašymus dėl specialiojo teritorijų planavimo dokumentų rengimo, keitimo ir koregavimo, parengia reikalingą informaciją, dokumentus ir atlieka reikiamas procedūras.
9. Nagrinėja Planų ir programų strateginio pasekmių aplinkai vertinimo ataskaitas, atrankos ir apimties nustatymo dokumentus teritorijų planavimo kompetencijos srityje.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
11. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Viktorija Vaivadė

Vyr. specialistė (projektinių pasiūlymų viešinimas)
Telefonas:
+370 37 303033

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:  
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos statybos įstatymą, Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymą, statybos techninius reglamentus, teisės aktus, reglamentuojančius adresų suteikimą, asmenų prašymų nagrinėjimo ir dokumentų išdavimo tvarką; 
1.3. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
1.4. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles; 
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“, ArcGIS programų paketais, gebėti naudotis GIS GeoMap programinės įrangos plėtiniu, skirtu topografiniams duomenims administruoti.

FUNKCIJOS

1. Administruoja Skyriaus geoinformacinių sistemų (GIS) duomenų bazes.
2. Registruoja patvirtintus teritorijų planavimo dokumentus Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų registre (TPDR).
3. Derina topografinius planus, kontrolines-geodezines nuotraukas ir teisės aktų nustatyta tvarka atlieka priežiūrą.
4. Skaitmeninę topografinę medžiagą talpina į duomenų bazę.
5. Išduoda topografinę medžiagą suinteresuotiems asmenims.
6. Renka informaciją ir dokumentus, reikalingus rengiant Administracijos direktoriaus įsakymų projektus dėl numerių pastatams, patalpoms, butams ir žemės sklypams suteikimo, keitimo ir panaikinimo.
7. Perduoda duomenis apie parengtus Administracijos direktoriaus įsakymus dėl numerių pastatams, patalpoms, butams ir žemės sklypams suteikimo, keitimo ir panaikinimo VĮ Registrų centrui.
8. Skyriaus vedėjo ar pavaduotojo pavedimu pagal kompetenciją nagrinėja ir rengia atsakymus į paklausimus, prašymus ar skundus, rengia ataskaitas.
9. Pagal kompetenciją renka dokumentus ir informaciją rengiamiems Tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų projektams.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja Savivaldybės institucijų sudarytų darbo grupių ir komisijų veikloje.
11. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
12. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.

Logo

Jurgita Mažeitavičienė

Vyr. specialistė (žemėtvarka)
Telefonas:
+370 37 303029

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);

arba:

1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.4. darbo patirtis – žemėtvarkos patirtis;
1.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.    

FUNKCIJOS

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
3. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
4. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
5. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
6. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
7. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
8. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
9. Pagal kompetenciją dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje.
10. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Austėja Kulbickaitė

Vyr. specialistė (žemėtvarka)
Telefonas:
+370 37 305557

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:  
1.1. turėti žemėtvarkos krypties aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos statybos įstatymą, Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymą, statybos techninius reglamentus, teisės aktus, reglamentuojančius asmenų prašymų nagrinėjimo ir dokumentų išdavimo tvarką; 
1.3. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
1.4. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles; 
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.

FUNKCIJOS

1. Renka informaciją ir dokumentus, reikalingus išduodant planavimo iniciatoriams ar organizatoriams reikalavimus žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų rengimui.
2. Renka informaciją ir dokumentus, reikalingus ruošiant Administracijos direktoriaus įsakymų projektus dėl žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų rengimo organizavimo.
3. Renka informaciją ir dokumentus, reikalingus ruošiant Administracijos direktoriaus įsakymų projektus dėl žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų tvirtinimo.
4. Renka informaciją ir dokumentus, reikalingus derinant parengtus žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektus.
5. Rengia, talpina ir administruoja duomenis, susijusius su žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektais, į Žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacinę sistemą.
6. Pagal kompetenciją konsultuoja piliečius žemės įsigijimo, naudojimo, ribų nustatymo, geodezijos klausimais.
7. Skyriaus vedėjo ar pavaduotojo pavedimu pagal kompetenciją nagrinėja ir rengia atsakymus į paklausimus, prašymus ar skundus, rengia ataskaitas.
8. Dalyvauja Tarybos sprendimų ir Administracijos direktoriaus įsakymų įgyvendinime.
9. Pagal kompetenciją dalyvauja Savivaldybės institucijų sudarytų darbo grupių ir komisijų veikloje.
10. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
11. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ar pavaduotojų pavedimus, siekiant įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.
 

Logo

Kristina Lapinskaitė

Vyr. specialistė (žemėtvarka)
Telefonas:
+370 37 303169

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
arba:
1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.4. darbo patirtis – žemėtvarkos patirtis;
1.5. darbo patirties trukmė – 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
3. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
4. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
5. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
6. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
7. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
8. Nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus dėl žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų organizavimo, priima sprendimus dėl jų rengimo, tvirtinimo, derina sprendimus, išduoda rengimo reikalavimus.
9. Nagrinėja ir rengia tarybos sprendimų projektus dėl žemės sklypų pripažinimo būtinais visuomenės poreikiams, organizuoja jų suformavimą ir įteisinimą panaudai.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų ir veikloje.
11. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Ieva Bataitienė

Vyr. specialistė (žemėtvarka)
El. paštas:
ieva.bataitiene@krs.lt
Telefonas:
+370 37 303187

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
arba:
1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.4. darbo patirtis – žemėtvarkos patirtis;
1.5. darbo patirties trukmė – 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
3. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
4. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
5. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
6. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
7. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
8. Nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus dėl žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų organizavimo, priima sprendimus dėl jų rengimo, tvirtinimo, derina sprendimus, išduoda rengimo reikalavimus.
9. Nagrinėja ir rengia tarybos sprendimų projektus dėl žemės sklypų pripažinimo būtinais visuomenės poreikiams, organizuoja jų suformavimą ir įteisinimą panaudai.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų ir veikloje.
11. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Raminta Rakauskienė

Vyr. specialistė (žemėtvarka)
Telefonas:
+370 37 303172

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – aplinkos inžinerija;
arba:
1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.4. darbo patirtis – žemėtvarkos patirtis;
1.5. darbo patirties trukmė – 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
3. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
4. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
5. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
6. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
7. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
8. Nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus dėl žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų organizavimo, priima sprendimus dėl jų rengimo, tvirtinimo, derina sprendimus, išduoda rengimo reikalavimus.
9. Nagrinėja ir rengia tarybos sprendimų projektus dėl žemės sklypų pripažinimo būtinais visuomenės poreikiams, organizuoja jų suformavimą ir įteisinimą panaudai.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų ir veikloje.
11. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 

Logo

Raimonda Venciūtė

Vyr. specialistė (žemėtvarka)
Telefonas:
+370 37 303171

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos statybos įstatymą, Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymą, statybos techninius reglamentus ir kitus teisės aktus, reikalingus pareigybės aprašyme nustatytoms funkcijoms vykdyti;
1.3. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
1.4. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.


FUNKCIJOS

1. Renka informaciją ir dokumentus, reikalingus ruošiant Administracijos direktoriaus įsakymų projektus dėl žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų rengimo organizavimo.
2. Renka informaciją ir dokumentus, reikalingus išduodant planavimo iniciatoriams ar organizatoriams reikalavimus žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų rengimui.
3. Sistemina ir apdoroja informaciją, reikalingą derinant parengtus žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektus.
4. Rengia, talpina ir administruoja duomenis, susijusius su žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektais, į Žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacinę sistemą.
5. Pagal kompetenciją konsultuoja interesantus žemės įsigijimo, naudojimo, ribų nustatymo, geodezijos klausimais.
6. Renka dokumentus ir informaciją, reikalingus ruošiant mero potvarkių projektus dėl žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų tvirtinimo.
7. Skyriaus vedėjo ar pavaduotojo pavedimu pagal kompetenciją nagrinėja ir rengia atsakymus į paklausimus, prašymus ar skundus, rengia ataskaitas.
8. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
9. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais neatvykimo atvejais.
10. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ar pavaduotojų pavedimus, siekiant įgyvendinti Skyriaus strateginius tikslus.
 

Logo

Mindaugas Budginas

Vyresn. specialistas (žemėtvarka)
Telefonas:
+370 37 303032

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko potvarkius, Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymus ar kitus teisės aktus, reglamentuojančius žemės tvarkymą ir administravimą, žemės reformą, žemėtvarkos planavimą, nekilnojamojo turto kadastrą ir kitus su Skyriaus veikla susijusius teisės aktus;
1.3. gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir teikti išvadas bei pasiūlymus;
1.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.

FUNKCIJOS

1. Pagal kompetenciją Skyriaus vedėjui teikia duomenis sprendimų projektams ir rengia reikiamus dokumentus, kad Skyriuje būtų užtikrintas nuosavybės teisių į žemę, mišką ir vandens telkinius atkūrimas, valstybinės žemės sklypų suteikimas nuosavybėn neatlygintinai, grąžinto žemės sklypo ploto padidinimas, žemės sklypų dalių nustatymas;
2. Pagal kompetenciją Skyriaus vedėjui teikia duomenis ir rengia reikiamus dokumentus susijusius su žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo organizavimu, tikrinimu, derinimu ir tvirtinimu, valstybinės žemės patikėtinio funkcijų įgyvendinimu rengiant ir derinant teritorijų planavimo dokumentus, taip pat dokumentus teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir įgyvendinimo paslaugų sutartims sudaryti;
3. Sistemina, analizuoja ir teikia informaciją Skyriaus vedėjui, reikalingą sutikimų išdavimui statyti ir naudoti valstybinės reikšmės paviršiniuose vandens telkiniuose laikinuosius nesudėtinguosius statinius, statyti nesudėtinguosius statinius valstybinėje žemėje, kurioje nesuformuoti žemės sklypai, tiesti susisiekimo komunikacijas, inžinerinius tinklus bei statyti jiems funkcionuoti būtinus statinius valstybinėje žemėje, kurioje nesuformuoti žemės sklypai, laikinai naudotis valstybine žeme statybos metu, statyti statinius žemės sklypuose, besiribojančiuose su valstybinės žemės sklypais ar valstybine žeme, kurioje nesuformuoti žemės sklypai, statyti įvairius statinius valstybinėje žemėje, leisti valstybinėje žemėje, kurioje nesuformuoti žemės sklypai, įgyvendinti valstybės, savivaldybės ar ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamu vietos projektus, kuriuos įgyvendinant valstybinėje žemėje nesukuriami nekilnojamieji daiktai, įkeisti valstybinės žemės sklypo nuomos teisę, atlikti valstybinių vandens telkinių tvarkybos darbus;
4. Apdoroja ir sistemina informaciją, reikalingą sprendimų išdavimui suteikti teisę be aukciono ar aukciono būdu naudoti žvejybos plotus valstybiniuose žuvininkystės vandens telkiniuose priėmimui;
5. Pagal kompetenciją Skyriaus vedėjui teikia duomenis ir rengia dokumentus, reikalingus žuvų išteklių naudojimo, atkūrimo ir apsaugos vandens telkinyje priemonių plano tvirtinimui, žemės gelmių tyrimų, planuojamų atlikti valstybinėje žemėje, vietos arba ploto derinimui, sandorių dėl žemės servitutų valstybinėje žemėje nustatymo sudarymui;
6. Pagal kompetenciją dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus, pareiškimus ir skundus bei Skyriaus darbuotojams ir Skyriaus vedėjui teikia reikiamus duomenis ir informaciją;
6. Sistemina ir teikia informaciją, reikalingą vykdant žemės naudojimo valstybinę kontrolę;
7. Renka duomenis apie valstybinės žemės naudotojus ir nuomininkus;
8. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
9. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais neatvykimo atvejais;
10. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ar pavaduotojų pavedimus, siekiant įgyvendinti Skyriaus strateginius tikslus.
 

Logo

Birutė Goštautienė

Vyr. specialistė (žemėtvarka)
Telefonas:
+370 37 303126

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
1.3. studijų kryptis – matavimų inžinerija (arba);
1.4. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
arba:
1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.6. darbo patirties sritis – žemės tvarkymo patirtis; 
1.7. darbo patirtis srityje – 1 metai.

FUNKCIJOS

1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
4. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
5. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
8. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
9. Organizuoja Savivaldybės sutikimų išdavimą statyti ir naudoti valstybinės reikšmės paviršiniuose vandens telkiniuose laikinuosius nesudėtinguosius statinius, statyti nesudėtinguosius statinius valstybinėje žemėje, kurioje nesuformuoti žemės sklypai.
10. Organizuoja Savivaldybės sutikimų išdavimą tiesti susisiekimo komunikacijas, inžinerinius tinklus bei statyti jiems funkcionuoti būtinus statinius valstybinėje žemėje, kurioje nesuformuoti žemės sklypai, laikinai naudotis valstybine žeme statybos metu, statyti statinius žemės sklypuose, besiribojančiuose su valstybinės žemės sklypais ar valstybine žeme, kurioje nesuformuoti žemės sklypai.
11. Organizuoja Savivaldybės sutikimų išdavimą statyti įvairius statinius valstybinėje žemėje, leisti valstybinėje žemėje, kurioje nesuformuoti žemės sklypai, įgyvendinti valstybės, savivaldybės ar Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuojamus vietos projektus, kuriuos įgyvendinant valstybinėje žemėje nesukuriami nekilnojamieji daiktai.
12. Organizuoja Savivaldybės sutikimų išdavimą įkeisti valstybinės žemės sklypo nuomos teise atlikti valstybinių vandens telkinių tvarkybos darbus ir rengia ir teikia informaciją, reikalingą sandorių dėl žemės servitutų valstybinėje žemėje nustatymo sudarymui.
13. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais nebuvimo laikotarpiais.
14. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
 

Logo

Rytė Valentaitė

Vyr. specialistė (adresų suteikimas)
El. paštas:
ryte.valentaite@krs.lt
Telefonas:
+370 37 303030

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:  
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos statybos įstatymą, Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymą, statybos techninius reglamentus, teisės aktus, reglamentuojančius adresų suteikimą, asmenų prašymų nagrinėjimo ir dokumentų išdavimo tvarką; 
1.3. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
1.4. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles; 
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.

FUNKCIJOS

1. Renka informaciją ir dokumentus, reikalingus rengiant Administracijos direktoriaus įsakymų projektus dėl numerių pastatams, patalpoms, butams ir žemės sklypams suteikimo, keitimo ir panaikinimo.
2. Perduoda duomenis apie parengtus Administracijos direktoriaus įsakymus dėl numerių pastatams, patalpoms, butams ir žemės sklypams suteikimo, keitimo ir panaikinimo VĮ Registrų centrui.
3. Renka informaciją ir dokumentus, reikalingus rengiant Tarybos sprendimų projektus dėl gatvėvardžių suteikimo, keitimo ir panaikinimo.
4. Perduoda duomenis apie parengtus Tarybos sprendimus dėl gatvėvardžių suteikimo, keitimo ir panaikinimo VĮ Registrų centrui.
5. Teikia informaciją ir dokumentus dėl gatvėvardžių sutiekimo Kauno rajono tarybos Pavadinimų sumanymo ir atminimo įamžinimo Kauno rajone komisijai.
6. Skyriaus vedėjo ar pavaduotojo pavedimu pagal kompetenciją nagrinėja ir rengia atsakymus į paklausimus, prašymus ar skundus, rengia ataskaitas.
7. Pagal kompetenciją dalyvauja Savivaldybės institucijų sudarytų darbo grupių ir komisijų veikloje.
8. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
9. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ar pavaduotojų pavedimus, siekiant įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.
 

Logo

Renata Grasmanienė

Vyr. specialistė (GIS)
Telefonas:
+370 37 303170

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:  
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;
1.2. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Statybos techninius reglamentus ir kitus teisės aktus, reikalingus pareiginėms funkcijoms vykdyti; 
1.3. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
1.4. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles; 
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu, ArcGis, ArcCatalog programomis.

FUNKCIJOS

1. Vykdo patvirtintų teritorijų planavimo ir žemės sklypų pagrindinės naudojimo paskirties keitimo dokumentų monitoringą.
2. Administruoja skyriaus GIS domenų bazes.
3. Kelia teritorijų planavimo duomenis į regionų geoinformacinės aplinkos paslaugos sistemą REGIA.
4. Teikia duomenis teritorijų planavimo stebėsenos informacinei sistemai TPSIS.
5. Teikia monitoringo duomenų banko duomenis juridiniams ir fiziniams asmenims.
6. Renka informaciją ir dokumentus, reikalingus, rengiant atsakymus į fizinių ir juridinių asmenų prašymus bei skundus žemėtvarkos klausimais.
7. Renka informaciją ir dokumentus, reikalingus, rengiant sprendimus dėl perdalijimo būdu patikslintų žemės sklypų plotų ir ribų patvirtinimo.
8. Renka informaciją ir dokumentus, reikalingus, išduodant planavimo iniciatoriams ar organizatoriams reikalavimus žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų rengimui.
9. Renka informaciją ir dokumentus, reikalingus, ruošiant Administracijos direktoriaus įsakymus dėl žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų rengimo organizavimo.
10. Renka informaciją ir dokumentus, reikalingus, ruošiant Administracijos direktoriaus įsakymus dėl žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų tvirtinimo.
11. Renka informaciją ir dokumentus, reikalingus, derinant parengtus žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektus.
12. Rengia, talpina ir administruoja duomenis, susijusius su žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektais, į Žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacinę sistemą.
13. Pagal kompetenciją konsultuoja piliečius žemės įsigijimo, naudojimo, ribų nustatymo, geodezijos klausimais.
14. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
15. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ar pavaduotojų pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.
 

Logo

Živilė Valaitienė

Vyr. specialistė (topografinių nuotraukų derinimas, GIS)
Telefonas:
+370 37 303192

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:  
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
1.2. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, Lietuvos Respublikos geodezijos ir kartografijos įstatymą, Techninių reikalavimų reglamentą GKTR 2.11.03:2014, kitus teisės aktus, reglamentuojančius vykdomas funkcijas; 
1.3. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
1.4. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles; 
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“, AutoCAD programų paketais; gebėti naudotis GIS GeoMap programinės įrangos plėtiniu, skirtu topografiniams duomenims administruoti.


FUNKCIJOS

1. Tikrina, ar savivaldybės teritorijos geodezinės ir topografinės veiklos produkcija atitinka ją reglamentuojančių techninių reglamentų ir specifikacijų reikalavimus.
2. Tikrina, ar asmenys, savivaldybės teritorijoje atliekantys geodezijos ir topografijos darbus, turi teisę juos atlikti.
3. Derina topografinius planus, kontrolines-geodezines nuotraukas ir teisės aktų nustatyta tvarka atlieka priežiūrą.
4. Talpina skaitmeninę topografinę medžiagą į Kauno rajono savivaldybės duomenų bazę.
5. Išduoda topografinę medžiagą suinteresuotiems asmenims.
6. Pagal kompetenciją teikia konsultacijas topografijos, ribų nustatymo, geodezijos klausimais.
7. Skyriaus vedėjo ar pavaduotojo pavedimu pagal kompetenciją nagrinėja ir rengia atsakymus į paklausimus, prašymus ar skundus, rengia ataskaitas.
8. Pagal kompetenciją renka dokumentus ir informaciją rengiamiems Tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų projektams.
9. Pagal kompetenciją dalyvauja Savivaldybės institucijų sudarytų darbo grupių ir komisijų veikloje.
10. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo kasmetinių atostogų, laikino nedarbingumo ar komandiruočių laikotarpiais.
11. Vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ar pavaduotojų pavedimus, siekiant įgyvendinti institucijos strateginius tikslus.
 

Logo

Asta Nenartavičienė

Vyr. specialistė (topografinių nuotraukų derinimas)
Telefonas:
+370 37 303106
Logo

Žilvinas Rinkšelis

Vyr. specialistas (kultūros paveldas)
Telefonas:
+370 37 302749

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.2. studijų kryptis – paveldo studijos (arba);
1.3. studijų kryptis – istorija (arba);
arba:
1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
1.5. darbo patirtis – kultūros paveldo srities patirtis;
1.6. darbo patirties trukmė – 1 metai. 
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

FUNKCIJOS

1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
3. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
4. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
5. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
7. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
8. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
9. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
10. Išduoda kultūros paveldo objektų tikrinimo aktus.
11. Tvarko kultūros paveldo objektų apskaitą ir užtikrina jų apsaugą, organizuoja kultūros paveldo objektų ženklinimą, istorinių vietų ir asmenų įamžinimą.
12. Rengia kultūros paveldo populiarinimo ir tvarkybos programas.
13. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
14. Pavaduoja laikinai negalintį eiti pareigų kitą Skyriaus darbuotoją jo atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių ar kitais neatvykimo atvejais.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.